چرا نباید تتر را از صرافی‌های داخلی خرید؟!
بازدید 2
0

چرا نباید تتر را از صرافی‌های داخلی خرید؟!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فرارو، تتر برای فعالان ایرانی بازار رمزارز، تنها یک استیبل‌کوین با ارزش ثابت معادل یک دلار آمریکا نیست بلکه شاه‌کلید ورود به بازار‌های مالی جهانی و ابزاری برای حفظ ارزش سرمایه در برابر نوسانات ریال است. با این حال، استفاده از این ابزار قدرتمند، هر روز بیشتر از قبل دور از دسترس به نظر می‌رسد.

خرید تتر نیازمند دانش فنی و آگاهی از پیچیدگی‌هایی است که اغلب نادیده گرفته می‌شوند. تتر برای کاربر ایرانی یک ابزار ضروری است، اما آن را با یک حساب بانکی دلاری اشتباه نگیرید. چون بدون درک ریسک‌های متمرکز بودن شرکت Tether و خطرات ناشی از تحریم‌ها، آشنایی با روش‌های تبدیل تتر به یک رمزارز واسطه‌ای، شناخت راه‌های انتقال تتر به پلتفرم‌های جهانی و شگرد‌های ذخیره‌سازی امن در کیف پول شخصی ممکن است به شکل بی‌رحمانه‌ای مجازات شوید.

چرا نباید تتر را از صرافی‌های داخلی خرید؟

خرید مستقیم تتر با ریال از یک صرافی داخلی در نگاه اول ساده‌ترین راه به نظر می‌رسد، اما این فقط ظاهر قضیه است، چون در عمل ریسک‌های فنی و مالی قابل توجهی وجود دارد که باعث می‌شود حتی معامله‌گران حرفه‌ای از آن دوری کنند.

ریسک تمرکز و مسدود شدن دارایی به خاطر تحریم‌

مهم‌ترین و جدی‌ترین ریسک، خطر قرار گرفتن در لیست سیاه دفتر کنترل دارایی‌های خارجی آمریکا است. شرکت Tether، صادرکننده USDT، یک نهاد متمرکز به حساب می‌آید و از قوانین آمریکا تبعیت می‌کند. به همین دلیل و توانایی و سابقه مسدود کردن (Freeze) تتر در آدرس‌های کیف پول مشخص را دارد.

صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال به عنوان نهاد‌های مالی ثبت‌شده در ایران، اهداف روشنی برای تحریم هستند. در صورت تحریم یک صرافی ایرانی، این احتمال وجود دارد که تمام آدرس‌های مرتبط با آن، از جمله آدرس‌های کیف پول کاربران که با آن صرافی تعامل داشته‌اند، در لیست نظارتی قرار گرفته و در نهایت دارایی تتر آنها مسدود شود.

این ریسک، یک خطر سیستمی است که با خرید مستقیم از این پلتفرم‌ها، کاربر خود را در معرض آن قرار می‌دهد.

کارمزد پنهان و اختلاف قیمت

قیمت تتر در صرافی داخلی، صرفاً معادل دلاری آن نیست. این نرخ شامل یک «پرمیوم» یا هزینه اضافی است که به‌خاطر محدودیت عرضه و تقاضای داخلی، هزینه‌های تبدیل ریال به ارز‌های دیگر توسط صرافی و حاشیه سود خود صرافی به کاربر تحمیل می‌شود.

این اختلاف قیمت در زمان‌های نوسان شدید بازار (چه در بازار جهانی و چه در بازار ارز داخلی) به شدت بالا می‌رود و هزینه تمام‌شده خرید را به شکل غیرمستقیم افزایش می‌دهد. این «لغزش قیمت» یا Slippage در معاملات بزرگ ممکن است به زیان قابل توجهی منجر شود.

عدم دسترسی به شبکه‌های انتقال متنوع و به‌روز

تتر روی بلاکچین‌های مختلفی مانند اتریوم (ERC-۲۰)، ترون (TRC-۲۰)، بایننس اسمارت چین (BEP-۲۰)، سولانا (SPL) و … عرضه می‌شود. هزینه انتقال در این شبکه‌ها تفاوت چشمگیری دارد.

برای مثال، کارمزد انتقال تتر بر بستر ترون (TRC-۲۰) معمولاً حدود یک دلار است، در حالی که همین انتقال بر بستر اتریوم (ERC-۲۰) می‌تواند ده‌ها دلار هزینه داشته باشد. بسیاری از صرافی‌های داخلی به دلیل محدودیت‌های فنی، تنها از یک یا دو شبکه (معمولاً ترون و اتریوم) پشتیبانی می‌کنند و ممکن است شبکه‌های جدیدتر، سریع‌تر و ارزان‌تر را با تأخیر زیاد اضافه کنند. این موضوع دست کاربر را برای بهینه‌سازی هزینه‌ها می‌بندد.

خرید تترصرافی، محلی برای معامله است نه کیف پول. همیشه پس از پایان تراکنش، دارایی خود را به کیف پول شخصی منتقل کنید

بهترین استراتژی خرید تتر در ایران؛ راهنمای گام‌به‌گام

راهکار امن و مقرون‌به‌صرفه، استفاده از صرافی‌های داخلی صرفاً به عنوان یک «پل ریالی» است و نه مقصد نهایی. این استراتژی دو مرحله‌ای، میزان ریسک را به حداقل می‌رساند.

گام اول؛ خرید یک رمزارز پایه از صرافی داخلی

به جای تتر، یک رمزارز با کارمزد انتقال پایین و سرعت تراکنش بالا مانند ترون (TRX)، لایت‌کوین (LTC) یا ریپل (XRP) را با ریال از صرافی ایرانی خریداری کنید. این ارز‌ها به دلیل کارمزد انتقال بسیار پایین و تأیید تراکنش سریع، گزینه‌های ایده‌آلی برای انتقال سریع سرمایه به خارج از پلتفرم داخلی هستند.

گام دوم؛ انتقال به یک صرافی معتبر بین‌المللی

رمزارز پایه خریداری‌شده (مثلاً TRX) را فوراً از صرافی ایرانی به حساب خود در یک صرافی معتبر بین‌المللی (مانند Binance, KuCoin, Bybit و…) منتقل کنید.

برای فعالیت در این صرافی‌ها، استفاده از یک سرویس تغییر IP (ترجیحاً VPN با IP ثابت و اختصاصی) الزامی است تا هویت ایرانی شما پنهان بماند. تجربه نشان داده روش‌هایی مانند استفاده از سرور مجازی (VPS) یا سرویس‌های پروکسی معتبر که برای این کار طراحی شده‌اند، امنیت بیشتری فراهم می‌کند.

گام سوم؛ تبدیل رمزارز پایه به تتر

پس از دریافت دارایی در صرافی خارجی، به سادگی آن را در بازار مربوطه (مثلاً جفت‌ارز TRX/USDT) به تتر تبدیل کنید. با این کار، شما با نرخ جهانی و بدون پرمیوم داخلی، تتر خود را به دست آورده‌اید و به تمام شبکه‌های انتقال پشتیبانی‌شده توسط آن صرافی دسترسی دارید.

گام چهارم و حیاتی؛ انتقال تتر به کیف پول شخصی

هرگز مقادیر زیاد تتر را برای مدت طولانی در حساب صرافی (چه ایرانی باشد و چه خارجی) نگهداری نکنید. صرافی‌ها همیشه در معرض خطر هک، ورشکستگی یا مسدودسازی حساب‌ها هستند.

تتر خود را به یک کیف پول غیرحضانتی (Non-Custodial) که کلید‌های خصوصی آن منحصراً در اختیار شماست، منتقل کنید. کیف پول‌هایی مانند Trust Wallet، MetaMask (برای موبایل و دسکتاپ) یا کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند Ledger و Trezor (برای امنیت حداکثری) گزینه‌هایی استاندارد به حساب می‌آیند.

اشتباهات رایج در معامله تتر که نباید مرتکب شوید

ترک کردن عادت‌های غلط به اندازه استراتژی خرید اهمیت دارد و می‌تواند از زیان‌های جبران‌ناپذیر جلوگیری کند.

استفاده از شبکه‌های انتقال اشتباه

این یک اشتباه رایج و نابخشودنی است. هنگام واریز یا برداشت تتر، باید آدرس مبدأ و مقصد هر دو بر روی یک شبکه یکسان باشند. ارسال تتر ERC-۲۰ به یک آدرس TRC-۲۰ به معنای از دست رفتن دائمی آن دارایی است. همیشه قبل از تایید تراکنش، نوع شبکه را سه بار چک کنید.

بی‌توجهی به آدرس‌های تحریمی و لیست سیاه

از تعامل مستقیم با آدرس‌هایی که مشکوک به فعالیت‌های غیرقانونی یا مرتبط با نهاد‌های تحریم‌شده هستند، خودداری کنید. اگر تتر را از فرد یا پلتفرم ناشناس دریافت می‌کنید، این ریسک وجود دارد که این دارایی «آلوده» باشد و در آینده باعث مسدود شدن آدرس شما شود. سعی کنید همیشه مبادلات خود را در چرخه تمیز و شناخته‌شده انجام دهید.

نگهداری بلندمدت تتر در هر نوع صرافی

صرافی، محلی برای معامله است نه کیف پول. این موضوع را سرلوحه کارتان قرار دهید و همیشه پس از پایان تراکنش، دارایی خود را به کیف پول شخصی منتقل کنید. این قانون تفاوتی بین صرافی ایرانی و خارجی قائل نمی‌شود و یک اصل امنیتی کلی به حساب می‌آید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

اقتصاد آنلاین

اقتصاد آنلاین پرمخاطب ترین رسانه اقتصادی در ایران اقتصاد آنلاین دارای مجوز به شماره ۷۴۳۳۴ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال ۸۹ آغاز بکار کرده و هم اکنون پرمخاطب ترین پایگاه خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد. پایگاه خبری اقتصاد آنلاین صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مریم کاظمی شورای سیاستگذاری: علی مروی / صادق الحسینی / سعید عباسیان / هاشم آردم سردبیر: سعید عباسیان مدیر بازرگانی: محمدمهدی حسینی دبیر تحریریه: عاطفه حسینی اقتصادآنلاین در شبکه‌های مجازی: صفحه رسمی اقتصادآنلاین در توییتر: https://twitter.com/eghtesad_online صفحه رسمی اقتصادآنلاین در اینستاگرام: https://www.instagram.com/eghtesadonline_ آدرس دفتر: یوسف آباد. میدان سلماس. خیابان فتحی شقاقی غربی. پلاک ۱۱۶. واحد ۱ تلفن دفتر مرکزی: ۱۳ و ۸۸۲۲۵۶۱۲ - ۸۶۰۹۳۶۲۸ - ۸۶۰۹۳۷۸۶   فکس: ۸۸۰۲۳۶۹۳ آیین نامه اخلاق حرفه‌ای اقتصاد آنلاین ۱- روزنامه‌نگار ما به واقعیت‌های عینی توجه می‌کند و اخبار صحیح و دقیق و تفسیرهای منطقی و منصفانه را در اختیار خوانندگان می‌گذارد. روزنامه نگار ما به هیچ وجه جناحی عمل نمی کند و تنها خط قرمز او قانون و خطوط مشخص شده توسط مقام معظم رهبری است. ۲- روزنامه‌نگاری یک خدمت اجتماعی است، نه یک فعالیت بازرگانی و روزنامه‌نگار همواره براساس وجدان اخلاق عمل می‌کند. در این راستا بخش خبر و بخش بازرگانی در اقتصاد آنلاین کاملا مجزا هستند. ۳- روزنامه‌نگاران اقتصاد آنلاین اگر اخباری را از منبعی دیگر منتشر کنند، حتما منبع را ذکر می کنند. ۴- سرقت ادبی، مخدوش ساختن متن‌ها و سندها و حذف اطلاعات اساسی رویدادها در اقتصاد آنلاین مطرود است. ۵- روزنامه‌نگار ما از پذیرش هرگونه پاداش مادی برای پیش‌برد مقاصد خصوصی مغایر با مصالح عمومی، خودداری می‌کند. ۶- اقتصاد آنلاین و روزنامه نگارانش از قبول هرگونه فشار و تهدید برای انتشار مطالب یا تغییر محتویات آنها، خودداری کرده و از خط‌مشی عمومی رسانه و اصول شرافت حرفه ای خویش تبعیت می‌کند. ۷- روزنامه‌نگار ما با احترام به استقلال و حاکمیت ملی، نظم و امنیت عمومی و مصالح همگانی از اصول شرافت حرفه‌ای خویشتن تبعیت می‌کند. ۸- روزنامه‌نگار ما به اصول دینی و معتقدات مذهبی، آداب و سنن قومی و ملی، اخلاق حسنه و عفت عمومی احترام می‌گذارد و از گرایش به تبعیض خصومت آمیز در این زمینه‌ها و همچنین تشویق و تحریک به جنگ تجاوزکارانه نسبت به کشورهای دیگر خودداری می‌کند. ۹- روزنامه‌نگار ما برای پاسداشت ارزش‌های اسلامی و انسانی از جمله عدالت‌طلبی، آزادیخواهی، صلح و امنیت بشر، استقلال و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ملت‌ها و فرهنگ‌ها، احترام خاص قائل است. ۱۰- کوشش در راه همزیستی مسالمت‌آمیز ملت‌ها، مقابله با گسترش وسایل و ادوات کشتار جمعی، جلوگیری از آلودگی محیط‌زیست و مبارزه علیه سلطه فرهنگی از رسالت‌های مهم روزنامه‌نگاری است. ۱۱- احترام به حیثیت شخصی و حریم خصوصی افراد، خودداری از توهین، تهمت و افتراء نسبت به اشخاص و تلاش در حفظ سلامت و آرامش روانی جامعه از وظایف روزنامه‌نگاران ما محسوب می‌شود. ۱۲- روزنامه‌نگار ما موظف است ضمن دفاع از آزادی خبر و تفسیر و انتقاد، اسرار حرفه‌ای خود را حفظ کند و از افشای اطلاعات و اخباری که به صورت محرمانه به‌دست می‌آورد به جز مواردی که با حکم دادگاه مشخص می‌شود، خودداری کند. درباره اقتصاد آنلاین بیشتر بدانید: اقتصاد آنلاین با رنک ۳۰ الکسا در ایران، به عنوان پر بازدیدترین وب‌سایت خبری-تحلیلی اقتصادی در ایران شناخته می‌شود. مخاطبان اقتصاد آنلاین صاحبان کسب و کار، مدیران، روسای شرکت‌ها و فعالان اقتصادی هستند که می‌خواهند یک روز زودتر از اخبار مطلع شوند و در نتیجه به روزنامه‌ها اکتفا نمی‌کنند. اقتصاد آنلاین، به عنوان اولین سایت جامع خبری-تحلیلی اقتصاد ایران از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده است. هدف ما از راه اندازی "اقتصاد آنلاین" پاسخگویی به نیاز برآورده نشده مخاطبان در جهت دسترسی به منبع مطمئن اخبار و تحلیل های لحظه به لحظه اقتصادی ایران و جهان است. هم اکنون فعالان اقتصادی در ایران با چالش‌های فراوانی دست به گریبان هستند. یکی از این چالش‌ها نبود سیستم اطلاع رسانی مستقل و مطمئنی است که اخبار و تحلیل های اقتصادی را در هفت روز هفته و در بیست و چهار ساعت شبانه‌روز در اختیار آنان قرار دهد. همانطور که می‌دانیم، نبود چنین رسانه‌ای موجبات عدم تحرک بازار اطلاعات را فراهم آورده که از عوامل ناکارایی در سیستم اقتصادی است. امید است با وجود این سایت و امکانات جانبی آن که به طور مستمر به مخاطبان عرضه و معرفی خواهند شد، بتوانیم سهمی در پویایی هرچه بیشتر سیستم اقتصادی در ایران داشته باشیم. البته در این مسیر توجه به سیاست های دولتی و در امان ماندن از گرداب سیاست گذاری‌های متزلزل و خلق‌الساعه برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ضروری است که ما سعی می کنیم با نقد و بررسی این سیاست گذاری‌ها و روشن کردن راه پیش رو در این مسیر در کنار شما باشیم. در همین راستا، اقتصاد آنلاین تلاش در جهت بهبود فضای سیاستگذاری عمومی و نقد و بررسی این حوزه را از وظایف اصلی خود به شمار می‌آورد. خبرگزاری اقتصاد نیوز یک گروه رسانه‌ای است که به پوشش اخبار دنیای اقتصاد در دسته‌ها و حوزه‌های مختلف می‌پردازد. اقتصاد نیوز، سایت مرجع اقتصاد ایران، آخرین اخبار اقتصادی را همراه با پوشش لحظه‌ای قیمت‌ها در بازارهای طلا، سکه، ارز و رمز ارز، مسکن، خودرو و لوازم خانگی منعکس می‌کند. وبسایت خبرگزاری اقتصاد نیوز که با هدف جبران چالش‌ها و نواقصات خبری در حوزه اقتصاد و سایر اخبار ایران و دنیا وارد عرضه ظهور شده است، یکی از پربازدید ترین وبسایت‌های خبری در حوزه دنیای اقتصاد به شمار می‌رود و توانسته است رنک 18 الکسا در ایران را کسب نماید. روزانه بیش از یک میلیون کاربر از این مجموعه بازدید می‌کنند و اخبار پوشش داده شده توسط این خبرگزاری را دنبال می‌کنند. اقتصاد نیوز تمامی اخبار لحظه به لحظه‌ای به همراه مقالات تحلیلی در حوزه بورس، اخبار مسکن و شهری، اخبار خودرو، اخبار سیاسی، اخبار بانک و بیمه، اخبار اقتصادی، اخبار تولید و تجارت، اخبار استارتاپ‌ها و اخبار طلا و ارز شامل: اطلاعات لحظهای و بروز قیمت دلار، قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت یورو، قیمت بیت کوین، قیمت درهم امارات، قیمت لیر ترکیه، قیمت یوان چین، قیمت دینار عراق، نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو را پوشش می‌دهد. در اقتصاد نیوز می‌توانید بخش‌های متنوع دیگری همچون، الفبای اقتصاد، هواشناسی اقتصاد، ماشین زمان، ویژه نامه، وب‌گردی را نیز مشاهده نمایید. در بخش اخبار سایر رسانه‌ها، داغ‌ترین و بروزترین اخبار سایر حوزه‌های دارای اهمیت و پرجستجو مانند مسائل حوزه بهداشت، اخبار روز و... قابل نمایش است. علاوه بر آن، پربازدیدترین اخبار مرتبط با هر دسته‌بندی نیز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. دنیای اقتصاد تابان به عنوان صاحب امتیاز خبرگزاری اقتصاد نیوز به ثبت رسیده است. دنیای اقتصاد تابان که با نام گروه رسانه ای دنیای اقتصاد نیز از آن یاد می‌شود یک شرکت و مؤسسه رسانه‌ای در ایران است. علاوه بر سایت خبری اقتصاد نیوز، روزنامه دنیای اقتصاد، هفته ‌نامه تجارت فردا، شبکه اینترنتی اکوایران، وب‌سایت واحد توسعه دانش، وب‌سایت همایش‌های دنیای اقتصاد، روزنامه انگلیسی ‌زبان فایننشال تریبون نیز به عنوان زیرمجموعه‌های این گروه رسانه‌ای مشغول فعالیت هستند. گروه دنیای اقتصاد همچنین دارای مرکز پژوهش‌ها، انتشارات و مرکز همایش‌ها نیز می‌باشد. اولین زیرمجموعه این هلدینگ، دنیای اقتصاد، از سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرده است. روزنامه فایننشال تریبیون، نیز به عنوان تنها روزنامه اقتصادی ایران منتشر شده به زبان انگلیسی شناخته می‌شود. مدیر مسئول خبرگزاری اقتصاد نیوز آقای علیرضا بختیاری، مدیرعامل شرکت دنیای اقتصاد تابان است. آقای بختیاری در توضیح و تشریح مجموعه فعالیت‌های دنیای اقتصاد بیان می‌دارند که: پس از به ثبات رسیدن مجموعه روزنامه «دنیای اقتصاد» برای پوشش و جبران نقاط ضعف کشف شده در روزنامه از جهات مختلف و تحقق بخشیدن به برنامه‌های توسعه فعالیت خود، تصمیم گرفته شد تا هفته نامه تجارت فردا در تیرماه سال 1391 راه‌اندازی شود. این تصمیم بدلیل عدم برخورداری از  پتانسیل ارائه مقالات، گزارش‌ها و محتوای تحلیلی که از عمق بیشتری برخوردار هستند، در روزنامه دنیای اقتصاد اخذ شده است. وی اظهار می‌کند که یک فعال اقتصادی به هر ترتیب در فرآیند کاری خود در طول روز به اطلاعاتی نیاز پیدا خواهد کرد که نه در قالب روزنامه و نه در قالب هفته‌نامه نمی‌گنجد. پکیجی تشکیل شده از اخبار، گزارش و تحلیل در قالب بسته‌ای قابل استفاده هم در لپ‌تاب‌ها و کامپیوترهای شخصی و هم موبایل‌های هوشمند می‌تواند کارایی گردش باز اطلاعات را برای فعالان بخش خصوصی و بنگاه‌ها افزایش دهد. به گفته مدیر عامل این شرکت، در گام‌های بعدی برای مرتفع سازی چالش‌های رسانه در ایران از منظر اقتصادی بدنبال ایجاد یک منبع به زبان اصلی برای سرمایه‌گذاران خارجی برآمدیم تا بتواند از آن منبع کسب اطلاعات کند. بدین ترتیب، یکی از اجزای هلدینگ یعنی روزنامه انگلیسی «financial tribion» را به فعالان اقتصادی و بنگاه‌ها عرضه شد. فعالیت‌های توسعه بخشی دنیای اقتصاد تابان ادامه دارد و در این راستا نیز مرکز پژوهش‌ها، انتشارات، مرکز همایش‌ها در کنار روزنامه و هفته‌نامه و حالا پایگاه خبری «اقتصادنیوز» از جمله اقدامات توسعه بخشی به ارکان‌های مختلف این مجموعه می‌باشد. در این مجموعه مسئولیت سردبیری وب‌سایت‌های خبری دنیای اقتصاد و اقتصادنیوز برعهده آقای مهدی نوروزیان گذاشته شده است. آقای محمدصادق نخجوانی مسئولیت مدیریت وب‌سایت‌ها و فضای مجازی را برعهده دارد. معاونت وبسایت‌های خبری دنیای اقتصاد را فاطمه استیری انجام می‌دهد. توسعه بازار را زینب سادات میرهادی مدیریت می‌کند. به منظور انجام وظایف دبیر سایت اقتصاد نیوز از توان حمید متقی بهره گرفته می‌شود و امیر اشراقی نیز در سمت مدیریت روابط عمومی این خبرگزاری مشغول فعالیت می‌باشد. برای برقراری تماس با هر بخش و مسئول مربوطه در اقتصاد نیوز راه‌های ارتباطی مختلفی در اختیار کاربران گذاشته شده است. کاربران می‌توانند از طریق تلفن تماس و نمابرهای درج شده در وبسایت این خبرگزاری با بخش مدنظر ارتباط برقرار کنند. از دیگر خدماتی که در اقتصاد نیوز ارائه می‌شود، انجام تبلیغات بنری و رپورتاژ آگهی برای سایر سایت‌هایی است که تمایل دارند تا از پتانسیل‌های این خبرگزاری پربازدید برای بهبود وضعیت سایت خود بهره ببرند. در صفحه تماس با شما می‌توانید، راه‌های تماس برای هماهنگی و پذیرش آگهی را در بخش‌های مختلف گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد را مشاهده نمایید. لازم به یادآوری است که موضوعات اقتصادنیوز بورس، اقتصاد نیوز ارز دیجیتال، اقتصاد نیوز قیمت ارز، اقتصاد نیوز خودرو از پربازدیدترین های روزانه هستند. کاربران می‌توانند آگهی، تبلیغات و رپورتاژ خود را برای درج در روزنامه و وبسایت اقتصاد نیوز، دنیای اقتصاد، روزنامه فایننشال تریبیون، هفته نامه تجارت فردا، شبکه اینترنتی اکوایران، وب سایت دنیای بورس و کلیه کانال‌های تلگرام از طریق تلفن، فکس، ایمیل و حساب تلگرام اعلام شده در اختیار مدیریت قرار دهند. علاقمندان به شبکه‎‌های اجتماعی نیز می‌توانند کانال خبری اقتصاد نیوز را در شبکه‌ها و بسترهای مختلف مانند: فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و تلگرام دنبال کنند و با دانلود اقتصاد نیوز از اخبار اقتصادی ایران و جهان باخبر شوند. اقتصاد نیوز در تلگرام با آدرس eghtesadnews_com@ در اینستاگرام با آیدی eghtesadnews_com@ در توییتر با آدرس eghtesadnews@ و در فیس‌بوک با نشانی eghtesadnews فعالیت می‌کند. روزانه می‌توانید مهم‌ترین و بروزترین اخبار حوزه اقتصاد و پربحث‌ترین اخبار ایران و دنیا را در شبکه‌های اجتماعی اقتصاد نیوز دریافت کنید. علاوه بر آن، افرادی که تمایل به مراجعه حضوری دارند می‌توانند به آدرس تهران، خیابان مطهری، بین میرزای شیرازی و سنایی، پلاک ۳۷۰ مراجعه نمایند. همچنین متقاضیانی که مایل به همکاری با رسانه‌ اقتصاد نیوز می‌باشند می‌توانند رزومه خود را از طریق ایمیل سازمانی jobs@den.ir تکمیل و ارسال نمایند. پس از بررسی رزومه‌ها، از افرادی که دارای شرایط مورد نیاز باشند، برای مصاحبه دعوت  بعمل می‌آید. باید توجه داشته باشید که تقاضای همکاری صرفا با ارسال رزومه از طریق ایمیل سازمانی گروه  انجام می‌گردد. پس از بررسی رزومه‌ها، از متقاضیانی که دارای شرایط احراز شغل مورد نیاز باشند از سوی مدیریت منابع انسانی وپشتیبانی برای انجام مصاحبه بصورت تماس تلفنی دعوت می‌شود. به یاد داشته باشید که اقتصاد نیوز با متقاضیان از طریق پیامک یا ایمیل تماس نمی‌گیرد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =