ساعت کاسیو ادیفایس
معرفی مدلهای محبوب ساعت‌های کاسیو ادیفایس
نوشته شده توسط ارمان صفائی
1 هفته پیش
ارتودنسی لیزری چیست؟
نوشته شده توسط ارمان صفائی
2 هفته پیش
Failure to release prisoners
بازدید 91
0

نتانیاهو در پی بهانه جدید توجیه ناکامی در آزادی اسرا

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در توجیه ناکامی‌های جنگ غزه، اظهاراتی داشت که مبنای آن‌ها خانواده‌های اسرای صهیونیست بود که در راستای منافع جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گام می‌گذارند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر، با این اظهارات خود تعجب خانواده‌های اسرای صهیونیست را به همراه داشت.

رام بن باراک، نماینده و رئیس سابق کمیته خارجی و امنیت کِنست (پارلمان رژیم صهیونیستی)، در یک گفت‌وگوی رادیویی، اظهار کرد که نخست‌وزیر این رژیم از “هیستری غیرقابل درمان” رنج می‌برد و هیچ راهی برای خلاص شدن از دست کابینه او وجود ندارد.

براساس گزارش روزنامه الشرق الاوسط، باراک تأکید کرد که بنیامین نتانیاهو با تحریک صبحت می‌کند و عقل شهروندان صهیونیست را نادیده می‌گیرد. او اظهار کرد که اگر موضوع اسرا وجود نداشت، بنیامین نتانیاهو به موضوع تظاهرات خانواده‌های اسرا اشاره‌ای نمی‌کرد.

باراک همچنین اظهار داشت که همه اطلاع دارند که نتانیاهو از مذاکرات دربارهٔ آزادی اسرای صهیونیست پرهیز می‌کند زیرا او تمایل دارد به جنگ ادامه دهد و می‌خواهد این جنگ برای او ادامه پیدا کند تا در قدرت باقی بماند و بتواند بحران‌ها را از قطر تا مصر و آمریکا به وجود آورد.

او افزود: به همین دلیل، نتانیاهو خانواده‌های اسرای صهیونیست را که در درد و رنج بسیاری قرار دارند و نگران فرزندانشان هستند، هدف هجمه قرار می‌دهد. او مرزها را گذشته و این مرد به یک مشکل بزرگ برای اسرائیل تبدیل شده و باید تغییر کند.

در عین حال، هزاران نفر از صهیونیست‌ها در شب یکشنبه با برگزاری تظاهرات وسیع در تل‌آویو، خواستار فوریت تفکیک کابینه نتانیاهو و برگزاری انتخابات دوباره شدند.

معترضان همچنین خواستار اقدام جدی برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه شده‌اند و تأکید کرده‌اند که دیگر قادر به تحمل این وضعیت نیستند.

شهروندان معترض، که به ادامه جنگ مخالفت می‌کنند و خواستار بازگشت سریع‌تر فرزندان خود از غزه و استعفای نتانیاهو هستند، در شب جمعه نیز در مقابل خانه او تجمع کرده‌اند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه اعلام کرده‌اند که دیگر به نتانیاهو و کابینه او اعتماد و باوری ندارند و باید خودشان برای بازگرداندن فرزندانشان به کار بیفتند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − بیست =