ساعت کاسیو ادیفایس
معرفی مدلهای محبوب ساعت‌های کاسیو ادیفایس
نوشته شده توسط ارمان صفائی
1 هفته پیش
ارتودنسی لیزری چیست؟
نوشته شده توسط ارمان صفائی
2 هفته پیش
اینترنت
بازدید 82
0

مهلت ثبت نام آخرین ارائه اینترنت رایگان توسط دولت

زمان کمی برای ثبت نام و دریافت اینترنت رایگان از سوی دولت باقی مانده است و تا کنون بیش از ۳.۵ میلیون نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

آخرین فرصت برای ثبت نام دریافت اینترنت رایگان از سوی دولت

با افزایش تعرفه‌های اینترنت تحت شرایط تعیین شده توسط سازمان نظارتی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارسال پیامک به مردم اعلام کرد که اینترنت رایگان فعال شده است. ابتدا گفته شده بود که ثبت نام برای دریافت اینترنت رایگان در تاریخ ۱۲ دی ماه آغاز می‌شود، اما در نهایت ثبت نام از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند دو روز زودتر، به‌معنای دهم دی ماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

برای دریافت اینترنت رایگان از سوی دولت، روش ثبت نام به این شکل است که در ابتدا کاربران باید یک شماره از میان شماره‌های همراه خود را برای دریافت بسته اینترنت انتخاب کنند و در مرحله بعد وارد پنجره ملی خدمات دولت هوشمند شوند.
در مرحله بعد، پس از وارد کردن شماره همراه و احراز هویت، وارد صفحه اصلی می‌شوند. سپس گزینه “فعال سازی اینترنت رایگان” را انتخاب کرده و در آخر شماره همراهی که می‌خواهند اینترنت رایگان را بر روی آن فعال کنند، را وارد کرده و تایید می‌کنند.

حجم اینترنت رایگانی که دولت در نظر گرفته است، ۱۰ گیگابایت اینترنت داخلی (معادل ۵ گیگابایت اینترنت بین‌المللی) است و مشترکان تا تاریخ ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ (به معنای پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۳) فرصت دارند از این بسته استفاده کنند.

مهلت ثبت نام برای دریافت اینترنت رایگان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه هیات دولتی که هفته گذشته برگزار شده بود، پایان دی ماه را به عنوان آخرین فرصت برای ثبت نام دریافت بسته رایگان اینترنت اعلام کرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 13 =