تماشای «قند خون» در صحنه آبی
بازدید 110
0

تماشای «قند خون» در صحنه آبی

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «قند خون» به نویسندگی لیلی عاج، کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا آقاحسینی از یکشنبه ۱۶ دی ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه صحنه آبی روی صحنه می‌رود.

در این اثر نمایشی آرزو تهرانی، فاطمه گرجی و رضا آقاحسینی به ایفای نقش می‌پردازند که در خلاصه داستان آن آمده است: کام کارگرای کارخونه قند ورامین تلخه، یه مرد پیدا نمی‌شه به دادشون برسه؟ اگه خوب گوش کنی، آه بلند کارگرای کارخونه ارج و داروگر هم می‌شنوی.

مشاور کارگردان: یلدا سرلک، مدیر اجرایی: سجاد خوزم، دستیار کارگردان: فرهاد بابایی، مدیر صحنه: مهدیه صفری، طراح صحنه: اکرم بایه، دستیار صحنه: محمدحسین سلطانی، اتاق فرمان: محدثه انبیایی، طراح نور: فرهاد بابایی، طراح لباس: آرزو تهرانی، طراح پوستر: امیر صدیقی، موسیقی: سید حسین میرمحمدکاشی(مادیار) و محمدحسین خاوری(متین) از دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

علاقه‌مندان به تماشای این اثر نمایشی می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم گولت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =