جناب خان
بازدید 78
0

بازگشت جناب خان به صحنه تلویزیونی

عروسک جناب خان، که در برنامه خندوانه با اجرا ویژه‌ای توانست جایگاه قوی‌ای در میان مخاطبانش به دست آورد و به سرعت به یکی از عناصر اصلی این برنامه تبدیل شد، به تلویزیون باز می‌گردد. اطلاعات جدید از شبکه نسیم نشان می‌دهد که برنامه “جناب خان”، به ویژه از شب یلدا، با اهتمام ویژه مورد توجه قرار گرفته است و به زودی در تلویزیون پخش خواهد شد. جناب خان، عروسک شوخ و پرحاشیه با صداپیشگی محمد بحرانی، بار دیگر لبخندی روی لبان بینندگان تلویزیون به ارمغان خواهد آورد.

بازگشت جناب خان

برنامه “جام آرزوها”، برنامه جدید جناب خان، طبق گفته‌ها در حال آماده‌سازی است. این برنامه، به گزارش‌ها، با عروسک جناب خان و صداپیشگی محمد بحرانی در چارچوب رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا در حال تهیه و تولید است. برنامه “جام آرزوها” توسط پژمان ماندگاری و ابوالفضل اکبری تهیه می‌شود و در آن جناب خان به عنوان مهمان ویژه حضور خواهد داشت. این برنامه همزمان با برگزاری رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا پخش خواهد شد و تمرکز اصلی آن بر خیریه و برآورده کردن آرزوهای مردم است.

در تیزر رونمایی از برنامه “جام آرزوها”،

صورت‌هایی از سید حسین حسینی، سردار آزمون، مرتضی پورعلی گنجی، علیرضا بیرانوند، مهرداد محمدی و سردار آزمون دیده می‌شود.

برنامه “جام آرزوها” در طول رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا پخش می‌شود و تمرکز اصلی آن بر خیریه و برآورده کردن آرزوهای مردم است.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *