داوران جشنواره «جاده سبز» اعلام شدند؛ از آناهیتا درگاهی تا رضا رشیدپور و علی ضیا
بازدید 136
0

داوران جشنواره «جاده سبز» اعلام شدند؛ از آناهیتا درگاهی تا رضا رشیدپور و علی ضیا

به گزارش خبرگزاری مهر، داوران بخش‌های مختلف نخستین دوره از جشنواره ملی چندرسانه ای «جاده سبز» معرفی شدند.

فریدون صدیقی، علی اکبر قاضی زاده و فریدون عموزاده خلیلی داوران بخش رسانه های مکتوب این دوره از جشنواره هستند.

در بخش چندرسانه ای نخستین دوره از جشنواره ملی چندرسانه ای «جاده سبز» نیز یونس شکرخواه‌، پدرام پاک آیین، رضا رشیدپور، علی ضیا و مهدی حیدری هیئت داوران را تشکیل می‌دهند.

حمیدرضا بیدقی، ساتیار امامی و آناهیتا درگاهی داوران بخش گرافیک و عکس این جشنواره هستند.

جشنواره ملی چندرسانه ای «جاده سبز» در ۱۰ محور کلی، ۱۷ موضوع تخصصی و سه بخش رسانه ای شامل آثار مکتوب، آثار تصویری و چندرسانه ای و گرافیک توسط موسسه فرهنگی هنری فصل هنر با حمایت و پشتیبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی و تشکل های صنفی حمل و نقل جاده ای در بهمن سال جاری به دبیری فرید حیدری در تبریز برگزار می‌شود.

علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت رسمی جشنواره به نشانی www.grfstival.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم گولت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − سه =