قدکچیان: منتقدان می‌خواستند «گوزن‌ها» را هو کنند/ سینما را با کمدی آلوده کردند
بازدید 88
0

قدکچیان: منتقدان می‌خواستند «گوزن‌ها» را هو کنند/ سینما را با کمدی آلوده کردند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کامران قدکچیان در گفت‌وگو با ایرنا درباره اولین اکران «گوزن‌ها» گفت: من با مسعود کیمیایی کار نکرده‌ام اما در زمان اکران «گوزن‌ها» خاطرم هست که اولین نمایش آن در جشنواره فیلم تهران پیش از انقلاب بود. منتقدان و خبرنگاران در کافی‌شاپی در سینما پارامونت نشسته بودند. من هم پشتم به آنها بود ولی می‌شنیدم که قرار است فیلم را هو کنند.

قدکچیان ادامه داد: آن زمان فیلم‌ها ۱۰ الی ۱۲ پرده‌ای بود. وقتی فیلم شروع شد بعد از پرده اول و دوم، مردم دست زدند و بعد از پرده سوم و چهارم ایستادند و کیمیایی را تشویق کردند. پس از پایان فیلم هم کیمیایی و وثوقی را روی دوش خود گذاشتند و تا شرکت نفت که آن زمان سر خیابان تخت جمشید بود، بردند و منتقدان هم با سرافندگی از سالن بیرون رفتند.

این فیلمساز درباره شرایط فعلی سینمای ایران نیز بیان کرد: آنچه در حال حاضر روی پرده می‌بینیم، کمدی نیست و جای آن هم روی پرده سینما نیست؛ پرده سینما با این فیلم‌ها آلوده شده است.

کارگردان «پس کوچه‌های شمرون» از نوشتن فیلمنامه‌ای جدید خبر داد و افزود: در حال نوشتن فیلمنامه هستم. اگر این سینمای کنونی از بین رفت، فیلم جدیدم را می‌سازم؛ فیلمم اما کمدی نیست.

قدکچیان کارگردانی آثاری چون «سوغات فرنگ»، «پس‌کوچه های شمرون»، «دختر شاه پریون»، «تا آخرین نفس» و.. را در کارنامه دارد.

۲۴۴۵۷

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم گولت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 4 =