ثبت ۵۳ میلیون تردد بین استانی در جاده‌های مازندران
بازدید 39
0

ثبت ۵۳ میلیون تردد بین استانی در جاده‌های مازندران

به گزارش بازار، حسن جهانیان روز شنبه در حاشیه نشست شورای ترافیک مازندران در ساری اظهار کرد: برابر آمار به دست آمده از ۱۱۸ سامانه تردد شماری منصوب در محورهای مازندران حدود ۵۳ میلیون از انواع وسایل نقلیه از ابتدای امسال تا پایان بهمن از مبادی ورودی و خروجی استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از یک درصد افزایش یافته است.

او افزود: تردد در محورهای مواصلاتی استان با استان‌های مجاور در بهمن ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیش از سه درصد کاهش داشته و به بیش از سه میلیون و ۶۴۳ هزار تردد رسیده است.

جهانیان گفت: پر ترددترین محورهای استان رفت و برگشت محورهای ساری به قائمشهر، قائمشهر- بابل و بابل- آمل در طی بهمن ماه امسال بود و همچنین پرترددترین ساعات روز نیز به طور معمول بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است. مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر، کناره و جاده گلوگاه ۶ محور اصلی مازندران است که این استان را به استان‌های تهران، البرز، سمنان، گیلان و گلستان متصل می کند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحلیل بازار

موسسه تحلیل بازار فردا، گروهی متشکل از خبرنگاران و اقتصاددانان جوان است که با هدف تحلیل و بررسی رویدادها و تحولات اقتصادی ایران و جهان شکل گرفته و می کوشد با نگاهی نو به تحلیل و ارزیابی تحولات اقتصادی ایران و جهان بپردازد. اعضای موسسه تلاش می کنند با تکیه بر آخرین یافته های علمی و ضمن پرهیز از تقسیم بندی های رایج سیاسی و اقتصادی، بنیان گذار نگاهی نو در اقتصاد ایران باشند و برای حل مسائل اقتصادی امروز و فردای جامعه ایران به دنبال ارائه راهکارهایی متناسب با زیست بوم ایران بگردند. رصد و انتشار تازه ترین ترین اخبار رویدادهای اقتصادی، نقد و بررسی جریان ها و روندهای اقتصاد و بازار، آینده نگری و آینده پژوهی در حوزه های گوناگون اقتصادی، صنعتی و کشاورزی از جمله اقدامات و فعالیت های موسسه تحلیل بازار فردا است که در قالب رسانه های این موسسه در دسترس فعالان اقتصادی و صنعتی قرار می گیرد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هفت =