Intelligence age test
بازدید 66
0

آیا هنوز جوان هستید یا پیر شده‌اید؟ تستی برای شما

آیا علاقه‌مندید بدانید چقدر سن عقلی شما است؟ امروز تصمیم گرفته‌ایم در این بخش از نمناک یک تست شخصیت‌شناسی را برایتان قرار دهیم که شخصیت شما را تحلیل کرده و سن عقلی شما را تخمین خواهد زد. در این آزمون، که در اینترنت بسیار محبوب است، می‌توانید بفهمید تا چه اندازه در زمینه تفکر و ذهنیت پیشرفت کرده‌اید. با ما همراه باشید تا نتیجه این آزمون را ببینید.

یک آزمون ساده برای تشخیص سن عقلی شما

آیا علاقه‌مندید بدانید چقدر سن عقلی شما است؟ امروز تصمیم گرفته‌ایم در این بخش از نمناک یک تست شخصیت‌شناسی را برایتان قرار دهیم که شخصیت شما را تحلیل کرده و سن عقلی شما را تخمین خواهد زد. در این آزمون، که در اینترنت بسیار محبوب است، می‌توانید بفهمید تا چه اندازه در زمینه تفکر و ذهنیت پیشرفت کرده‌اید. با ما همراه باشید تا نتیجه این آزمون را ببینید.

مفهوم سن عقلی چیست؟

ابتدا باید درک کنیم که سن عقلی یا سن ذهنی به چه معناست. در واقع، سن عقلی به میزانی از پیشرفت و توانایی های ذهنی یک فرد در یک زمان خاص اشاره دارد. در اینجا، منظورمان از پیشرفت ذهنی قطعاً محدود به آزمون هوش نیست؛ بلکه قصد داریم با این آزمون توانایی های روانشناختی عمیقتری که در هر فرد وجود دارد را بررسی کنیم. به عنوان مثال، ممکن است یک فرد سن 50 سال داشته باشد، اما سن عقلی او معادل سن یک فرد 10 ساله باشد یا یک فرد 10 ساله نسبت به سن خودش بسیار باهوش‌تر و پیشرفته فکر کند. حالا، بیایید ببینیم سن عقلی شما چقدر است.

سؤال اول:
لطفاً یکی از گزینه‌های زیر را برای ترجیح خوراکی انتخاب کنید:

کاپ کیک (20 امتیاز)
ساندویچ همبرگر (30 امتیاز)
شکلات تخته‌ای (50 امتیاز)
کیک شکلاتی (10 امتیاز)
شیرینی معمولی (40 امتیاز)
سؤال دوم:
رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید:

قرمز (40 امتیاز)
زرد (20 امتیاز)
آبی (50 امتیاز)
سبز (10 امتیاز)
نارنجی (30 امتیاز)

سؤال سوم:
لطفاً یکی از گزینه‌های زیر را برای ترجیح خانه انتخاب کنید:

خانه ویلایی در روستا (30 امتیاز)
کاخ خیلی بزرگ (40 امتیاز)
آپارتمان وسط شهر (10 امتیاز)
خانه ویلای خیلی بزرگ در شهر (50 امتیاز)
کلبه کوچک وسط جنگل (20 امتیاز)
سؤال چهارم:
کدام ورزش را ترجیح می‌دهید؟

گلف (50 امتیاز)
شنا (20 امتیاز)
اسب‌سواری (40 امتیاز)
فوتبال (30 امتیاز)
مسابقه رالی (10 امتیاز)

سؤال پنجم:
لطفاً یکی از گل‌های زیر را انتخاب کنید:

گل نسترن (30 امتیاز)
گل رز (50 امتیاز)
گل بابونه (10 امتیاز)
آفتابگردان (20 امتیاز)
گل یاسمن (40 امتیاز)
سؤال ششم:
کدام نوع آب و هوا را ترجیح می‌دهید؟

آفتابی (30 امتیاز)
بارانی (50 امتیاز)
برفی (10 امتیاز)
رعد و برق (20 امتیاز)
سرد (40 امتیاز)

سوال هفتم:
برای تفریح، لطفاً یکی از مکان‌های زیر را انتخاب کنید:

کنار ساحل (30 امتیاز)
کنار دریاچه (50 امتیاز)
داخل جنگل (10 امتیاز)
کویر (20 امتیاز)
باغ وحش (40 امتیاز)

سوال هشتم:
لطفاً موسیقی مورد علاقه خود را انتخاب کنید:

راک (50 امتیاز)
پاپ (10 امتیاز)
ملی یا وطنی (20 امتیاز)
جاز (30 امتیاز)
کلاسیک (40 امتیاز)
سوال نهم:
حیوان مورد علاقه شما کدام است؟

خرس (50 امتیاز)
گورخر (10 امتیاز)
خرگوش (20 امتیاز)
سگ (30 امتیاز)
زرافه (40 امتیاز)
سوال دهم:

کدام فعالیت را برای اوقات فراغت خود ترجیح می‌دهید؟

خوابیدن (50 امتیاز)
تماشای فیلم (10 امتیاز)
آشپزی (20 امتیاز)
بیرون رفتن (30 امتیاز)
بازی کردن یا گیمینگ (40 امتیاز)

نتایج تست:

اگر امتیاز شما بین 100 تا 170 بود، سن عقلی شما بین 5 تا 12 سال است. شما سرشار از انرژی، ذوق، کودکی و لذت هستید و دوست دارید به خودتان توجه کنید. دنیای شما پر از رنگ و شور و علاقه است و همه چیز در آن پر از عشق و شور است. گاهی اوقات به خاطر این سن عقلی در بعضی شرایط شکست می‌خورید، زیرا نیاز به بلوغ و صبر دارید؛ حتی اگر از واقعیت آگاه باشید، باز هم ترجیح می‌دهید در دنیای فانتزی خود زندگی کنید. شما دوست دارید در نهایت یک تجربه عاشقانه را در زندگی تجربه کنید. علاقه‌مندید که از لحظه به لحظه زندگی خود لذت ببرید و در نهایت باید در مورد انتخاب‌هایی که در زندگی دارید بیشتر دقت کنید.

اگر امتیاز شما بین 180 تا 260 بود،

سن عقلی شما بین 13 تا 20 سال است. شخصیت شما به گونه‌ای است که از مسئولیت‌های خود آگاهی دارید؛ اما همیشه به آنها متعهد نیستید و برایشان خیلی تلاش نمی‌کنید. بیشتر اوقات در میان خوشگذرانی و مسئولیت‌پذیری تنگ می‌افتید. سلایق شما مانند افراد نوجوان تغییر می‌کند. شما شجاع هستید و از خطر پذیرفتن نمی‌ترسید؛ اما طرز فکرتان کمی متفاوت از بقیه است. شما به دنبال ایده‌های منحصر به فرد و نوآورانه هستید. از بیان افکار ذهنی خود نمی‌ترسید، خلاق هستید و در حال یادگیری می‌باشید. به یادگیری چیزهای جدید استقبال می‌کنید. باید سعی کنید که کمی متواضع تر باشید. همیشه در کار، روابط یا هر چیز دیگری تمرکز داشته باشید، زیرا تمرکز کردن به آنها کلید موفقیت شما است.

اگر امتیاز شما بین 270 تا 350 بود،

سن عقلی شما 21 تا 35 سال است. شما رفتار یک فرد جوان را دارید و مسئولیت انتخاب‌هایتان را می‌پذیرید. شما دوست دارید چیزهایی که برایتان مفید است را کشف کنید و همچنین آنچه مفید نیست را نیز بشناسید. زمانی که به اهدافتان برسید، از زندگی لذت می‌برید. شما هدفمند، شجاع، با انگیزه و متعهد به تلاش برای دستیابی به اهدافتان هستید؛ حتی ممکن است مهمانی‌های آخر هفته را کنسل کنید تا به کشف و تجربه چیزهای جدید بپردازید که به پیشرفت شما کمک کند. بزرگترین ترس شما این است که از لحاظ اقتصادی به کسی وابسته باشید.

اگر امتیاز شما بین 360 تا 440 بود،

سن عقلی شما بین 36 تا 50 سال است. شخصیت شما به گونه‌ای است که شبیه به یک فرد جوان در فکر، عمل و احساس می‌باشید. شما می‌دانید که چه چیزهایی در انتظار شماست و چگونه باید نقش و مسئولیت خود را انجام دهید. امنیت و پایداری برایتان اهمیت زیادی دارد و اولویت‌های خود را می‌شناسید. این به این معنی است که ممکن است شما حاضر باشید مهمانی‌های آخر هفته را کنسل کنید تا به پیشرفت خود کمک کنید، نیازهای خودتان و یا کسی که دوستش دارید را برآورده کنید و حتی کارهای مربوط به خانه یا امور شغلی خود را انجام دهید.

اگر امتیاز شما بیشتر از 440 بود،

سن عقلی شما بیش از 51 سال است. شخصیت شما به گونه‌ای است که به طور کامل در مورد چیزهایی که در حال حاضر در زندگی می‌خواهید، آگاهی دارید. برای دستیابی به آنچه می‌خواهید، بسیار تلاش می‌کنید. باید وقت بگذارید تا از زندگی بیشتر لذت ببرید. شما از لوکس بودن و توجه به جزئیات لذت می‌برید و زندگی را با ریتم خودتان پیش می‌برید. شما فردی خونگرم، دوست‌داشتنی و پرتوجه هستید.

 

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *