خبرنگار فاکس نیوز سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شد
بازدید 134
0

خبرنگار فاکس نیوز سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رئیس جمهور منتخب آمریکا، «تامی بروس» خبرنگار شبکه فاکس نیوز را به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا انتخاب کرد.

به نقل از «هیل»، دونالد ترامپ در رسانه اجتماعی خود موسوم به تروث سوشیال نوشت: باعث افتخار من است که خانم تامی بروس را به عنوان نامزد سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کنم. بروس به تیم مارکو روبیو به عنوان وزیر خارجه آمریکا خواهد پیوست.

وی ادامه داد: تامی یک تحلیلگر سیاسی بسیار معتبر است که قدرت و اهمیت کارزار «آمریکا را دوباره قوی کنید» را از همان ابتدا درک کرده بود. او مدرک لیسانس خود را در رشته علوم سیاسی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی دریافت کرد و پس از اینکه یک فعال لیبرال در دهه ۹۰ میلادی بود، دروغ ها و تقلب های چپ افراطی را دید و به سرعت به یکی از قوی ترین صداهای محافظه کار در رادیو و تلویزیون تبدیل شد.

اکنون متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا است.

بروس، طبق بیوگرافی وی در فاکس نیوز، تا سال ۲۰۰۸ یک دموکرات بود، در دهه ۹۰ میلادی روی تعداد انگشت شماری از کارزارهای سیاسی چپ کار کرد و اکنون تلاش می کند که از تجربه خود به عنوان یک سازمان دهنده جامعه لیبرال برای افشا و کمک به شکست اهداف چپ استفاده کند.»

او پیشتر سازمان ملی زنان آمریکا را رهبری می کرد.

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری در۲۰ ژانویه یا یکم بهمن به صورت رسمی سوگند یاد خواهد کرد.

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم گولت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یازده =