بررسی آموزش حافظه‌محور در «پرسشگر»
بازدید 133
0

بررسی آموزش حافظه‌محور در «پرسشگر»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، برنامه «پرسشگر» این هفته شنبه ۱۵ دی میزبان سیدمحمدحسین حسینی رئیس گروه مبانی درسی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و بهنام بهراد، روانشناس و رئیس گروه اختلالات رفتاری پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش می‌شود.

در این برنامه آموزش حافظه محور، یا تقویت کننده فهم و تفکر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین یکشنبه ۱۶ دی این برنامه با حضور میثم میرزازاده سرپرست مرکز فناوری، امنیت اطلاعات و توسعه هوشمند بیمه مرکزی و بتول مهرشاد مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران، مشاور و پژوهشگر حوزه سلامت هوشمند و دارای سوابق اجرایی در پروژه‌های ملی سلامت دیجیتال (حوزه بهداشت، درمان و بیمه) به موضوع هوش مصنوعی، صنعت بیمه می‌پردازد.

برنامه «پرسشگر» دوشنبه ۱۷ دی میزبان ابراهیم صالحی عمران استاد دانشگاه مازندران، رئیس پیشین دانشگاه ملی مهارت و محمد علی نادی استاد تمام و معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود و اهمیت سنجش صلاحیت حرفه‌ای در توسعه کشور را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

برنامه «پرسشگر» هر هفته با مهمانان و دیدگاه‌های و نقطه نظرات مختلف با تهیه کنندگی مریم فیروزی شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۲ از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم گولت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 15 =