اطلاعیه مرکز ارتباطات شستا در پی حادثه پتروشیمی خارک
بازدید 82
0

اطلاعیه مرکز ارتباطات شستا در پی حادثه پتروشیمی خارک

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی حادثه انفجار و وقوع آتش سوزی در پتروشیمی خارک، مرکز ارتباطات و مسئولیت اجتماعی شستا اطلاعیه‌ ای به شرح ذیل صادر کرد:

در ساعت ١٧: ٣٠ امروز پنجشنبه ۲۲ خرداد، هنگام راه اندازی برج خالص سازی محصول بوتان (تریتر) در واحد جذب کارخانه LPG مجتمع پتروشیمی خارک، پس از شارژ کاتالیست و آماده سازی، هنگام تزریق گاز به این تجهیز، انفجار و آتش سوزی رخ می‌دهد.

در جریان این حادثه متأسفانه یکی از کارکنان بهره برداری که در محل حضور داشته دچار سوختگی شده و فوت کرده است.

آتش سوزی با همکاری تیم HSE شرکت پتروشیمی خارک و همکاری گروه‌های اعزامی از شرکت‌های پایانه‌های نفتی و شرکت نفت فلات قاره در ساعت ١٨:۵٠ کاملاً مهار شد.

متأسفانه این حادثه درگذشت یکی از همکاران مجموعه را در پی داشته است. گروه‌های فنی در مجتمع در حال ایمن سازی هستند و به جز درگذشت فرد مذکور، حادثه خسارت انسانی دیگری در بر نداشته است.

دلایل فنی بروز حادثه توسط گروه‌های فنی در حال بررسی بوده و توسط مرکز ارتباطات شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) متعاقباً اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم گولت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + چهارده =