مستند «جمال» روی پرده می‌رود
بازدید 102
0

مستند «جمال» روی پرده می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر، مستند «جمال» که در هجدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» روی پرده رفت، جایزه «سرباز وطن» را دریافت کرد. این مستند به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت ابومهدی المهندس، چهارشنبه ۱۲ دی ساعت ۱۸ در سالن سوره حوزه هنری روی پرده می‌رود.

مرتضی شعبانی «جمال» را تهیه کرده و راوی این فیلم فرهاد قائمیان است. محمدرضا اکبری تدوینگر و مشاور کارگردان این پروژه است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم گولت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 8 =