ساعت کاسیو ادیفایس
معرفی مدلهای محبوب ساعت‌های کاسیو ادیفایس
نوشته شده توسط ارمان صفائی
1 هفته پیش
ارتودنسی لیزری چیست؟
نوشته شده توسط ارمان صفائی
2 هفته پیش
بازدید 117
0

پیام ارزشمند عمو پورنگ به برخی افراد

داریوش فرضیایی، با به اشتراک گذاشتن یک متن درباره فعالیت کاری خود، خبری را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت. همچنین، عمو پورنگ در استوری جدید خود درباره فعالیت کاری خود صحبت کرد. داریوش فرضیایی، که به عنوان عمو پورنگ در برنامه‌های “بچه‌های دیروز و امروز” شناخته می‌شود و این روزها به مراقبت از مادرش ننه نقلی اهمیت می‌دهد، در استوری جدید خود برخی از دوستان خود را به عنوان مخاطبان انتخاب کرده و یک متن تامل‌برانگیز و کنایه‌دار منتشر کرده است.

متن تاثیر دار از عمو پورنگ

عمو پورنگ، که مدتی است که در تلویزیون حضوری ندارد و به مادرش سیده فاطمه گیلانپور (ننه نقلی) که با بیماری آلزایمر مبتلا است، با عشق و علاقه بی‌بدیل خدمت می‌کند،

در استوری خود نسبت به مخاطبان خاص خود اینگونه نوشت:

“نترسید. من جای کسی را تنگ نمی‌کنم. من به اندازه‌ای درگیر خدمت به مادرم هستم که کارهای شما زیرآب برایم اصلاً اهمیتی ندارد. دنیا با تمام ثروت و تجملاتش مال شما نیست. نوش جانتان!”

داریوش فرضیایی، مشهور به عمو پورنگ

در تاریخ یکم مرداد ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. او ششمین فرزند خانواده بوده و پنج برادر و دو خواهر دارد. پدر او را از دست داده و او با مادرش زندگی می‌کند. عمو پورنگ در سال ۱۳۷۸ وارد صحنه تلویزیون شد و تاکنون به عنوان مجری برنامه‌های متنوعی شامل “کلبه عمو پورنگ”، “بچه محل”، “بالشها”، “مجله گل و بلبل”، “کتابخانه عمو پورنگ”، “عیدانه عمو پورنگ”، “هزار و شصت و شونزده” و غیره فعالیت داشته است.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + بیست =