ساعت کاسیو ادیفایس
معرفی مدلهای محبوب ساعت‌های کاسیو ادیفایس
نوشته شده توسط ارمان صفائی
1 هفته پیش
ارتودنسی لیزری چیست؟
نوشته شده توسط ارمان صفائی
2 هفته پیش
A prisoner with the most unique guard in the world
بازدید 106
0

زندانی با بی‌نظیرترین نگهبان جهان

در حال حاضر، مجتمع‌های زندانی با استفاده از سیستم‌های تشخیصی پیشرفته، فرار بدون کشف را برای زندانیان بسیار دشوار کرده‌اند. اما علاوه بر پیشرفت‌های فناوری، همیشه بهترین راهکار است که یک سیستم تشخیص آنالوگ نیز در نظر گرفته شود تا در صورتی که سیستم پیچیده عمل نکند، به مشکلات جلوگیری شود.

استفاده از غاز به جای سگ به عنوان نگهبان در زندان!

عموماً نگهبانان انسان و سگ‌های نگهبان در زندان‌ها بکار می‌روند، اما برخی از زندان‌ها از جایگزین‌های غیرمعمول استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، در چندین زندان در برزیل، سگ‌های نگهبان با غازها جایگزین شده‌اند. آنها معتقدند که غازها نه تنها به همان اندازه مؤثر هستند، بلکه نگهداری از آنها نیز ارزان‌تر است. به نظر می‌رسد غازها برخی توانایی‌های شنوایی بسیار خوبی دارند و هنگام تشخیص صداهای عجیب و غریب، صداهای بلندی تولید می‌کنند تا نگهبانان انسان را آگاه سازند.

اخیراً یک زندانی در ایالت سانتا کانتارینا در برزیل،

سگ‌های نگهبان خود را با یک گروه از غازها که ظاهراً هنگام تشخیص صداهای عجیب و غریب صداهای بلندی تولید می‌کنند، جایگزین کرده است.

زندان‌های برزیل و وابستگی آنها به غازها برای جلوگیری از فرار زندانیان یک واقعیت جالب است که می‌توانید بدانید. از حداقل 12 سال قبل، زندان‌های این کشور از غازها به عنوان یک ابزار معتبر برای پیشگیری از فرار زندانیان استفاده می‌کنند. در سال 2011، زندان سوبرال در سائوپائولو به دلیل استفاده از گله‌ی غازها به عنوان یک روش هشداردهنده برای نگهبانان انسانی در مورد فعالیت‌های مشکوک، مورد توجه خبرهای بین‌المللی قرار گرفت.

چیز جالبی در اینجا وجود دارد. غازها حتی به مدت دو سال هم به گشت‌های مرزی چین کمک می‌کنند تا مهاجران غیرقانونی را در کنترل نگه دارند. به دلیل توانایی آنها در تشخیص صداها و هدایت نگهبانان انسانی به سوی منابع، غازها بهترین منبع کمکی برای این مأموریت هستند، حتی بهتر از سگ‌ها.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 11 =