ساعت کاسیو ادیفایس
معرفی مدلهای محبوب ساعت‌های کاسیو ادیفایس
نوشته شده توسط ارمان صفائی
7 روز پیش
ارتودنسی لیزری چیست؟
نوشته شده توسط ارمان صفائی
2 هفته پیش
لباس مرلین مونرو
بازدید 119
0

بررسی برخورد کیم کارداشیان با لباس مرلین مونرو

گروه فرهنگی: آسیب به “گران‌ترین لباس جهان” به دلیل عکس‌برداری روی فرش قرمز
مطبوعات هالیوود گزارش داد که انتشار تصاویری از لباس مرلین مونرو پس از آسیب‌دیدگی آن در مراسم شب‌نشینی موزه متروپولیتن به دست کیم کارداشیان، باعث خشم طرفداران این ستاره فقیر هالیوود شده است. کیم کارداشیان، میلیاردر ۴۱ ساله، در این مراسم با پیراهن بدون آستین مرلین مونرو که در سال ۱۹۶۲ در جشن تولد ۴۵ سالگی جان اف کندی پوشیده شده بود و ترانه تولدت مبارک را برای رییس جمهور آن زمان خوانده بود. او در حین عبور از فرش قرمز شب‌نشینی موزه متروپولیتن، ۱۴ ساعت به تغییر رنگ موهایش اختصاص داد تا به رنگ موی روشن خاص این بازیگر فقید دست یابد. با وزنی کمتر از ۷ کیلوگرم توانست این لباس را بپوشد، اما با مشکلاتی در جابجایی درون لباس مواجه بود، بنابراین به طور سریع پس از ورود به مراسم، لباس اصلی را با یک لباس دیگر جایگزین کرد تا راحت‌تر باشد.

بررسی برخورد کیم کارداشیان با لباس مرلین مونرو

به هر حال، به نظر می‌رسد که صرفاً پوشیدن لباس اصلی برای عکس‌برداری روی فرش قرمز، به “گران‌ترین لباس جهان” آسیب وارد کرده است. تصاویری از این لباس، قبل و بعد از پوشیده شدن توسط کیم، منتشر شده که در آن‌ها نشانه‌هایی از کشیدگی پارچه و گم‌شدن کریستال‌هایی که به آن دوخته شده بودند، به ویژه در اطراف زیپ پشت لباس، قابل مشاهده است.

این پیراهن، که به عنوان “گران‌ترین لباسی که هرگز در حراجی عرضه شده” شناخته می‌شود،

در واقع ابتدا توسط باب مکی جوان در کاغذ طراحی شده و سپس توسط ژان لوئیس، طراح فرانسوی هالیوود، به واقعیت پیوسته است. این لباس چسبان، که طبق گزارشات برای مرلین مونرو دوخته شده بود، با بیش از ۶۰۰۰ کریستال دست‌دوز زیبایی بخشیده شده بود. انتقادات زیادی از طرف طرفداران عصبانی در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده‌اند و آن‌ها معتقدند که این لباس تاریخی و بسیار ظریف اصلاً باید به اختیار کیم کارداشیان قرار نمی‌گرفت.

 

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دو =