ساعت کاسیو ادیفایس
معرفی مدلهای محبوب ساعت‌های کاسیو ادیفایس
نوشته شده توسط ارمان صفائی
1 هفته پیش
ارتودنسی لیزری چیست؟
نوشته شده توسط ارمان صفائی
2 هفته پیش
بانک مهر
بازدید 86
0

روش دریافت وام فوری به مبلغ 300 میلیون تومان از بانک مهر

اشخاص حقوقی مشتریان بانک مهر ایران می‌توانند با ایجاد حساب قرض الحسنه در یکی از شعب این بانک و ایجاد سپرده سه ماهه، درخواست وام 300 میلیون تومانی را به عنوان بخشی از برنامه “مهریار” داشته باشند. این وام به صورت قرض الحسنه ارائه می‌شود و نرخ کارمزد آن تعیین شده است که چهار درصد می باشد.

روش دریافت وام فوری به مبلغ 300 میلیون تومان از بانک مهر به شرح زیر است:

اشخاص حقوقی که حقوق و دستمزد کارکنان خود را از طریق بانک مهر پرداخت می‌کنند، می‌توانند برای درخواست تسهیلات مهریار به مبلغ 300 میلیون تومان درخواست دهند. شرکت مشتری بانک مهر ایران می‌تواند کارکنان خود را برای دریافت این وام معرفی کند. کارکنان با ارائه برگه کسر از حقوق و ضمانت قابلیت دریافت این تسهیلات را خواهند داشت.

لازم به ذکر است که برای استفاده از این تسهیلات، باید برگه معرفی نامه از سوی محل کار ارائه شود. همچنین شرکت نیز می‌تواند از این تسهیلات استفاده کند و با ارائه پروانه فعالیت، اساسنامه شرکت، روزنامه رسمی و چک به عنوان ضمانت، درخواست دهد. مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات 300 میلیونی حداکثر 36 ماه است.

با توجه به مبلغ وام، کارمزد مشخص شده و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط به اندازه 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان خواهد بود. سود کل تسهیلات به مبلغ 18 میلیون و 859 هزار و 38 تومان خواهد رسید و مجموع مبلغ تسهیلات و سود آن به 318 میلیون و 919 هزار و 38 تومان خواهد بود.

شرط اصلی بانک مهر ایران برای پرداخت وام فوری به مبلغ 300 میلیون تومان به شرح زیر است:

بانک مهر ایران، طبق اعلام قبلی خود و با رعایت موازین شرع اسلام، هیچ گونه شرط و تعهدی برای پرداخت وام تعیین نمی‌کند و از سوی دیگر، از مشتریان نیز هیچ شرطی قبول نمی‌کند. تمامی وام‌هایی که توسط این بانک پرداخت می‌شود، براساس آیین‌نامه‌ها و ضوابط داخلی بانک ارائه می‌شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 8 =