ساعت کاسیو ادیفایس
معرفی مدلهای محبوب ساعت‌های کاسیو ادیفایس
نوشته شده توسط ارمان صفائی
1 هفته پیش
ارتودنسی لیزری چیست؟
نوشته شده توسط ارمان صفائی
2 هفته پیش
hair coloring
بازدید 91
0

راه‌های رنگ کردن موهای خود به رنگ سفید و خاکستری

در میان تمامی رنگ‌ها و سایه‌هایی که امروزه برای موها استفاده می‌شود، رنگ سفید بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از خانم‌ها سعی دارند موهای خود را به رنگ سفید تغییر دهند و در برخی موارد هم موفقیت‌آمیز بوده‌اند. اگر شما نیز به افرادی متعلق می‌شوید که می‌خواهند امسال موهای خود را به رنگ سفید یا خاکستری تغییر دهند، این مقاله شامل نکات مفیدی برای شما خواهد بود.

برای رنگ کردن موهای سفید خود، شما به مواد زیر نیاز خواهید داشت:

  • پودر دکلره: این نوع پودرها در بسته بندی‌های مختلف در بازار موجود است.
  • کرم اکسیدان با کیفیت: می‌توانید این کرم‌ها را با حجم‌های مختلف پیدا کنید. حجم بزرگتر منجر به نتیجه بهتری خواهد شد.
  • تونر مو: این تونر آگاهی و تخصص خاصی در رنگ کردن موها به رنگ سفید دارد.
  • شامپو مرطوب کننده: انتخاب یک شامپو که موهای شما را نرم و زیبا کند، مفید خواهد بود.

ابزارهای ضروری شامل برس، کاسه، کیسه پلاستیکی و کلیپس برای مو.

حوله تمیز و تازه.

مراقبت و استفاده صحیح از این مواد، به شما کمک خواهد کرد تا به رنگ سفید دلخواه برای موهای خود برسید.

برای رنگ کردن موهای خاکستری یا سفید، می‌توانید از مراحل زیر استفاده کنید:

  • خواندن دقیق بسته‌بندی پودر دکلره: با دقت دستورالعمل‌های موجود در بسته‌بندی پودر دکلره را مطالعه کنید و بر اساس آن، ترکیب را آماده کنید. برای این کار، به یک کاسه، برس و پودر دکلره نیاز خواهید داشت.
  • اعمال ترکیب بر روی موها: با استفاده از یک برس، ترکیب آماده شده را به طور یکنواخت بر روی تمامی قسمت‌های موها اعمال کنید. در این مرحله، به خوبی زمان بگذارید و مطمئن شوید که تمامی قسمت‌های موها به خوبی با ترکیب آغشته شده‌اند. برای دقت بیشتر، از یک آینه استفاده کنید.
  • پوشاندن موها با کیسه پلاستیکی: پس از اعمال ترکیب به موها، آن‌ها را با یک کیسه پلاستیکی پوشانید. حدود ۳۰ دقیقه صبر کنید و به موها لمس نکنید. در این مدت، ممکن است سوزش یا خارشی در موها احساس شود، اما تحمل کنید.
  • شستشوی موها: پس از گذشت ۳۰ تا ۵۰ دقیقه (بسته به نوع موی شما)، موها را بشویید. حتماً از شامپو و محصولات مرطوب‌کننده استفاده کنید. در غیر اینصورت، ممکن است ریزش موها رخ دهد.

توجه داشته باشید که رنگ کردن موها به رنگ خاکستری یا سفید نیاز به دقت و آگاهی دارد. در صورتی که تمایل دارید که این کار را انجام دهید، بهتر است به یک آرایشگر حرفه‌ای مراجعه کنید یا راهنمایی یک حرفه‌ای را در این زمینه دریافت کنید.

در نهایت، زمان شستن موهای شما فرا رسیده است. به آرامی موهای خود را با آب سرد بشویید. می‌توانید از یک شامپو برای شستن موهای خود استفاده کنید. در این مرحله، موهای شما باید رنگ بلوند داشته باشند. اگر به جای رنگ بلوند، رنگ زرد را در موهای خود مشاهده کردید، تونر مو را اعمال کنید.

برای اعمال تونر، باید ترکیب مورد نیاز را آماده کنید. دستورالعمل موجود بر روی بسته‌بندی را مطالعه کنید. سپس تونر را روی موهای خود اعمال کنید. به خصوص به ریشه‌های موها توجه ویژه‌ای داشته باشید، زیرا معمولاً این قسمت از موها رنگ تیره‌تری دارد.

با استفاده از یک کلاه، موهای خود را بپوشانید و حدود ۳۰ دقیقه منتظر بمانید. سپس موهای خود را با آب سرد بشویید. در صورت نیاز، می‌توانید از شامپو و نرم کننده استفاده کنید.

بعد از انجام این مراحل، کار شما تکمیل شده است. حالا موهای سفید، نرم و زیبا دارید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 9 =