امیرحسین صدیق در بیمارستان بستری شد
بازدید 149
0

امیرحسین صدیق در بیمارستان بستری شد

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین صدیق بازیگر سینما و تلویزیون روز گذشته ۸ دی به دلیل گرفتگی رگ‌های قلب در بیمارستان مهر تهران بستری شده است.

ایلخان هنرمند مجسمه‌ساز و دوست امیرحسین صدیق در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت سلامتی این هنرمند گفت: آقای صدیق آنژیوگرافی و جراحی استنت گذاری عروق قلب انجام داده اند. حال عمومی ایشان خوب است و به احتمال زیاد امروز از بیمارستان مرخص می‌شوند.

امیرحسین صدیق بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر سال ۱۳۵۱ در شهر نیشابور به دنیا آمد. وی در مجموعه «زی زی گولو» ساخته مرضیه برومند در نقش آقای پدر بازی می‌کرد که از همان مجموعه به محبوبیت رسید.

«پروین»، «نیروانا»، «سلفی با رستم»، «خالتور»، «بیست و یک روز بعد»، «بیداری»، «میم مثل مادر» و «مربای شیرین» از جمله آثار سینمایی امیرحسین صدیق است.

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم گولت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 19 =