ساعت کاسیو ادیفایس
معرفی مدلهای محبوب ساعت‌های کاسیو ادیفایس
نوشته شده توسط ارمان صفائی
7 روز پیش
ارتودنسی لیزری چیست؟
نوشته شده توسط ارمان صفائی
2 هفته پیش
slimming pill
بازدید 81
0

همه چیز در مورد قرص لاغری که قراره معجزه کنه

در بازار، تعداد زیادی قرص لاغری وجود دارند که ادعا می‌کنند می‌توانند به شما در کاهش وزن کمک کنند. اما محصول جدید ویبره، با ویژگی‌های کاملاً متفاوت، به عنوان آخرین و جدیدترین راه حل لاغری معرفی شده است.

قرص لاغری ویبره یک محصول جدید است که از تکنولوژی پیشرفته برای کاهش وزن استفاده می‌کند

در سال‌های اخیر، علم و تکنولوژی تلاش بی وقفه‌ای برای پیدا کردن راه‌حل‌های سریع و موثر در درمان چاقی و کاهش وزن داشته‌اند. هدف این تلاش‌ها، نجات افراد مبتلا به اضافه وزن از این معضل بوده است. و حالا در ادامه این تلاش‌ها، قرص لاغری ویبره به عنوان آخرین یافته معرفی شده است که به شما امکان کاهش وزن بدون زحمت و سختی را می‌دهد.

با استفاده از تکنولوژی لرزشی، قرص لاغری ویبره به بدن شما کمک می‌کند تا بهبودی در وضعیت وزن خود بیابید. این قرص با لرزش‌های متفاوتی که به بدن انتقال می‌دهد، فعالیت عضلات را افزایش می‌دهد و به سوزاندن چربی‌های اضافی کمک می‌کند. علاوه بر این، باعث افزایش متابولیسم بدن می‌شود که باعث افزایش سرعت کاهش وزن می‌شود.

قرص لاغری ویبره به عنوان یک روش نوین و موثر در کاهش وزن معرفی شده است

با استفاده از این محصول، شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به تمرینات سنگین و رژیم‌های غذایی سخت، به دست‌یابی به وزن مطلوب خود بپردازید. با انتخاب قرص لاغری ویبره، می‌توانید به شکلی سالم و موثر وزن خود را کاهش دهید.

محققان دانشگاه MIT موفق به ساخت یک قرص با فناوری پیشرفته شده‌اند که پس از ورود به معده کاربر، با تماس با مایع معده، شروع به لرزش و ارتعاش می‌کند. این ارتعاشات باعث تحریک گیرنده‌های معده می‌شوند و احساس سیری را در کاربر ایجاد می‌کنند.

این قرص با نام VIBES (Vibrating Ingestible BioElectronic Stimulator)، به تازگی در یک مطالعه که در مجله علمی Science منتشر شده است، معرفی شده است و رسانه‌ها به آن به عنوان آینده کاهش وزن اشاره می‌کنند. این قرص لاغری هنوز بر روی انسان آزمایش نشده است، اما آزمایشات انجام شده بر روی خوک‌ها نتایج بسیار امیدوارکننده‌ای نشان داده است.

بعد از حدود 30 دقیقه استفاده از دستگاه VIBES، خوک‌ها در نیم ساعت بعدی تقریباً 40 درصد کمتری غذا مصرف کردند نسبت به زمانی که قرص هوشمند را استفاده نمی‌کردند. به نظر می‌رسد این دستگاه شگفت‌انگیز، با فعال کردن گیرنده‌های کشش در معده و شبیه‌سازی حضور غذا، عمل می‌کند.

این داروی لاغری جدید به نوعی به هیپوتالاموس (یک ناحیه در مغز) سیگنال می‌دهد تا سطح هورمون‌های خاصی را افزایش دهد. این هورمون‌ها باعث ایجاد احساس سیری در ما می‌شوند.

به گزارش‌ها، قرص VIBES توسط شریا سرینیواسان، یک دانشجوی ارشد سابق MIT و فوق‌دکترا که در حال حاضر به عنوان استادیار مهندسی زیستی در دانشگاه هاروارد فعالیت می‌کند، طراحی شده است. او در طول سال‌هایی که در مؤسسه فناوری ماساچوست مشغول به کار بود، به ایده کنترل ارتباط بین مغز و معده با استفاده از گیرنده‌های مکانیکی مصنوعی که روی معده قرار می‌گیرند و توسط ارتعاش فعال می‌شوند، علاقه‌مند شد.

این محرک ارتعاشی، که اندازه‌ای مشابه یک قرص ویتامین دارد، توسط یک باتری تغذیه می‌شود و پس از حل شدن غشا اطراف قرص توسط مایع معده یا با فعال شدن تایمر داخلی، فعال می‌شود. بعد از ایجاد اثر مورد نظر، قرص همراه با مواد جامد زائد دیگر از بدن خارج می‌شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 3 =