طرح ترافیک
بازدید 40
0

اجرای طرح ترافیک آخر سال و ایان نوروز در چه وضعیت است؟

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بازنگری در وضعیت اجرای طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا در سال جدید و در روزهای پایانی سال را تشریح کرد.

به گفته مدیرعامل، طرح ترافیک شهر تهران در روزهای عادی تا تاریخ 28 اسفندماه 1402 در محدوده‌های مشخص اجرا خواهد شد. اما در ایام عید نوروز سال 1403، این طرح‌ها اجرا نخواهند شد.

شهریار افندی زاده اعلام کرد که پس از پایان تعطیلات عید نوروز، طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا در روز دوشنبه 13 فروردین 1403 و سه شنبه 14 فروردین 1403 از ساعت 6:30 تا 18:00 در شهر تهران اجرا خواهد شد. همچنین، افزود که ساکنان محدوده می‌توانند یکبار در طول روز قبل از ساعت 9:00 بدون هزینه خروج کنند و همچنین یکبار پس از ساعت 16:00 رایگان وارد محدوده شوند.

افندی زاده بیان کرد که هر شهروندی که پلاک خودرویش متعلق به شهر تهران باشد، می‌تواند در محدوده کنترل آلودگی هوا، به مدت 20 روز در فصل‌های مختلف به صورت رایگان تردد کند. همچنین، در روز پنجشنبه هر هفته، فقط طرح کنترل آلودگی هوا برای خودروهای با پلاک زوج و فرد اجرا خواهد شد. در صورت ورود خودرو به محدوده طرح ترافیک در این روز، سهمیه 20 روزه تردد خودرو در هر فصل کاهش خواهد یافت.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *