ساعت کاسیو ادیفایس
معرفی مدلهای محبوب ساعت‌های کاسیو ادیفایس
نوشته شده توسط ارمان صفائی
1 هفته پیش
ارتودنسی لیزری چیست؟
نوشته شده توسط ارمان صفائی
2 هفته پیش
لاستیک
بازدید 71
0

به راحتی لاستیک دولتی بخرید

سرپرست دفتر صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صمت در یک نامه به مرکز فناوری داده و اطلاعات و امنیت فضای مجازی، درخصوص تسهیل در ثبت اطلاعات توزیع خرده‌فروشی تایر در سامانه جامع تجارت، ابلاغ صورت گرفت.

مشکلاتی در فروش لاستیک به دلیل عدم آگاهی برخی از فروشندگان لاستیک از قانون جدید بروز آمده بود. این فروشندگان اطلاعات مربوط به شماره برگ سبز خودروی خریداران را دریافت نکرده بودند، که این موضوع با ابلاغ نامه از سوی وزارت صمت بهبود یافت.

در این نامه، با استناد به رونوشت نامه شماره 2096949 مورخ 1402/11/23، ذکر شده است که برخی از فعالان حوزه تایر به دلیل ناآگاهی از قانون جدید، قادر به دریافت اطلاعات مربوط به شماره برگ سبز خودروی خریداران نبوده و در حال حاضر امکان ثبت سند‌های قبل از تاریخ 1402/11/23 وجود ندارد. در نتیجه، خواهشمند است در جهت تسهیل و تسریع در ورود اطلاعات، امکان ثبت سند فروش خرده‌فروشی به مصرف‌کننده‌ی نهایی برای تایرهای سواری توزیع شده قبل از تاریخ 1402/11/23 بدون درج شماره برگ سبز و از طریق فایل اکسل در سامانه مذکور فراهم شود.

به آسانی پس از پایان مهلت مقرر، مطابق با ضوابط جدید عمل خواهد شد. لازم به ذکر است که این مهلت تا تاریخ 1402/12/12 لغایت 1402/12/25 تحت پوشش قرار دارد و پس از پایان آن، اقدامات بر اساس ضوابط جدید انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =