کدام گروه خونی لاغر شدن براش راحت تر است؟
بازدید 27
0

کدام گروه خونی لاغر شدن براش راحت تر است؟

کاهش وزن و لاغر شدن در افراد با گروه خونی‌های مختلف تفاوت‌هایی دارد و برای دستیابی به لاغری، باید از برنامه غذایی مناسب برای هر گروه خونی استفاده کنید.

دو گروه خونی که با مشکل کاهش وزن مواجه هستند

بیشتر مردم در این روزها در تلاش برای از کم کردن وزن هستند. رژیم‌های غذایی و برنامه‌های ورزشی بی‌شماری وجود دارند که قول می‌دهند وزن اضافی شما را کاهش دهند. اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا کار یا دوستتان به راحتی می‌توانند وزن خود را کاهش دهند، در حالی که برای شما بسیار سخت است؟

لاغر شدن برای هر گروه خونی ممکن است ساده یا دشوار باشد

گروه خونی شما نقش مهمی در تصمیم‌گیری کاهش وزن دارد. افراد با گروه خونی AB+ و AB- به نسبت سایرین به راحتی وزن کم می‌کنند، زیرا عادت‌های غذایی خود را به راحتی تغییر نمی‌دهند و بنابراین به راحتی وزن کم می‌شوند.

افراد با گروه خونی O+ و B+ همچنین تمایل کمتری به افزایش وزن دارند. افراد با گروه خونی B+ معمولاً میزان متابولیسم پایه بالاتری دارند و بنابراین به طور طبیعی وزن زیادی به دست نمی‌آورند و کمتر به مشکل اضافه وزن می‌افتند. برای آنها، افزایش یا کاهش وزن به عوامل ژنتیکی خود بستگی دارد.

برای لاغری با توجه به گروه خونی خود، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید

رژیم غذایی بر اساس گروه خونی در طول دو دهه گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده است و به شما کمک کند وزن خود را به روشی سالم کاهش دهید. این رژیم غذایی توسط درمانگر پیتر جی دی آدامو ایجاد شده است. پیتر می‌گوید که غذاهایی که ما می‌خوریم با خون ما واکنش دارند و رژیم غذایی که به ویژه برای گروه خونی شما طراحی شده است، می‌تواند به سرعت در هضم آن‌ها کمک کند. بنابراین، رژیم غذایی بر اساس گروه خونی شما می‌تواند به شما کمک کند تا وزن بیشتری از دست بدهید.

علاوه بر این، این رژیم غذایی به پیشگیری از بیماری‌ها و داشتن انرژی بیشتر کمک می‌کند. حتی ادعا می‌شود با تغذیه بر اساس گروه خونی، می‌توانید سالم‌تر زندگی کنید، طولانی‌تر عمر کنید و به وزن ایده‌آل خود دست یابید. او همچنین می‌گوید که انتخاب ادویه‌ها و حتی فعالیت‌های ورزشی باید با توجه به گروه خونی فرد باشد. در بخش ورزش و تناسب اندام نیز برنامه‌های غذایی خاصی برای تمامی گروه‌های خونی وجود دارد.

برنامه غذایی برای لاغر شدن با توجه به گروه خونی به شرح زیر است:

گروه خونی O:
افراد با گروه خونی O باید غذاهایی با پروتئین بالا، سبزیجات و ماهی را مصرف کنند. با این حال، مصرف لوبیا، نخود و حبوبات را باید محدود کنند. برای کاهش وزن، آن‌ها باید غذاهای دریایی، گوشت قرمز، بروکلی، اسفناج و روغن زیتون مصرف کنند. همچنین، باید از مصرف لبنیات، ذرت و گندم خودداری کنند.

گروه خونی A:
افراد با گروه خونی A باید سبزیجات، میوه‌ها، توفو، بوقلمون، غلات با سبوس و غذاهای دریایی را انتخاب کنند و از مصرف گوشت خودداری کنند. برای کاهش وزن، باید بیشتر آناناس، روغن زیتون، غذاهای دریایی، سبزیجات و سویا مصرف کنند. همچنین، باید از مصرف لبنیات، ذرت، لوبیا قرمز و گندم خودداری کنند.

برنامه غذایی برای لاغر شدن با توجه به گروه خونی به شرح زیر است:

گروه خونی B:
افراد با گروه خونی B باید رژیم غذایی متنوعی را انتخاب کنند که شامل گوشت، میوه‌ها، غذاهای دریایی، لبنیات و غلات باشد. برای کاهش وزن، باید سبزیجات سبز، جگر، تخم مرغ و شیرین بیان بیشتری مصرف کنند و از خوردن ذرت، مرغ، گندم و بادام زمینی خودداری کنند.

گروه خونی AB:
افراد با گروه خونی AB باید لبنیات، گوشت بره، توفو، ماهی، میوه‌ها، سبزیجات و غلات را مصرف کنند. برای کاهش وزن، باید توفو، غذاهای دریایی، سبزیجات سبز و جلبک دریایی بیشتری مصرف کنند و از خوردن مرغ، ذرت، لوبیا قرمز و گندم سیاه خودداری کنند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *