ساعت کاسیو ادیفایس
معرفی مدلهای محبوب ساعت‌های کاسیو ادیفایس
نوشته شده توسط ارمان صفائی
7 روز پیش
ارتودنسی لیزری چیست؟
نوشته شده توسط ارمان صفائی
2 هفته پیش
دورهمی هنر و رسانه اصحاب فرهنگ
بازدید 92
0

دورهمی هنر و رسانه اصحاب فرهنگ برگزار شد

جلسه “پاتوق” برای بحث و بررسی موانع و مشکلات و رفع مسائل فرهنگ و هنر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با حضور اعضای فعال در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه برگزار شد.

اولین جلسه “پاتوق” در تاریخ ۱۰ بهمن با حضور نمایندگان برجسته ادبی استان تهران و شهرستان‌های وابسته برگزار شد.

این سلسله جلسات “پاتوق” به منظور تبادل نظر، ارائه پیشنهادات و انتقادات و هم‌اندیشی در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران تشکیل می‌شود.

این سلسله جلسات به گروهی از هنرمندان و اعضای متخصص در زمینه‌های مختلف اختصاص دارد و فرصتی را برای تعامل هنرمندان، ارائه طرح‌ها و ایده‌ها، همکاری و مشارکت، بررسی و پیگیری مسائل و رفع مشکلات فراهم می‌کند

از جمله گروه‌های هدفی که در نشست‌های “پاتوق” مورد توجه قرار می‌گیرند

می‌توان به خوشنویسان، مجسمه‌سازان، تصویرگران، کارتونیست‌ها، کاریکاتوریست‌ها، نقاشان و پرده‌خوانان، اهالی رسانه، موسیقی‌دانان، نویسندگان، شاعران، طنزپردازان، فعالان حوزه نشر، کارگردانان، بازیگران سینما، ترانه‌سراها، نویسندگان حوزه ادبیات پایداری، نویسندگان کودک و نوجوان، داستان‌نویسان، قاریان قرآن، تهذیب‌گران، معماران، عکاسان، شیشه‌گران، انیماتورها، تعزیه‌خوانان، بازیگران تئاتر، صداپیشگان، خوانندگان، نوازندگان، فیلمنامه‌نویسان، فعالان حوزه بانوان، نگارگران، سفالگران، فعالان حوزه مد و لباس، تیم‌های بازی‌ساز، مستندسازان و طراحان لباس اشاره کرد.

در معرفی و اهداف نشست‌های “پاتوق” آمده است که:

به عنوان برنامه‌های مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، برگزاری تعامل منظم با هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه را در نظر دارد. زیرا آنها به عنوان بدنه اصلی و تأثیرگذار در فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران شناخته می‌شوند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =