بلیت‌های اربعین روی کاغذ هست، در عمل نیست! | سردرگمی زائران در فروش پلکانی ایران‌ایر
بازدید 4
0

بلیت‌های اربعین روی کاغذ هست، در عمل نیست! | سردرگمی زائران در فروش پلکانی ایران‌ایر

به گزارش بازار، روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد فروش بلیت پروازهای اربعین ۱۴۰۴ “هما” طبق برنامه‌ریزی قبلی از ۲۵ تیرماه آغاز شده و هم‌اکنون به‌صورت پلکانی و صرفاً از طریق سایت رسمی iranair.com ادامه دارد.

بلیت‌های پرواز به مقصد نجف با نرخ مصوب و در چارچوب ضوابط سازمان هواپیمایی کشوری، به‌تدریج در سامانه فروش بارگذاری می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی iranair.com و بخش خرید اربعین نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

فرآیند فروش به‌گونه‌ای طراحی شده که ظرفیت‌ها در بازه‌های زمانی مختلف و به‌صورت متوازن منتشر می‌شود. بر همین اساس، در صورت مشاهده پیام “برای تاریخ انتخاب‌ شده پروازی یافت نشد”، توصیه می‌شود خریداران در زمان‌های بعدی مجدداً مراجعه کنند.

هما همچنین اعلام کرده در ایام اربعین با بهره‌گیری از ۱۰ فروند هواپیمای پهن‌پیکر و انجام روزانه ۱۰ سکتور پروازی، جابه‌جایی ۳۰ هزار زائر را در دستور کار دارد.

به گزارش بازار، با وجود ادعای ایران‌ایر بازخورد کاربران حاکی از آن دارد که بسیاری از متقاضیان امکان خرید بلیت از طریق سایت هما را ندارند و با پیام‌های متعددی مبنی بر عدم وجود پرواز برای تاریخ‌های انتخاب شده مواجه می‌شوند.

برخی کاربران از روند فروش پلکانی و عدم اطلاع‌رسانی دقیق درباره زمان بارگذاری ظرفیت‌ها انتقاد کرده‌ و می‌گویند این موضوع خرید بلیت را برای زائران اربعین حسینی دشوار کرده است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحلیل بازار

موسسه تحلیل بازار فردا، گروهی متشکل از خبرنگاران و اقتصاددانان جوان است که با هدف تحلیل و بررسی رویدادها و تحولات اقتصادی ایران و جهان شکل گرفته و می کوشد با نگاهی نو به تحلیل و ارزیابی تحولات اقتصادی ایران و جهان بپردازد. اعضای موسسه تلاش می کنند با تکیه بر آخرین یافته های علمی و ضمن پرهیز از تقسیم بندی های رایج سیاسی و اقتصادی، بنیان گذار نگاهی نو در اقتصاد ایران باشند و برای حل مسائل اقتصادی امروز و فردای جامعه ایران به دنبال ارائه راهکارهایی متناسب با زیست بوم ایران بگردند. رصد و انتشار تازه ترین ترین اخبار رویدادهای اقتصادی، نقد و بررسی جریان ها و روندهای اقتصاد و بازار، آینده نگری و آینده پژوهی در حوزه های گوناگون اقتصادی، صنعتی و کشاورزی از جمله اقدامات و فعالیت های موسسه تحلیل بازار فردا است که در قالب رسانه های این موسسه در دسترس فعالان اقتصادی و صنعتی قرار می گیرد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 4 =