چرا این تابلو باعث ۶۰ درصد تصادفات دردناک می‌شود؟
بازدید 2
0

چرا این تابلو باعث ۶۰ درصد تصادفات دردناک می‌شود؟

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، بیش از ۶۰ درصد از تصادفات رانندگی در تقاطع‌ها و بر اثر گردش به چپ رخ می‌دهد. به همین دلیل برخی از شهر‌های ایالات متحده گردش به چپ را محدود و ممنوع می‌کنند.

دکتر ویکاش گایا (Vikash Gayah)، استاد مهندسی عمران در دانشگاه ایالتی پن (Penn) و مدیر موقت موسسه حمل و نقل لارسن (Larson)، در مورد چگونگی وقوع تصادفات ناشی از گردش به چپ در تقاطع‌ها، بدتر شدن ترافیک و مصرف بیشتر بنزین بحث می‌کند.

وی درباره اینکه گردش به چپ در تقاطع‌ها چقدر خطرناک است، می‌گوید: وقتی گردش به چپ می‌کنید، باید از ترافیک رو‌به‌رو عبور کنید. وقتی چراغ سبز است، قبل از گردش به چپ باید منتظر فاصله‌ای در ترافیک رو‌به‌رو باشید. اگر هنگام تصمیم به گردش، اشتباه کنید، ممکن است به ترافیک رو‌به‌رو برخورد کنید یا توسط آن زیر گرفته شوید. این یک تصادف زاویه‌دار است که یکی از خطرناک‌ترین انواع تصادف است.

همچنین راننده وسیله نقلیه‌ای که به چپ می‌پیچد، معمولاً به ترافیک رو‌به‌رو نگاه می‌کند، اما عابران پیاده ممکن است از خیابانی که راننده به آن می‌پیچد، عبور کنند و اغلب رانندگان عابران پیاده را نمی‌بینند و این نیز می‌تواند باعث یک تصادف جدی شود.

از سوی دیگر، گردش به راست نیاز به ادغام با ترافیک دارد، اما مستقیماً با ترافیک در تضاد و تقابل نیست؛ بنابراین گردش به راست بسیار بسیار ایمن‌تر از گردش به چپ است.

گایا درباره آمار خطرات منحصر‌به‌فرد گردش به چپ می‌گوید تقریباً ۴۰ درصد از کل تصادفات در تقاطع‌ها رخ می‌دهد و ۵۰ درصد از این تصادفات شامل آسیب جدی و ۲۰ درصد منجر به مرگ و میر می‌شود.

به گفته وی حدود ۶۱ درصد از تصادفات در تقاطع‌ها شامل گردش به چپ است.

گردش به چپ همچنین موجب افزایش حجم ترافیک می‌شود، چرا که وقتی وسایل نقلیه‌ای که می‌خواهند به چپ بپیچند، منتظر ایجاد فاصله با وسایل نقلیه روبرویی هستند، مانع از حرکت خودرو‌های پشت خود و سایر خطوط می‌شوند، به خصوص وقتی چندین وسیله نقلیه منتظر گردش به چپ هستند.

به جای چراغ سبز ثابت، بسیاری از تقاطع‌ها از فلش سبز برای اجازه دادن به وسایل نقلیه‌ای که به چپ می‌پیچند، استفاده می‌کنند، اما برای انجام این کار، تمام حرکات دیگر در تقاطع باید متوقف شود. متوقف کردن تمام ترافیک‌های دیگر فقط برای انجام چند گردش به چپ، تقاطع را ناکارآمدتر می‌کند. در این مدت، تقاطع یک دوره زمانی کوتاه دارد که در آن همه چراغ‌ها قرمز هستند به جز آن فلش سبز. مهندسان ترافیک به آن «زمان تمام‌قرمز» می‌گویند و این زمانی است که تقاطع به هیچ وسیله نقلیه‌ای خدمات نمی‌دهد که این اتفاق، زمان تلف شده و ترافیک را افزایش می‌دهد.

گایا می‌گوید وقتی مرکز شهر خیلی شلوغ نیست (در دوره‌های غیر اوج ترافیک)، اجازه گردش به چپ خوب است، زیرا به آن توانایی اضافی برای حرکت وسایل نقلیه در هر تقاطع نیاز ندارید.

برخی از شهر‌ها در حال نصب تابلو‌هایی هستند که می‌گویند در تقاطع‌ها از ساعت ۷ تا ۹ که زمان اوج ترافیک صبحگاهی است، یا ۱۶ تا ۱۸ که زمان اوج ترافیک عصرگاهی است، گردش به چپ ممنوع است. به عنوان مثال، در سانفرانسیسکو، یک خیابان گردش به چپ را در زمان‌های اوج ترافیک محدود کرده است.

این راهکار در صورت امکان پیاده‌سازی و اجرا در چهارراه‌ها و تقاطع‌های بیشتر، عبور و مرور وسایل نقلیه در شره را کارآمدتر می‌کند.

میدان‌ها یکی از رویکرد‌های جلوگیری از گردش به چپ هستند و به گفته گایا، میدان‌ها امن هستند، زیرا دیگر نیازی به عبور از ترافیک سمت مخالف نیست و همه در یک جهت گردش می‌کنند و راننده جایی را که باید برود، پیدا می‌کند و سپس از میدان خارج می‌شود، اما محدود کردن گردش به چپ به طور کلی کارآمدتر است.

میدان‌ها وقتی شلوغ‌تر هستند، به اندازه کافی کارآمد نیستند. میدان پر می‌شود که می‌تواند باعث ایجاد ترافیک سنگین شود و هیچ وسیله نقلیه‌ای نمی‌تواند حرکت کند. در حالی که تقاطع‌های سنتی کمتر مستعد ترافیک سنگین هستند.

میدان‌ها همچنین فضای بیشتری را اشغال می‌کنند. ایجاد میدان ممکن است به معنای گسترش تقاطع باشد. در برخی از مراکز شهر، این به معنای تخریب ساختمان‌ها یا حذف پیاده‌روهاست. در حالی که محدود کردن گردش به چپ فقط به یک تابلو نیاز دارد که روی آن نوشته شده باشد «گردش به چپ ممنوع» یا «گردش به چپ در ساعات اوج ترافیک ممنوع»، همین.

وی درباره مزایا و معایب محدودیت گردش به چپ می‌گوید حذف گردش به چپ منجر به طی کردن مسافت‌های طولانی‌تر سفر خواهد شد و راننده باید مسافت طولانی‌تری را برای رسیدن به جایی که می‌خواهد برود، بپیماید، اما همه مجبور به تحمل این مسافت نخواهند بود. در یک مرکز شهر معمولی، هر سفر به طور متوسط ​​حدود چند صد متر طولانی‌تر خواهد شد که مسافت اضافی زیادی نیست و حذف گردش به چپ موجب روان شدن ترافیک و کاهش زمان سفر خواهد شد و زمانی که برای پیمودن آن مسافت بیشتر صرف می‌شود، جبران می‌شود. به این معنی که هر بار که در یک تقاطع هستید، به طور متوسط ​​زمان کمتری منتظر می‌مانید؛ بنابراین ممکن است مسافت طولانی‌تری را طی کنید، اما در واقع سریع‌تر به مقصد می‌رسید.

آیا اجتناب از گردش به چپ باعث بهبود بهره‌وری سوخت می‌شود؟ گایا می‌گوید: تحقیقات ما نشان داد که اگرچه وسایل نقلیه به طور متوسط ​​مسافت بیشتری را با گردش به چپ محدود طی می‌کنند، اما سوخت کمتری مصرف می‌کنند که شامل ۱۰ تا ۱۵ درصد مصرف سوخت کمتر در هر سفر است، زیرا در تقاطع‌ها زیاد توقف نمی‌کنند.

به همین دلیل است که ناوگان‌های حمل و نقل عمومی، مسیر وسایل نقلیه خود را طوری طراحی می‌کنند که از گردش به چپ اجتناب شود، زیرا توقف‌های کمتری وجود دارد.

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند ممنوعیت گردش به چپ می‌تواند به طور گسترده و توسط عموم مردم پذیرفته شود، گفت: این یک راهکار جدید است، بنابراین برای برخی افراد ناراحت کننده است، اما وقتی سریع‌تر به مقصد برسند، فکر می‌کنم مردم به آن پایبند خواهند ماند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

اقتصاد آنلاین

اقتصاد آنلاین پرمخاطب ترین رسانه اقتصادی در ایران اقتصاد آنلاین دارای مجوز به شماره ۷۴۳۳۴ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال ۸۹ آغاز بکار کرده و هم اکنون پرمخاطب ترین پایگاه خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد. پایگاه خبری اقتصاد آنلاین صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مریم کاظمی شورای سیاستگذاری: علی مروی / صادق الحسینی / سعید عباسیان / هاشم آردم سردبیر: سعید عباسیان مدیر بازرگانی: محمدمهدی حسینی دبیر تحریریه: عاطفه حسینی اقتصادآنلاین در شبکه‌های مجازی: صفحه رسمی اقتصادآنلاین در توییتر: https://twitter.com/eghtesad_online صفحه رسمی اقتصادآنلاین در اینستاگرام: https://www.instagram.com/eghtesadonline_ آدرس دفتر: یوسف آباد. میدان سلماس. خیابان فتحی شقاقی غربی. پلاک ۱۱۶. واحد ۱ تلفن دفتر مرکزی: ۱۳ و ۸۸۲۲۵۶۱۲ - ۸۶۰۹۳۶۲۸ - ۸۶۰۹۳۷۸۶   فکس: ۸۸۰۲۳۶۹۳ آیین نامه اخلاق حرفه‌ای اقتصاد آنلاین ۱- روزنامه‌نگار ما به واقعیت‌های عینی توجه می‌کند و اخبار صحیح و دقیق و تفسیرهای منطقی و منصفانه را در اختیار خوانندگان می‌گذارد. روزنامه نگار ما به هیچ وجه جناحی عمل نمی کند و تنها خط قرمز او قانون و خطوط مشخص شده توسط مقام معظم رهبری است. ۲- روزنامه‌نگاری یک خدمت اجتماعی است، نه یک فعالیت بازرگانی و روزنامه‌نگار همواره براساس وجدان اخلاق عمل می‌کند. در این راستا بخش خبر و بخش بازرگانی در اقتصاد آنلاین کاملا مجزا هستند. ۳- روزنامه‌نگاران اقتصاد آنلاین اگر اخباری را از منبعی دیگر منتشر کنند، حتما منبع را ذکر می کنند. ۴- سرقت ادبی، مخدوش ساختن متن‌ها و سندها و حذف اطلاعات اساسی رویدادها در اقتصاد آنلاین مطرود است. ۵- روزنامه‌نگار ما از پذیرش هرگونه پاداش مادی برای پیش‌برد مقاصد خصوصی مغایر با مصالح عمومی، خودداری می‌کند. ۶- اقتصاد آنلاین و روزنامه نگارانش از قبول هرگونه فشار و تهدید برای انتشار مطالب یا تغییر محتویات آنها، خودداری کرده و از خط‌مشی عمومی رسانه و اصول شرافت حرفه ای خویش تبعیت می‌کند. ۷- روزنامه‌نگار ما با احترام به استقلال و حاکمیت ملی، نظم و امنیت عمومی و مصالح همگانی از اصول شرافت حرفه‌ای خویشتن تبعیت می‌کند. ۸- روزنامه‌نگار ما به اصول دینی و معتقدات مذهبی، آداب و سنن قومی و ملی، اخلاق حسنه و عفت عمومی احترام می‌گذارد و از گرایش به تبعیض خصومت آمیز در این زمینه‌ها و همچنین تشویق و تحریک به جنگ تجاوزکارانه نسبت به کشورهای دیگر خودداری می‌کند. ۹- روزنامه‌نگار ما برای پاسداشت ارزش‌های اسلامی و انسانی از جمله عدالت‌طلبی، آزادیخواهی، صلح و امنیت بشر، استقلال و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ملت‌ها و فرهنگ‌ها، احترام خاص قائل است. ۱۰- کوشش در راه همزیستی مسالمت‌آمیز ملت‌ها، مقابله با گسترش وسایل و ادوات کشتار جمعی، جلوگیری از آلودگی محیط‌زیست و مبارزه علیه سلطه فرهنگی از رسالت‌های مهم روزنامه‌نگاری است. ۱۱- احترام به حیثیت شخصی و حریم خصوصی افراد، خودداری از توهین، تهمت و افتراء نسبت به اشخاص و تلاش در حفظ سلامت و آرامش روانی جامعه از وظایف روزنامه‌نگاران ما محسوب می‌شود. ۱۲- روزنامه‌نگار ما موظف است ضمن دفاع از آزادی خبر و تفسیر و انتقاد، اسرار حرفه‌ای خود را حفظ کند و از افشای اطلاعات و اخباری که به صورت محرمانه به‌دست می‌آورد به جز مواردی که با حکم دادگاه مشخص می‌شود، خودداری کند. درباره اقتصاد آنلاین بیشتر بدانید: اقتصاد آنلاین با رنک ۳۰ الکسا در ایران، به عنوان پر بازدیدترین وب‌سایت خبری-تحلیلی اقتصادی در ایران شناخته می‌شود. مخاطبان اقتصاد آنلاین صاحبان کسب و کار، مدیران، روسای شرکت‌ها و فعالان اقتصادی هستند که می‌خواهند یک روز زودتر از اخبار مطلع شوند و در نتیجه به روزنامه‌ها اکتفا نمی‌کنند. اقتصاد آنلاین، به عنوان اولین سایت جامع خبری-تحلیلی اقتصاد ایران از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده است. هدف ما از راه اندازی "اقتصاد آنلاین" پاسخگویی به نیاز برآورده نشده مخاطبان در جهت دسترسی به منبع مطمئن اخبار و تحلیل های لحظه به لحظه اقتصادی ایران و جهان است. هم اکنون فعالان اقتصادی در ایران با چالش‌های فراوانی دست به گریبان هستند. یکی از این چالش‌ها نبود سیستم اطلاع رسانی مستقل و مطمئنی است که اخبار و تحلیل های اقتصادی را در هفت روز هفته و در بیست و چهار ساعت شبانه‌روز در اختیار آنان قرار دهد. همانطور که می‌دانیم، نبود چنین رسانه‌ای موجبات عدم تحرک بازار اطلاعات را فراهم آورده که از عوامل ناکارایی در سیستم اقتصادی است. امید است با وجود این سایت و امکانات جانبی آن که به طور مستمر به مخاطبان عرضه و معرفی خواهند شد، بتوانیم سهمی در پویایی هرچه بیشتر سیستم اقتصادی در ایران داشته باشیم. البته در این مسیر توجه به سیاست های دولتی و در امان ماندن از گرداب سیاست گذاری‌های متزلزل و خلق‌الساعه برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ضروری است که ما سعی می کنیم با نقد و بررسی این سیاست گذاری‌ها و روشن کردن راه پیش رو در این مسیر در کنار شما باشیم. در همین راستا، اقتصاد آنلاین تلاش در جهت بهبود فضای سیاستگذاری عمومی و نقد و بررسی این حوزه را از وظایف اصلی خود به شمار می‌آورد. خبرگزاری اقتصاد نیوز یک گروه رسانه‌ای است که به پوشش اخبار دنیای اقتصاد در دسته‌ها و حوزه‌های مختلف می‌پردازد. اقتصاد نیوز، سایت مرجع اقتصاد ایران، آخرین اخبار اقتصادی را همراه با پوشش لحظه‌ای قیمت‌ها در بازارهای طلا، سکه، ارز و رمز ارز، مسکن، خودرو و لوازم خانگی منعکس می‌کند. وبسایت خبرگزاری اقتصاد نیوز که با هدف جبران چالش‌ها و نواقصات خبری در حوزه اقتصاد و سایر اخبار ایران و دنیا وارد عرضه ظهور شده است، یکی از پربازدید ترین وبسایت‌های خبری در حوزه دنیای اقتصاد به شمار می‌رود و توانسته است رنک 18 الکسا در ایران را کسب نماید. روزانه بیش از یک میلیون کاربر از این مجموعه بازدید می‌کنند و اخبار پوشش داده شده توسط این خبرگزاری را دنبال می‌کنند. اقتصاد نیوز تمامی اخبار لحظه به لحظه‌ای به همراه مقالات تحلیلی در حوزه بورس، اخبار مسکن و شهری، اخبار خودرو، اخبار سیاسی، اخبار بانک و بیمه، اخبار اقتصادی، اخبار تولید و تجارت، اخبار استارتاپ‌ها و اخبار طلا و ارز شامل: اطلاعات لحظهای و بروز قیمت دلار، قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت یورو، قیمت بیت کوین، قیمت درهم امارات، قیمت لیر ترکیه، قیمت یوان چین، قیمت دینار عراق، نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو را پوشش می‌دهد. در اقتصاد نیوز می‌توانید بخش‌های متنوع دیگری همچون، الفبای اقتصاد، هواشناسی اقتصاد، ماشین زمان، ویژه نامه، وب‌گردی را نیز مشاهده نمایید. در بخش اخبار سایر رسانه‌ها، داغ‌ترین و بروزترین اخبار سایر حوزه‌های دارای اهمیت و پرجستجو مانند مسائل حوزه بهداشت، اخبار روز و... قابل نمایش است. علاوه بر آن، پربازدیدترین اخبار مرتبط با هر دسته‌بندی نیز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. دنیای اقتصاد تابان به عنوان صاحب امتیاز خبرگزاری اقتصاد نیوز به ثبت رسیده است. دنیای اقتصاد تابان که با نام گروه رسانه ای دنیای اقتصاد نیز از آن یاد می‌شود یک شرکت و مؤسسه رسانه‌ای در ایران است. علاوه بر سایت خبری اقتصاد نیوز، روزنامه دنیای اقتصاد، هفته ‌نامه تجارت فردا، شبکه اینترنتی اکوایران، وب‌سایت واحد توسعه دانش، وب‌سایت همایش‌های دنیای اقتصاد، روزنامه انگلیسی ‌زبان فایننشال تریبون نیز به عنوان زیرمجموعه‌های این گروه رسانه‌ای مشغول فعالیت هستند. گروه دنیای اقتصاد همچنین دارای مرکز پژوهش‌ها، انتشارات و مرکز همایش‌ها نیز می‌باشد. اولین زیرمجموعه این هلدینگ، دنیای اقتصاد، از سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرده است. روزنامه فایننشال تریبیون، نیز به عنوان تنها روزنامه اقتصادی ایران منتشر شده به زبان انگلیسی شناخته می‌شود. مدیر مسئول خبرگزاری اقتصاد نیوز آقای علیرضا بختیاری، مدیرعامل شرکت دنیای اقتصاد تابان است. آقای بختیاری در توضیح و تشریح مجموعه فعالیت‌های دنیای اقتصاد بیان می‌دارند که: پس از به ثبات رسیدن مجموعه روزنامه «دنیای اقتصاد» برای پوشش و جبران نقاط ضعف کشف شده در روزنامه از جهات مختلف و تحقق بخشیدن به برنامه‌های توسعه فعالیت خود، تصمیم گرفته شد تا هفته نامه تجارت فردا در تیرماه سال 1391 راه‌اندازی شود. این تصمیم بدلیل عدم برخورداری از  پتانسیل ارائه مقالات، گزارش‌ها و محتوای تحلیلی که از عمق بیشتری برخوردار هستند، در روزنامه دنیای اقتصاد اخذ شده است. وی اظهار می‌کند که یک فعال اقتصادی به هر ترتیب در فرآیند کاری خود در طول روز به اطلاعاتی نیاز پیدا خواهد کرد که نه در قالب روزنامه و نه در قالب هفته‌نامه نمی‌گنجد. پکیجی تشکیل شده از اخبار، گزارش و تحلیل در قالب بسته‌ای قابل استفاده هم در لپ‌تاب‌ها و کامپیوترهای شخصی و هم موبایل‌های هوشمند می‌تواند کارایی گردش باز اطلاعات را برای فعالان بخش خصوصی و بنگاه‌ها افزایش دهد. به گفته مدیر عامل این شرکت، در گام‌های بعدی برای مرتفع سازی چالش‌های رسانه در ایران از منظر اقتصادی بدنبال ایجاد یک منبع به زبان اصلی برای سرمایه‌گذاران خارجی برآمدیم تا بتواند از آن منبع کسب اطلاعات کند. بدین ترتیب، یکی از اجزای هلدینگ یعنی روزنامه انگلیسی «financial tribion» را به فعالان اقتصادی و بنگاه‌ها عرضه شد. فعالیت‌های توسعه بخشی دنیای اقتصاد تابان ادامه دارد و در این راستا نیز مرکز پژوهش‌ها، انتشارات، مرکز همایش‌ها در کنار روزنامه و هفته‌نامه و حالا پایگاه خبری «اقتصادنیوز» از جمله اقدامات توسعه بخشی به ارکان‌های مختلف این مجموعه می‌باشد. در این مجموعه مسئولیت سردبیری وب‌سایت‌های خبری دنیای اقتصاد و اقتصادنیوز برعهده آقای مهدی نوروزیان گذاشته شده است. آقای محمدصادق نخجوانی مسئولیت مدیریت وب‌سایت‌ها و فضای مجازی را برعهده دارد. معاونت وبسایت‌های خبری دنیای اقتصاد را فاطمه استیری انجام می‌دهد. توسعه بازار را زینب سادات میرهادی مدیریت می‌کند. به منظور انجام وظایف دبیر سایت اقتصاد نیوز از توان حمید متقی بهره گرفته می‌شود و امیر اشراقی نیز در سمت مدیریت روابط عمومی این خبرگزاری مشغول فعالیت می‌باشد. برای برقراری تماس با هر بخش و مسئول مربوطه در اقتصاد نیوز راه‌های ارتباطی مختلفی در اختیار کاربران گذاشته شده است. کاربران می‌توانند از طریق تلفن تماس و نمابرهای درج شده در وبسایت این خبرگزاری با بخش مدنظر ارتباط برقرار کنند. از دیگر خدماتی که در اقتصاد نیوز ارائه می‌شود، انجام تبلیغات بنری و رپورتاژ آگهی برای سایر سایت‌هایی است که تمایل دارند تا از پتانسیل‌های این خبرگزاری پربازدید برای بهبود وضعیت سایت خود بهره ببرند. در صفحه تماس با شما می‌توانید، راه‌های تماس برای هماهنگی و پذیرش آگهی را در بخش‌های مختلف گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد را مشاهده نمایید. لازم به یادآوری است که موضوعات اقتصادنیوز بورس، اقتصاد نیوز ارز دیجیتال، اقتصاد نیوز قیمت ارز، اقتصاد نیوز خودرو از پربازدیدترین های روزانه هستند. کاربران می‌توانند آگهی، تبلیغات و رپورتاژ خود را برای درج در روزنامه و وبسایت اقتصاد نیوز، دنیای اقتصاد، روزنامه فایننشال تریبیون، هفته نامه تجارت فردا، شبکه اینترنتی اکوایران، وب سایت دنیای بورس و کلیه کانال‌های تلگرام از طریق تلفن، فکس، ایمیل و حساب تلگرام اعلام شده در اختیار مدیریت قرار دهند. علاقمندان به شبکه‎‌های اجتماعی نیز می‌توانند کانال خبری اقتصاد نیوز را در شبکه‌ها و بسترهای مختلف مانند: فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و تلگرام دنبال کنند و با دانلود اقتصاد نیوز از اخبار اقتصادی ایران و جهان باخبر شوند. اقتصاد نیوز در تلگرام با آدرس eghtesadnews_com@ در اینستاگرام با آیدی eghtesadnews_com@ در توییتر با آدرس eghtesadnews@ و در فیس‌بوک با نشانی eghtesadnews فعالیت می‌کند. روزانه می‌توانید مهم‌ترین و بروزترین اخبار حوزه اقتصاد و پربحث‌ترین اخبار ایران و دنیا را در شبکه‌های اجتماعی اقتصاد نیوز دریافت کنید. علاوه بر آن، افرادی که تمایل به مراجعه حضوری دارند می‌توانند به آدرس تهران، خیابان مطهری، بین میرزای شیرازی و سنایی، پلاک ۳۷۰ مراجعه نمایند. همچنین متقاضیانی که مایل به همکاری با رسانه‌ اقتصاد نیوز می‌باشند می‌توانند رزومه خود را از طریق ایمیل سازمانی jobs@den.ir تکمیل و ارسال نمایند. پس از بررسی رزومه‌ها، از افرادی که دارای شرایط مورد نیاز باشند، برای مصاحبه دعوت  بعمل می‌آید. باید توجه داشته باشید که تقاضای همکاری صرفا با ارسال رزومه از طریق ایمیل سازمانی گروه  انجام می‌گردد. پس از بررسی رزومه‌ها، از متقاضیانی که دارای شرایط احراز شغل مورد نیاز باشند از سوی مدیریت منابع انسانی وپشتیبانی برای انجام مصاحبه بصورت تماس تلفنی دعوت می‌شود. به یاد داشته باشید که اقتصاد نیوز با متقاضیان از طریق پیامک یا ایمیل تماس نمی‌گیرد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − پنج =