ساعت کاسیو ادیفایس
معرفی مدلهای محبوب ساعت‌های کاسیو ادیفایس
نوشته شده توسط ارمان صفائی
7 روز پیش
ارتودنسی لیزری چیست؟
نوشته شده توسط ارمان صفائی
2 هفته پیش
دیجی کالا
بازدید 165
0

گوشی دست دوم خودتان را در دیجی کالا به فروش برسانید

امکان خرید و فروش گوشی‌های کارکرده از طریق دیجی‌کالا فراهم شده است.

دیجی‌کالا با ارائه یک سرویس جدید و در یک بستر امن، اقدام به خرید گوشی‌های کارکرده می‌کند و سپس آن‌ها را به مشتریان علاقمند خود می‌فروشد. این سرویس به شما امکان می‌دهد که در صورت مالکیت گوشی کارکرده، پس از استعلام لحظه‌ای قیمت، آن را به دیجی‌کالا بفروشید.

گوشی کارکرده خود را به دیجی‌کالا بفروشید

شما می‌توانید گوشی‌های کارکرده را با 7 روز مهلت تست و مرجوعی، همچنین گارانتی سه ماهه از طریق دیجی‌کالا خریداری کنید. این به شما اطمینان می‌دهد که می‌توانید گوشی را به طور کامل بررسی کنید و در صورت نیاز، آن را مرجوع کنید یا در طول مدت گارانتی تعمیر یا تعویض کنید.

برای استفاده از سرویس، شما باید به وبسایت Used.digikala.com مراجعه کنید. در این وبسایت، پس از چند مرحله ساده، شرایط گوشی کارکرده خود را اعلام کرده و قیمت فعلی آن را آنلاین مشاهده می‌کنید. پس از ثبت درخواست فروش، یک سفیر در تاریخ و ساعتی که شما تعیین می‌کنید، گوشی را از شما دریافت می‌کند و برای ارزیابی و تایید شرایط اعلام شده به دیجی‌کالا ارسال می‌شود.

مبلغ گوشی پس از ارزیابی و تایید شرایط اعلامی توسط شما، به کیف پول شما واریز می‌شود. با این مبلغ، شما می‌توانید از دیجی‌کالا خرید کنید یا آن را به صورت نقدی از طریق کارت بانکی دریافت کنید. الگوریتم قیمت‌گذاری برای گوشی‌های کارکرده، با توجه به مواردی مانند وضعیت ظاهری و فنی دستگاه، نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا، قیمت معاملات روز بازار و سایر عوامل هوشمندانه تعیین می‌شود.

مشتریانی که علاقه‌مند به خرید گوشی‌های کارکرده هستند، می‌توانند با مراجعه به برگه کارشناسی، وضعیت دقیق سلامت ظاهری و فنی گوشی‌های همراه کارکرده را مشاهده کنند و با قیمتی مناسب، گوشی موردنظر خود را خریداری کنند. در این سرویس جدید دیجی‌کالا، تمام فرآیند خرید و فروش گوشی‌های کارکرده به صورت شفاف ارائه می‌شود.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =