اخراج ۱۵۰ روزنامه‌نگار و خبرنگار در سکوت دولت
بازدید 4
0

اخراج ۱۵۰ روزنامه‌نگار و خبرنگار در سکوت دولت

به گزارش اقتصادآنلاین و به نقل از ایلنا، نشست هشتم همبستگی اجتماعی و دفاع ملی در مرکز عملی کاربردی خانه کارگر برگزار شد.

صبح امروز هشتمین نشست از سلسله نشست‌های «همبستگی اجتماعی و دفاع ملی» با موضوع نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در ایام جنگ تحمیلی ۱۲ روزه، با حضور اصحاب رسانه و علی ربیعی، دستیار اجتماعی رئیس جمهور، در مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تهران برگزار شد.

در ابتدای این نشست، علی ربیعی (دستیار اجتماعی رئیسی جمهور) با تشکر از زحمات اصحاب رسانه اظهار کرد: شهید صارمی که روز خبرنگار به یاد سالروز شهادت او در ایران نامگذاری شده، توسط دو گلوله جهل و ترور همزمان کشته شد. در جنگ ۱۲ روزه نیز قبل از تهدید تمامیت ارضی ایرانیان، تمامیت ذهنی ایرانیان توسط عملیات روانی دشمن هدف گرفته شده بود که تهدید دوم سهمگین‌تر بود.

وی افزود: خبرنگاران ما در ایام جنگ توانستند با مطالب خود بخشی از این تهدید روانی دشمن را که بسیار شدید بود، خنثی کنند و جلوی روایت‌سازی دشمن ایستادند. ما دیدیم که در شرایطی که مرجعیت رسانه‌ای در جنگ تحمیلی اخیر از بین رفته بود، به جای رسانه‌های رسمی، فرد-رسانه‌ها توانستند روایت بسازند. مشکلات خبرنگاران در ایام جنگ هم زیاد بود و با این حال ما توانستیم جنگ را به خوبی روایت کنیم.

در ادامه این نشست، سرگی بارساقیان، پژوهشگر حوزه رسانه و خبرنگار، اظهار کرد: اتفاقی که افتاد جنگ نبود، بلکه تلاش برای کودتای نظامی خارجی بود که موفق نشد. استقلال طلبی مردم مانع از این کودتا شد.

وی افزود: وحدت و یکپارچگی مردم بخاطر حس تهدید تمامیت ارضی و حاکمیت و استقلال کشور بود که ایجاد شد. ما روزنامه نگاران با درس‌های این جنگ آشنا شدیم که یکی از این درس‌ها این بود که ما نیاز به رسانه قوی داریم تا صدای خود را به جهان برسانیم.

او با اشاره به اینکه جنگ اخیر بازوی رسانه‌ای داشته است، گفت: شبکه ایران اینترنشنال بازوی مستقیم موساد و از ابزار‌های مهم جنگ بوده است. این رسانه کلمات را تغییر می‌دهد. با این روش تحریف واقعیت هم می‌کنند.

بارساقیان تاکید کرد: ما تصاویری در رسانه منتشر کردیم که مردم ایران مستقیم هدف قرار گرفته شده بودند که این موضوع این روایت دروغین را که جنگ علیه ایرانیان نیست بلکه علیه جمهوری اسلامی است، افشا می‌کرد.

این فعال رسانه‌ای تصریح کرد: روایت اصلی باید این باشد که در واقع کودتایی علیه تمامیت ارضی و آوردن یک دولت دست نشانده که برنامه صد روزه نوشته، رخ داده است. ما باید رسانه‌هایی به زبان انگلیسی و سایر زبان‌های جهان ایجاد می‌کردیم که این روایت‌ها تغییر کند.

در ادامه هادی حیدری، کاریکاتوریست و فعال رسانه‌ای اظهار کرد: مرجعیت رسانه‌ها باید به داخل کشور برگردد و افرادی که نگاه ملی دارند، باید در روایت سازی رسانه‌ای به کار گرفته شوند. اما وقتی برخی خبرنگار‌های ما با برخورد‌های بدی رو‌به‌رو می‌شوند، مشکلات به سمت دیگری سوق می‌یابد.

وی افزود: برخی از مزدوران رسانه‌ای امروز و دشمنان کشور کسانی هستند که روزی همکاران ما و مخالفان معتدلی بودند. امروز حتی برخی از هم میهنان ما هستند که به ما به دلیل مخالفت با حمله نظامی، برچسب وسط بازی می‌زنند. این همه به خاطر آن است که ما مرجعیت رسانه را به دشمن سپردیم و از داخل کشور با رسانه برخورد‌های سلیقه‌ای کردیم.

حیدری تصریح کرد: ما یک ستاد مشترک رسانه‌ای متشکل از فعالان حرفه‌ای رسانه داریم، اما تریبون را به گروه خاصی تنها در رسانه ملی می‌دهیم. ما فقط در مقطع انتخابات، افراد دارای نظرات متفاوت در تلویزیون می‌بینیم.

این کاریکاتوریست و طراح گفت: قطع کردن اینترنت در شرایط امنیتی، گاهی امکانات برای ساخت روایت مفید را می‌گیرد. وقتی شما روایت اول را بسازید، شانس بالایی دارید. در این شرایط ایجاد محدودیت برای خبرنگار توجیهی ندارد. وقتی روزنامه نگار به محل بمباران شده می‌رود تا روایت زنده ارائه دهد، شما با دستگیر کردن این خبرنگار، اجازه رسیدن صدا به رسانه‌های بیگانه با نگاه خودشان را می‌دهید.

این فعال رسانه‌ای در پایان تاکید کرد: اگر ما اجازه ندهیم صدای خبرنگار خودی شنیده شود، صدای رسانه بیگانه شنیده می‌شود.

در ادامه مهرک محمودی، سردبیر مجله پیوست گفت:ما مرجعیت رسانه‌ای خود را به خاطر سانسور از دست دادیم. وقتی سانسور داریم، نمی‌توانیم به مخاطب بگوییم که ایران اینترنشنال و امثال آن دروغ می‌گویند.

وی افزود: در فضایی که افراد در توییتر از خرابی خانه همسایگان و خودشان خبر و فیلم می‌گذاشتند، اینترنت قطع شد و فضا بدست حامیان حمله نظامی افتاد. علاوه بر ابزار، فشار بر خبرنگاران به خاطر انتشار اخبار زیاد است و این مرجعیت رسانه ما را گرفته است. اکنون با اینترنت طبقاتی و اینترنت سفیدی که فقط خبری شده و اغلب خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ندارند، جامعه به خبرنگاران اعتماد نمی‌کند. ما با این فضا نمی‌توانیم روایت سازی متقابلی داشته باشیم.

در ادامه غزل حضرتی، خبرنگار روزنامه اعتماد گفت: نگاه امنیتی به رسانه آسیب زاست. ما دیدیم که در حوادث جنگ، اغلب گفته می‌شد که جز صداوسیما هیچ کس حق دریافت مجوز ندارد. این انحصار صداوسیما در بسیاری از حوزه‌های تهیه خبری کشور، عملا امکان کار را به سایر رسانه‌ها نمی‌دهد.

حضرتی تصریح کرد: در بسیاری از موارد وقتی می‌خواستیم نشان دهیم اسرائیل غیر نظامیان را می‌کشد، از روایتگری ما جلوگیری کردند. رژیم متجاوز وقتی یک نفر را هدف گرفته بود، سه ساختمان دیگر نیز تخریب می‌کرد و ده‌ها نفر کشته و صد‌ها نفر بی خانمان می‌شدند.

این خبرنگار اظهار کرد: مردم هم به منابع داخلی دسترسی ندارند و روایت خارجی تاثیرگذار خواهد بود. وقتی ایران اینترنشنال ادعای قحطی در تهران کرد، بسیاری از دوستان ما در خارج کشور با نگرانی باور کردند. در شرایطی که صدای ما شنیده نمی‌شود، دشمن به راحتی روایت دروغینی در زمینه جنگ تولید می‌کند.

وی تاکید کرد: در زمانی که ما پای میز مذاکره بودیم، نتوانستیم روایتی بسازیم که اسرائیل در میدان تجریش چه جنایتی مرتکب شده و نقطه زنی در کار نیست. اگر بخواهیم کار رسانه را به دو سه خبرگزاری دولتی واگذار کنیم، نباید انتظار برتری رسانه‌ای داشته باشیم. نگاه حکمرانی در این زمینه به کلی باید تغییر کند.

در پایان این نشست، اکبر منتجبی (سردبیر روزنامه سازندگی و رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران تهران) اظهار کرد: ما امروز به دلیل نبود کاغذ، دو روزنامه را از دست دادیم. روزنامه سازندگی خود شیشه‌هایش فرو ریخت و بعد از جنگ هم ۱۵۰ نفر از روزنامه نگاران کشور تعدیل نیرو شدند و دولت هیچ اقدامی نکرد.

وی در ادامه گفت: در این وضعیت نمی‌توان از همبستگی ملی حرف زد، وقتی ما در الفبای کار که حفظ نیروی خبرنگار و معیشت آن است، مشکل داریم. با شبه رسانه‌ای مثل صداوسیما نمی‌توان با غول‌های بزرگ رسانه حتی در منطقه وارد رقابت شد. امروزه شبکه‌های برون مرزی صداوسیما هم محل ارجاع نیستند. این دولت که مملو از افراد رسانه‌ای است، اما برای اصحاب رسانه خوب کار نکرده که این ناامیدکننده است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

اقتصاد آنلاین

اقتصاد آنلاین پرمخاطب ترین رسانه اقتصادی در ایران اقتصاد آنلاین دارای مجوز به شماره ۷۴۳۳۴ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال ۸۹ آغاز بکار کرده و هم اکنون پرمخاطب ترین پایگاه خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد. پایگاه خبری اقتصاد آنلاین صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مریم کاظمی شورای سیاستگذاری: علی مروی / صادق الحسینی / سعید عباسیان / هاشم آردم سردبیر: سعید عباسیان مدیر بازرگانی: محمدمهدی حسینی دبیر تحریریه: عاطفه حسینی اقتصادآنلاین در شبکه‌های مجازی: صفحه رسمی اقتصادآنلاین در توییتر: https://twitter.com/eghtesad_online صفحه رسمی اقتصادآنلاین در اینستاگرام: https://www.instagram.com/eghtesadonline_ آدرس دفتر: یوسف آباد. میدان سلماس. خیابان فتحی شقاقی غربی. پلاک ۱۱۶. واحد ۱ تلفن دفتر مرکزی: ۱۳ و ۸۸۲۲۵۶۱۲ - ۸۶۰۹۳۶۲۸ - ۸۶۰۹۳۷۸۶   فکس: ۸۸۰۲۳۶۹۳ آیین نامه اخلاق حرفه‌ای اقتصاد آنلاین ۱- روزنامه‌نگار ما به واقعیت‌های عینی توجه می‌کند و اخبار صحیح و دقیق و تفسیرهای منطقی و منصفانه را در اختیار خوانندگان می‌گذارد. روزنامه نگار ما به هیچ وجه جناحی عمل نمی کند و تنها خط قرمز او قانون و خطوط مشخص شده توسط مقام معظم رهبری است. ۲- روزنامه‌نگاری یک خدمت اجتماعی است، نه یک فعالیت بازرگانی و روزنامه‌نگار همواره براساس وجدان اخلاق عمل می‌کند. در این راستا بخش خبر و بخش بازرگانی در اقتصاد آنلاین کاملا مجزا هستند. ۳- روزنامه‌نگاران اقتصاد آنلاین اگر اخباری را از منبعی دیگر منتشر کنند، حتما منبع را ذکر می کنند. ۴- سرقت ادبی، مخدوش ساختن متن‌ها و سندها و حذف اطلاعات اساسی رویدادها در اقتصاد آنلاین مطرود است. ۵- روزنامه‌نگار ما از پذیرش هرگونه پاداش مادی برای پیش‌برد مقاصد خصوصی مغایر با مصالح عمومی، خودداری می‌کند. ۶- اقتصاد آنلاین و روزنامه نگارانش از قبول هرگونه فشار و تهدید برای انتشار مطالب یا تغییر محتویات آنها، خودداری کرده و از خط‌مشی عمومی رسانه و اصول شرافت حرفه ای خویش تبعیت می‌کند. ۷- روزنامه‌نگار ما با احترام به استقلال و حاکمیت ملی، نظم و امنیت عمومی و مصالح همگانی از اصول شرافت حرفه‌ای خویشتن تبعیت می‌کند. ۸- روزنامه‌نگار ما به اصول دینی و معتقدات مذهبی، آداب و سنن قومی و ملی، اخلاق حسنه و عفت عمومی احترام می‌گذارد و از گرایش به تبعیض خصومت آمیز در این زمینه‌ها و همچنین تشویق و تحریک به جنگ تجاوزکارانه نسبت به کشورهای دیگر خودداری می‌کند. ۹- روزنامه‌نگار ما برای پاسداشت ارزش‌های اسلامی و انسانی از جمله عدالت‌طلبی، آزادیخواهی، صلح و امنیت بشر، استقلال و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ملت‌ها و فرهنگ‌ها، احترام خاص قائل است. ۱۰- کوشش در راه همزیستی مسالمت‌آمیز ملت‌ها، مقابله با گسترش وسایل و ادوات کشتار جمعی، جلوگیری از آلودگی محیط‌زیست و مبارزه علیه سلطه فرهنگی از رسالت‌های مهم روزنامه‌نگاری است. ۱۱- احترام به حیثیت شخصی و حریم خصوصی افراد، خودداری از توهین، تهمت و افتراء نسبت به اشخاص و تلاش در حفظ سلامت و آرامش روانی جامعه از وظایف روزنامه‌نگاران ما محسوب می‌شود. ۱۲- روزنامه‌نگار ما موظف است ضمن دفاع از آزادی خبر و تفسیر و انتقاد، اسرار حرفه‌ای خود را حفظ کند و از افشای اطلاعات و اخباری که به صورت محرمانه به‌دست می‌آورد به جز مواردی که با حکم دادگاه مشخص می‌شود، خودداری کند. درباره اقتصاد آنلاین بیشتر بدانید: اقتصاد آنلاین با رنک ۳۰ الکسا در ایران، به عنوان پر بازدیدترین وب‌سایت خبری-تحلیلی اقتصادی در ایران شناخته می‌شود. مخاطبان اقتصاد آنلاین صاحبان کسب و کار، مدیران، روسای شرکت‌ها و فعالان اقتصادی هستند که می‌خواهند یک روز زودتر از اخبار مطلع شوند و در نتیجه به روزنامه‌ها اکتفا نمی‌کنند. اقتصاد آنلاین، به عنوان اولین سایت جامع خبری-تحلیلی اقتصاد ایران از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده است. هدف ما از راه اندازی "اقتصاد آنلاین" پاسخگویی به نیاز برآورده نشده مخاطبان در جهت دسترسی به منبع مطمئن اخبار و تحلیل های لحظه به لحظه اقتصادی ایران و جهان است. هم اکنون فعالان اقتصادی در ایران با چالش‌های فراوانی دست به گریبان هستند. یکی از این چالش‌ها نبود سیستم اطلاع رسانی مستقل و مطمئنی است که اخبار و تحلیل های اقتصادی را در هفت روز هفته و در بیست و چهار ساعت شبانه‌روز در اختیار آنان قرار دهد. همانطور که می‌دانیم، نبود چنین رسانه‌ای موجبات عدم تحرک بازار اطلاعات را فراهم آورده که از عوامل ناکارایی در سیستم اقتصادی است. امید است با وجود این سایت و امکانات جانبی آن که به طور مستمر به مخاطبان عرضه و معرفی خواهند شد، بتوانیم سهمی در پویایی هرچه بیشتر سیستم اقتصادی در ایران داشته باشیم. البته در این مسیر توجه به سیاست های دولتی و در امان ماندن از گرداب سیاست گذاری‌های متزلزل و خلق‌الساعه برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ضروری است که ما سعی می کنیم با نقد و بررسی این سیاست گذاری‌ها و روشن کردن راه پیش رو در این مسیر در کنار شما باشیم. در همین راستا، اقتصاد آنلاین تلاش در جهت بهبود فضای سیاستگذاری عمومی و نقد و بررسی این حوزه را از وظایف اصلی خود به شمار می‌آورد. خبرگزاری اقتصاد نیوز یک گروه رسانه‌ای است که به پوشش اخبار دنیای اقتصاد در دسته‌ها و حوزه‌های مختلف می‌پردازد. اقتصاد نیوز، سایت مرجع اقتصاد ایران، آخرین اخبار اقتصادی را همراه با پوشش لحظه‌ای قیمت‌ها در بازارهای طلا، سکه، ارز و رمز ارز، مسکن، خودرو و لوازم خانگی منعکس می‌کند. وبسایت خبرگزاری اقتصاد نیوز که با هدف جبران چالش‌ها و نواقصات خبری در حوزه اقتصاد و سایر اخبار ایران و دنیا وارد عرضه ظهور شده است، یکی از پربازدید ترین وبسایت‌های خبری در حوزه دنیای اقتصاد به شمار می‌رود و توانسته است رنک 18 الکسا در ایران را کسب نماید. روزانه بیش از یک میلیون کاربر از این مجموعه بازدید می‌کنند و اخبار پوشش داده شده توسط این خبرگزاری را دنبال می‌کنند. اقتصاد نیوز تمامی اخبار لحظه به لحظه‌ای به همراه مقالات تحلیلی در حوزه بورس، اخبار مسکن و شهری، اخبار خودرو، اخبار سیاسی، اخبار بانک و بیمه، اخبار اقتصادی، اخبار تولید و تجارت، اخبار استارتاپ‌ها و اخبار طلا و ارز شامل: اطلاعات لحظهای و بروز قیمت دلار، قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت یورو، قیمت بیت کوین، قیمت درهم امارات، قیمت لیر ترکیه، قیمت یوان چین، قیمت دینار عراق، نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو را پوشش می‌دهد. در اقتصاد نیوز می‌توانید بخش‌های متنوع دیگری همچون، الفبای اقتصاد، هواشناسی اقتصاد، ماشین زمان، ویژه نامه، وب‌گردی را نیز مشاهده نمایید. در بخش اخبار سایر رسانه‌ها، داغ‌ترین و بروزترین اخبار سایر حوزه‌های دارای اهمیت و پرجستجو مانند مسائل حوزه بهداشت، اخبار روز و... قابل نمایش است. علاوه بر آن، پربازدیدترین اخبار مرتبط با هر دسته‌بندی نیز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. دنیای اقتصاد تابان به عنوان صاحب امتیاز خبرگزاری اقتصاد نیوز به ثبت رسیده است. دنیای اقتصاد تابان که با نام گروه رسانه ای دنیای اقتصاد نیز از آن یاد می‌شود یک شرکت و مؤسسه رسانه‌ای در ایران است. علاوه بر سایت خبری اقتصاد نیوز، روزنامه دنیای اقتصاد، هفته ‌نامه تجارت فردا، شبکه اینترنتی اکوایران، وب‌سایت واحد توسعه دانش، وب‌سایت همایش‌های دنیای اقتصاد، روزنامه انگلیسی ‌زبان فایننشال تریبون نیز به عنوان زیرمجموعه‌های این گروه رسانه‌ای مشغول فعالیت هستند. گروه دنیای اقتصاد همچنین دارای مرکز پژوهش‌ها، انتشارات و مرکز همایش‌ها نیز می‌باشد. اولین زیرمجموعه این هلدینگ، دنیای اقتصاد، از سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرده است. روزنامه فایننشال تریبیون، نیز به عنوان تنها روزنامه اقتصادی ایران منتشر شده به زبان انگلیسی شناخته می‌شود. مدیر مسئول خبرگزاری اقتصاد نیوز آقای علیرضا بختیاری، مدیرعامل شرکت دنیای اقتصاد تابان است. آقای بختیاری در توضیح و تشریح مجموعه فعالیت‌های دنیای اقتصاد بیان می‌دارند که: پس از به ثبات رسیدن مجموعه روزنامه «دنیای اقتصاد» برای پوشش و جبران نقاط ضعف کشف شده در روزنامه از جهات مختلف و تحقق بخشیدن به برنامه‌های توسعه فعالیت خود، تصمیم گرفته شد تا هفته نامه تجارت فردا در تیرماه سال 1391 راه‌اندازی شود. این تصمیم بدلیل عدم برخورداری از  پتانسیل ارائه مقالات، گزارش‌ها و محتوای تحلیلی که از عمق بیشتری برخوردار هستند، در روزنامه دنیای اقتصاد اخذ شده است. وی اظهار می‌کند که یک فعال اقتصادی به هر ترتیب در فرآیند کاری خود در طول روز به اطلاعاتی نیاز پیدا خواهد کرد که نه در قالب روزنامه و نه در قالب هفته‌نامه نمی‌گنجد. پکیجی تشکیل شده از اخبار، گزارش و تحلیل در قالب بسته‌ای قابل استفاده هم در لپ‌تاب‌ها و کامپیوترهای شخصی و هم موبایل‌های هوشمند می‌تواند کارایی گردش باز اطلاعات را برای فعالان بخش خصوصی و بنگاه‌ها افزایش دهد. به گفته مدیر عامل این شرکت، در گام‌های بعدی برای مرتفع سازی چالش‌های رسانه در ایران از منظر اقتصادی بدنبال ایجاد یک منبع به زبان اصلی برای سرمایه‌گذاران خارجی برآمدیم تا بتواند از آن منبع کسب اطلاعات کند. بدین ترتیب، یکی از اجزای هلدینگ یعنی روزنامه انگلیسی «financial tribion» را به فعالان اقتصادی و بنگاه‌ها عرضه شد. فعالیت‌های توسعه بخشی دنیای اقتصاد تابان ادامه دارد و در این راستا نیز مرکز پژوهش‌ها، انتشارات، مرکز همایش‌ها در کنار روزنامه و هفته‌نامه و حالا پایگاه خبری «اقتصادنیوز» از جمله اقدامات توسعه بخشی به ارکان‌های مختلف این مجموعه می‌باشد. در این مجموعه مسئولیت سردبیری وب‌سایت‌های خبری دنیای اقتصاد و اقتصادنیوز برعهده آقای مهدی نوروزیان گذاشته شده است. آقای محمدصادق نخجوانی مسئولیت مدیریت وب‌سایت‌ها و فضای مجازی را برعهده دارد. معاونت وبسایت‌های خبری دنیای اقتصاد را فاطمه استیری انجام می‌دهد. توسعه بازار را زینب سادات میرهادی مدیریت می‌کند. به منظور انجام وظایف دبیر سایت اقتصاد نیوز از توان حمید متقی بهره گرفته می‌شود و امیر اشراقی نیز در سمت مدیریت روابط عمومی این خبرگزاری مشغول فعالیت می‌باشد. برای برقراری تماس با هر بخش و مسئول مربوطه در اقتصاد نیوز راه‌های ارتباطی مختلفی در اختیار کاربران گذاشته شده است. کاربران می‌توانند از طریق تلفن تماس و نمابرهای درج شده در وبسایت این خبرگزاری با بخش مدنظر ارتباط برقرار کنند. از دیگر خدماتی که در اقتصاد نیوز ارائه می‌شود، انجام تبلیغات بنری و رپورتاژ آگهی برای سایر سایت‌هایی است که تمایل دارند تا از پتانسیل‌های این خبرگزاری پربازدید برای بهبود وضعیت سایت خود بهره ببرند. در صفحه تماس با شما می‌توانید، راه‌های تماس برای هماهنگی و پذیرش آگهی را در بخش‌های مختلف گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد را مشاهده نمایید. لازم به یادآوری است که موضوعات اقتصادنیوز بورس، اقتصاد نیوز ارز دیجیتال، اقتصاد نیوز قیمت ارز، اقتصاد نیوز خودرو از پربازدیدترین های روزانه هستند. کاربران می‌توانند آگهی، تبلیغات و رپورتاژ خود را برای درج در روزنامه و وبسایت اقتصاد نیوز، دنیای اقتصاد، روزنامه فایننشال تریبیون، هفته نامه تجارت فردا، شبکه اینترنتی اکوایران، وب سایت دنیای بورس و کلیه کانال‌های تلگرام از طریق تلفن، فکس، ایمیل و حساب تلگرام اعلام شده در اختیار مدیریت قرار دهند. علاقمندان به شبکه‎‌های اجتماعی نیز می‌توانند کانال خبری اقتصاد نیوز را در شبکه‌ها و بسترهای مختلف مانند: فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و تلگرام دنبال کنند و با دانلود اقتصاد نیوز از اخبار اقتصادی ایران و جهان باخبر شوند. اقتصاد نیوز در تلگرام با آدرس eghtesadnews_com@ در اینستاگرام با آیدی eghtesadnews_com@ در توییتر با آدرس eghtesadnews@ و در فیس‌بوک با نشانی eghtesadnews فعالیت می‌کند. روزانه می‌توانید مهم‌ترین و بروزترین اخبار حوزه اقتصاد و پربحث‌ترین اخبار ایران و دنیا را در شبکه‌های اجتماعی اقتصاد نیوز دریافت کنید. علاوه بر آن، افرادی که تمایل به مراجعه حضوری دارند می‌توانند به آدرس تهران، خیابان مطهری، بین میرزای شیرازی و سنایی، پلاک ۳۷۰ مراجعه نمایند. همچنین متقاضیانی که مایل به همکاری با رسانه‌ اقتصاد نیوز می‌باشند می‌توانند رزومه خود را از طریق ایمیل سازمانی jobs@den.ir تکمیل و ارسال نمایند. پس از بررسی رزومه‌ها، از افرادی که دارای شرایط مورد نیاز باشند، برای مصاحبه دعوت  بعمل می‌آید. باید توجه داشته باشید که تقاضای همکاری صرفا با ارسال رزومه از طریق ایمیل سازمانی گروه  انجام می‌گردد. پس از بررسی رزومه‌ها، از متقاضیانی که دارای شرایط احراز شغل مورد نیاز باشند از سوی مدیریت منابع انسانی وپشتیبانی برای انجام مصاحبه بصورت تماس تلفنی دعوت می‌شود. به یاد داشته باشید که اقتصاد نیوز با متقاضیان از طریق پیامک یا ایمیل تماس نمی‌گیرد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =