ساعت کاسیو ادیفایس
معرفی مدلهای محبوب ساعت‌های کاسیو ادیفایس
نوشته شده توسط ارمان صفائی
1 هفته پیش
ارتودنسی لیزری چیست؟
نوشته شده توسط ارمان صفائی
2 هفته پیش
Hashur colored eyebrows
بازدید 81
0

مشکلات ابرویی که رنگ هاشور، تاتو و فیبروز آنها را نمی‌پذیرند

در حال حاضر، روش‌های متعددی مانند میکروبلیدینگ، هاشور و فیبروز برای رفع نواقص و شکل دهی به ابرو وجود دارد. اما یکی از مشکلاتی که ممکن است پس از انجام این روش‌ها با آن روبه‌رو شوید، عدم رنگ‌گیری ابرو یا عدم ثبات رنگ تاتو و ریزش رنگ هاشور ابرو است که می‌تواند موانعی را برای رسیدن به نتیجه مطلوب ایجاد کند. در این قسمت از دنیای زیبایی، به بررسی علل عدم رنگ‌گیری ابرو پس از میکروبلیدینگ، هاشور و سایر روش‌ها می‌پردازیم تا بفهمید چرا پس از انجام این روش‌ها ابروها رنگ نمی‌گیرند.

مشکلات عدم رنگ‌گیری ابرو پس از استفاده از هاشور، فیبروز و میکروبلیدینگ

علت عدم رنگ‌گیری ابرو پس از انجام میکروبلیدینگ و هاشور، استفاده از رنگ‌های نامرغوب است. برای داشتن رنگ پایدارتر در ابروها، بهتر است از رنگ‌های مرغوب استفاده کنید و رنگی را انتخاب کنید که به رنگ پوست نزدیکتر باشد.

تأثیر جنس پوست در میکروبلیدینگ، هاشور و…

روش‌های میکروبلیدینگ، هاشور و سایر روش‌ها بر روی پوست چرب عموماً ماندگاری کمتری دارند. می‌توان گفت که پوست چرب، رنگ را برای مدت زمان کمتری در خود حفظ می‌کند، زیرا منافذ بازی دارد و ترشح چربی در آن بیشتر است. بنابراین، رنگ‌ها به سرعت از بین می‌روند یا به طور کلی روی پوست چرب نمی‌گیرند. در مقابل، ماندگاری هاشور، فیبروز و سایر روش‌ها بر روی پوست‌های معمولی و خشک بیشتر است.

تأثیر رنگ رقیق شده در عدم رنگ‌گیری ابرو پس از میکروبلیدینگ، هاشور، فیبروز و…

یکی از دلایل دیگر عدم رنگ‌گیری ابرو پس از انجام میکروبلیدینگ، هاشور، فیبروز و سایر روش‌ها، رقیق بودن رنگ است. رقیق شدن رنگ اصلیترین‌بخش این مشکل معمولاً به دلیل خطایی در اجرای تاتو توسط هنرمند رخ می‌دهد. گاهی اوقات، پس از وارد کردن سوزن به لایه میانی و بافت چربی، خود سوزن که حاوی خونابه یا آب میان‌بافتی است، در تشتک رنگ غوطه‌ور می‌شود و رنگ را رقیق می‌کند و توانایی نفوذ به لایه‌های پایینی را از دست می‌دهد. برای جلوگیری از این مشکل، قبل از وارد کردن سوزن به تشتک، باید رنگ را از داخل سر پلاک یا کارتریج خالی کرده و آن را روی یک پنبه مرطوب قرار داد.

تأثیر کند و کج شدن نوک سوزن در عدم رنگ‌گیری ابرو پس از میکروبلیدینگ، هاشور، فیبروز و…

بعضی از مواقع، علت عدم رنگ‌گیری ابرو پس از انجام میکروبلیدینگ، هاشور، فیبروز و سایر روش‌ها، مربوط به کند و کج شدن نوک سوزن است. اگر سوزن کج شده یا نوک آن کند شده باشد، قادر به نفوذ در پوست نیست و قادر به انجام کاشت رنگ نمی‌باشد، در این صورت باید سوزن را تعویض کرد. فاکتورهایی که ممکن است باعث کند و کج شدن نوک سوزن شوند، شامل ضخامت و استحکام پوست، برخورد سوزن با انتهای تشتک رنگ و مدت زمان استفاده طولانی از سوزن می‌شوند.

تأثیر عدم مهارت تاتوآرتیست در انجام میکروبلیدینگ، هاشور، فیبروز و…

انجام میکروبلیدینگ، هاشور، فیبروز و سایر روش‌ها توسط یک پیگمنتر ماهر بسیار تأثیرگذار در ماندگاری این روش‌ها است. فشار دست کم، فشار دست زیاد، تعداد کمی از تکرارها در هنگام کشیدن خطوط، مصرف بیش از حد بی حسی، بیرون بودن طولانی سوزن و سایر عوامل مشابه می‌توانند باعث عدم رنگ‌گیری ابرو پس از انجام میکروبلیدینگ، هاشور، فیبروز و سایر روش‌ها شوند. باید توجه داشت که خونریزی در این فرآیند نشانه‌ای از فشار زیاد است و باعث کاهش رنگ و عدم رنگ‌گیری هاشور می‌شود.

ویژگی‌های یک تاتوآرتیست حرفه‌ای:

۱. فشار دست باید متعادل و مناسب باشد.
۲. مصرف بی‌حسی در منطقه ابروها باید معقول و در حد لازم باشد؛ زیرا استفاده اضافی از لیدوکائین می‌تواند بر روی رنگ تاتو تأثیر بگذارد.
۳. تعداد ضربات سوزن باید به اندازه‌ای باشد که کافی باشد ولی زیاد نباشد.
۴. رنگ تاتو نباید بسیار روشن باشد.
۵. سرعت دست باید معمولی و قابل کنترل باشد.
۶. سوزن نباید بیش از حد بیرون آمده باشد.
۷. بیماری‌ها و مصرف داروها:

بیماری‌های قلبی، اختلالات هورمونی، ناراحتی‌های عصبی و مصرف برخی قرص‌ها و داروهای ضدبارداری می‌توانند تأثیری بر رنگ گرفتن تاتو و هاشور ابرو داشته باشند.
پس از گذشت شش ماه از عمل جراحی، می‌توان به رنگ کردن تاتو و هاشور ابرو اقدام کرد.

توصیه‌ها در دوران بارداری و شیردهی:

در طول دوران بارداری و شیردهی، بهتر است از انجام میکروبلیدینگ، هاشور، فیبروز و روش‌های مشابه خودداری کنید. این اقدام به دلیل تغییر در هورمون‌ها ممکن است باعث برهم‌ریختگی در رنگ پذیری ابرو شود. پس از پایان دوره پریود تا پنج روز بعد از آن، بهتر است از انجام این روش‌ها خودداری کنید.

مراقبت‌های پس از میکروبلیدینگ:

بعد از انجام میکروبلیدینگ و روش‌های مشابه، برخی اقدامات ممکن است رنگ پذیری ابرو را کاهش دهند. بهتر است از زیاد آفتاب گرفتن، شنا در استخر به صورت مکرر، استفاده از برخی کرم‌ها و محصولات لایه بردار، مصرف الکل و سیگار و موارد مشابه پس از انجام میکروبلیدینگ خودداری کنید. همچنین، در مدت سه روز پس از انجام تاتو، نباید ناحیه میکروپیگمنتیشن را با آب بشویید. همینطور، از چربی زیاد در ناحیه ابرو نیز باید پرهیز کنید.

تأثیر استفاده از دستگاه‌ها و محصولات غیر استاندارد:

یکی از عوامل اصلی عدم رنگ‌گیری مناسب ابرو پس از انجام میکروبلیدینگ، هاشور، فیبروز و روش‌های مشابه، استفاده از دستگاه‌ها و محصولات غیر استاندارد است. استفاده از این ابزارها و محصولات ممکن است منجر به آسیب پوستی شود و سوراخ‌های تاتو به صورت نامنظم در سطح پوست ایجاد شود. انجام تاتو و هاشور ابرو در مراکز معتبر و توسط صاحبان تخصص و مهارت، باعث ایجاد سوراخ‌های بسیار نازک، منظم و یکنواخت در سطح پوست ابرو و کاشت صحیح رنگدانه‌ها در لایه زیرین پوست می‌شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + نوزده =