ساعت کاسیو ادیفایس
معرفی مدلهای محبوب ساعت‌های کاسیو ادیفایس
نوشته شده توسط ارمان صفائی
1 هفته پیش
ارتودنسی لیزری چیست؟
نوشته شده توسط ارمان صفائی
2 هفته پیش
Integrated car system
بازدید 76
0

مهلت ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو به پایان رسید.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام کرد که متقاضیان ویرایش خودرو از شرکت کرمان موتور و مدیران خودرو تا پایان امشب فرصت دارند تا در سامانه یکپارچه فروش، خودروهای خود را ویرایش کنند. طبق گزارش ایمنا و به نقل از صدا و سیما، مهدی تقدسی با تأکید بر بسته شدن سامانه یکپارچه خودرو برای متقاضیان فروش از شرکت کرمان موتور و مدیران خودرو، اعلام کرد که از تاریخ ششم شهریور، سامانه esalecar.ir برای ویرایش خودروها برای متقاضیان باز شده است و تا ساعت ۲۰ امشب (۹ شهریور) فرصت ویرایش وجود دارد و پس از آن سامانه بسته خواهد شد.

مهلت ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو به پایان رسید.

او افزود که افرادی که در بازه زمانی از پاییز ۱۴۰۲ تا زمستان ۱۴۰۳ اولویت بندی شده‌اند، می‌توانند در این مرحله از ویرایش خودرو شرکت کنند. همچنین، امکان ویرایش برای دو خودروساز کرمان موتور و مدیران خودرو فراهم شده است و مدیران خودرو پنج خودرو و کرمان خودرو چهار خودرو را با فروش فوری عرضه کرده‌اند.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام کرد که در این مرحله، ویرایش تنها برای متقاضیانی ممکن است که در زمان ثبت نام خودروهای شرکت کرمان موتور یا مدیران خودرو را انتخاب کرده‌اند. وی اظهار کرد: این گروه از متقاضیان تنها می‌توانند خودرویی را از خودروساز انتخاب شده ثبت نام کنند، به این معنی که اگر کسی درخواست خرید خودرویی از کرمان موتور داشته باشد، اکنون می‌تواند از همان شرکت، یک خودرو دیگر را انتخاب کند.

تقدسی در ادامه بیان کرد:

پایش اطلاعات افرادی که در سامانه esalecar.ir ویرایش را انجام داده‌اند، روز شنبه آغاز خواهد شد و پس از اتمام پایش، نام این افراد در سامانه اعلام خواهد شد. سپس، خودروساز به متقاضیان پنج روز مهلت برای واریز وجه ارائه خواهد داد و پس از آن، قرارداد با خودروساز به اتمام می‌رسد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − یک =