ساعت کاسیو ادیفایس
معرفی مدلهای محبوب ساعت‌های کاسیو ادیفایس
نوشته شده توسط ارمان صفائی
1 هفته پیش
ارتودنسی لیزری چیست؟
نوشته شده توسط ارمان صفائی
2 هفته پیش
اتاق فرار
بازدید 110
0

بررسی چهار بازی برتر اتاق فرار در اصفهان

اصفهان، یک شهر بزرگ با جمعیت نسبتاً بالاست و این نشان می‌دهد که جمعیت جوان زیادی دارد که به دنبال تفریحات و سرگرمی‌های با کیفیت و متنوع هستند. یکی از تفریحات مدرنی که توجه بسیاری از جوانان ایرانی را به خود جلب کرده است، اتاق فرار است.

بازی‌های اتاق فرار در اصفهان به عنوان بهترین‌ها شناخته می‌شوند. این بازی‌ها عموماً دارای سناریوهای جذاب و معماهایی با طراحی دکوراسیونی متناسب با سناریو هستند. در اینجا قصد داریم چندتا از بهترین بازی‌های اتاق فرار اصفهان را با هم بررسی کنیم تا در صورت تمایل به رزرو اتاق فرار برای خود و دوستانتان، گیج نشوید. پس با ما همراه باشید.

اتاق فرار “مریض روانی”

این اتاق فرار در منطقه سپهسالار اصفهان، پس از چهارراه مسرور، در باشگاه بازی‌های فکری رونوس واقع شده است. ژانر این بازی معمایی، تئاتر تعاملی و وحشت است. درجه سختی آن به ازای 10 امتیاز، 8 است، به این معنی که معماهای بازی دشوار هستند، اما به حدی که نتوانید آن‌ها را حل کنید، نیستند.

برای استارت زدن این بازی، با 4 تا 8 نفر از دوستانتان در آن شرکت کنید. شما باید توانایی حل معماهای دشوار بازی را در 70 دقیقه داشته باشید. حتماً توصیه می‌شود که 15 دقیقه قبل از شروع بازی در مجموعه حاضر شوید.

مزیت دیگر این اتاق فرار این است که در باشگاه رونوس، اتاق تخصصی مافیا و سکرت هیتلر نیز وجود دارد. همچنین رستوران و کافی‌شاپ این مجموعه نیز در فضای باز و بسته در خدمت دوستان عزیز قرار دارند.

داستان بازی “مریض روانی”:

این بازی در یک محلی ساخته شده است که بر اساس شایعات، توسط یک مریض روانی ساخته شده است. خبرها به گوش شما رسیده است که این فرد مهمانان خود را به قتل رسانده و ناپدید می‌کند. برای بررسی این شایعات، شما به صورت مخفیانه وارد این محل شده‌اید.

اما باید مشکلات اساسی را در نظر بگیرید؛ اولاً، باید در زمان حضورتان به دام مریض روانی نیفتید و قبل از 70 دقیقه محل را ترک کنید پس از فعال‌سازی اولین تله. دوماً، باید مراقب باشید زیرا روحانیت افراد کشته شده هنوز در این محل حضور دارند و قصد اذیت شما را دارند.

اتاق فرار “پیمان عزازیل” آدرس زیر را دارد: اصفهان، خیابان بزرگمهر، قبل از چهارراه هشت بهشت. این بازی در ژانر وحشت، تئاتر تعاملی و معمایی قرار دارد و درجه سختی 8 از 10 را دارا است.

شما و 5 تا 8 نفر از دوستان یا اعضای خانواده‌تان باید توانایی حل تمامی معماها را در 120 دقیقه زمان بازی داشته باشید و خودتان را نجات دهید. با توجه به طول زمان بازی، بیش از 5 دقیقه تاخیر باعث کسر زمان بازی می‌شود و بیش از 20 دقیقه تأخیر باعث لغو سانس شما می‌شود.

در داستان بازی، شیطان تنها کسی نبود که به انسان سجده نکرد و توسط خدا طرد شد، همراه او خیلی از فرشتگان نیز طرد شدند و به زمین تبعید شدند.

اتاق فرار “ملکه خون”:

این اتاق فرار در شهر اصفهان، در منطقه شهرک نیرو هوایی واقع شده است. بازی در ژانر درام، دلهره آور و تئاتر تعاملی قرار دارد. درجه سختی این بازی 8 از 10 است، اما گروه‌های مبتدی نیز می‌توانند با اطمینان این بازی را رزرو کنند. برای بازی در این اتاق فرار، نیاز به یک گروه 4 تا 7 نفری دارید و باید در طول 70 دقیقه، راه خروج را پیدا کنید.

پرزنت بازی 15 دقیقه قبل از شروع سانس انجام می‌شود، لذا لطفاً حداقل 15 دقیقه قبل از شروع بازی، تمام اعضای گروه (تکمیل) در محل حاضر شوند. در صورت تاخیر به دلیل پیوستگی سانس‌ها، اجرای بازی ممکن است محدود شود.

داستان بازی “اتاق فرار کروکودیل”:

در سال 1402 میلادی، پادشاه شهر سیلوانیا دستور داد که تمامی اعضای خانواده ملکه به اعدام محکوم شوند و خود ملکه نیز به حبس در قصر خود محکوم شود. در زمان اجرای این حکم، جادوگر شهر که نقش دست راست ملکه را داشت، ناپدید شد. پس از آن اتفاق، ملکه به قصر خود رفت و در انزوا زندگی کرد. اما شهر به آرامش بازگشت و دیگر خبری از گم شدن دختران شهر نبود.

اما اکنون پس از حدود 600 سال، به نظر می‌رسد تاریخ دارد تکرار می‌شود. مردم شهر شب‌ها از ترس از از دست دادن دختران خود در خانه‌هایشان را قفل می‌کنند. آنها گمان می‌کنند که جادوگر دوباره به شهر بازگشته است. کلیسای سیلوانیا هر 10 سال یک‌بار قصر ملکه را تطهیر می‌کند. به درخواست کلیسا، شما و دوستانتان به عنوان اعضای کلیسا، برای بهانه تطهیر وارد قصر می‌شوید.

اتاق فرار “کروکودیل”

اتاق فرار “کروکودیل”:

اتاق فرار “کروکودیل” در شهر اصفهان، در خیابان استانداری، ابتدای فرشادی، روبروی پارکینگ فرشادی اسکیپ هتل واقع شده است. این بازی در ژانر دلهره آور، وحشت و تئاتر تعاملی قرار دارد. درجه سختی بازی 9 از 10 است، به این معنی که برخی از معماها ممکن است ذهن شما را به چالش بکشند.

برای بازی، نیاز به یک گروه 4 تا 6 نفری دارید و باید در طول 70 دقیقه، خود و تیمتان را از مخمصه نجات دهید.

داستان بازی: یک گروه تحقیقاتی به هم گرد آمده‌اند تا واکسنی برای یک بیماری تولید کنند و افراد مختلفی را برای انجام تست دعوت کنند. اما این تنها ظاهر ماجراست و اتفاقات هولناکی در انتظار آنها است.

برای رزرو اتاق فرارهای اصفهان، بهترین روش این است که به یک وبسایت معتبر مانند “تایم فورفان” مراجعه کنید. در این وبسایت، شما قادر خواهید بود تمامی اتاق فرارهای موجود در اصفهان را از جمله 4 اتاق فراری که در این مقاله معرفی شده‌اند، پیدا کنید. در این وبسایت، تمامی اطلاعات مربوط به این اتاق فرارها از جمله مشخصات، توضیحات و نظرات و امتیازات دیگر بازیکنان برای شما قرار می‌گیرد. با مراجعه به این وبسایت، می‌توانید با دقت اتاق فرار مورد نظر خود را انتخاب کرده و رزرو کنید.

 

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =