Gold bike
بازدید 73
0

جالب ترین چیزهایی که ثروتمندان میخرن

در زندگی امروزی، همه مردم به فکر پس انداز پول خود هستند. اما جالب است بدانید که برخی از افراد ثروتمند، چیزهای بسیار گرانبها را خریداری کرده‌اند که عملاً بی مصرف هستند.

بی‌مصرف‌ترین و گران‌قیمت‌ترین لوازمی که توسط افراد ثروتمند خریداری شده‌اند، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. بسیاری از ما در تلاش هستیم تا راهی پیدا کنیم که بتوانیم پولمان را بیشتر پس‌انداز کنیم، اما در عین حال باید بدانیم که در جهان افرادی هم هستند که پول خود را برای خرید چیزهای بسیار گرانبها صرف کرده‌اند، حتی اگر خرید آنها هرگز برایشان ضروری نبوده باشد.

برخی از افراد ثروتمند، چیزهای بسیار گرانبها را خریداری کرده‌اند که عملاً بی مصرف هستند

موتورسیکلت با دسته‌های طلا

یک موتورسیکلت با قیمت تقریباً 850 هزار دلار است که دسته‌های آن از طلای خالص ساخته شده‌اند و بیش از 250 الماس کوچک روی آن قرار دارد. به غیر از وجود طلا، هیچ تفاوت خاصی با سایر موتورسیکلت‌ها در آن وجود ندارد.

تخته موج سواری

احتمالاً برای شما عجیب به نظر می‌رسد، اما این تخته موج سواری به دلیل استفاده از یک نوع چوب نایاب و استفاده از طلا در آن، قیمتی حدود 1.3 میلیون دلار دارد.

تی‌شرتی تماماً از طلا

این تی‌شرت که به طور کامل از طلا ساخته شده است، قیمتی حدود 240 هزار دلار دارد. تولید این تی‌شرت حدود 15 روز زمان برده است.

پنجره

پنجره‌ای که از آن جان اف. کندی به بیرون شلیک کرد، با قیمتی حدود 3 میلیون دلار فروخته شد.

دستمال کاغذی از جنس طلا

این دستمال توالتی که از طلا ساخته شده بود، با قیمتی حدود 1.3 میلیون دلار به فروش رسید. البته برای بسیاری از افراد، این چیز به ظاهر بی ارزش به نظر می‌رسد.

دستگاه ای تی ام در خانه

یکی از بازیکنان تیم ان‌بی‌ای، به دلیل تنبلی زیاد، یک دستگاه ای تی ام (ATM) را با قیمت بالا خریداری کرد و هر ماه 4.50 دلار برای نگهداری آن در خانه‌اش پرداخت می‌کند.

موهای الویس (خواننده، موسیقیدان و بازیگر آمریکایی)

در سال 2002، یک تکه از موی الویس به قیمت 115,000 دلار به فروش رفت؛ صرفاً به خاطر اینکه او یک سلبریتی محبوب است.

زیردریایی

اخیراً، یک فرد ثروتمند یک زیردریایی به قیمت دو میلیون دلار خریداری کرده است تا با آن بتواند به زیر دریا سفر کند و مسافرانی را نیز به همراه خود ببرد. این زیردریایی قادر است تا 80 ساعت سفر زیر آب را پشت سر هم انجام دهد.

دوچرخه مخصوص تپه‌نوردی

این دوچرخه با قیمتی حدود 470,345 دلار خریداری شده است و یک لایه روکش از طلا با عیار 24 روی آن قرار داده شده است. همچنین، دسته‌های آن نیز از طلا ساخته شده‌اند.

تکه‌های یخ

لازم است بدانید که تکه‌های یخی که توسط یک شرکت مشهور ساخته شده بودند، با قیمتی حدود 325 دلار خریداری شدند.

چرخ دستی بی‌دابلیو وان

بعضی از قطعات این چرخ دستی از جنس طلا هستند و با ارزشی تقریباً 58,000 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. پس از خریداری آن، تعجب و تمجید همگان را برانگیخت.

وان حمام کریستالی

این وان با قیمتی حدود 227,955 دلار عرضه می‌شود و تقریباً 200 ساعت زمان برده است تا آن را تولید کنند. در ساختار آن از هزاران قطعه کریستالی استفاده شده است و برخی از کریستال‌های آن در رنگ‌های طلایی، آبی و سبز تزئین شده‌اند.

قلاده یا گردنبند سگ

قیمت این قلاده به دلیل استفاده از الماس و طلا، تعیین شده است و حدوداً 1.8 میلیون دلار می‌باشد. این قلاده توسط یک فرد ثروتمند خریداری شده است.

موس بی‌سیم

این موس قابل استفاده بر روی هر دستگاهی که دارای پورت USB است، می‌باشد و با قیمتی حدوداً 36,835 دلار خریداری شده است. دلیل این قیمت نیز وجود یک لایه طلا روی موس است.

کوتاهی مو گران

لازم به ذکر است که گران‌ترین کوتاهی مو در لندن با قیمتی حدوداً 15 هزار دلار انجام شده است. دلیل این قیمت نیز این است که این کار در هواپیما و در یک فضای خصوصی انجام شده است.

چای کیسه‌ای

یک چای کیسه‌ای ساخته شده از الماس و طلا با قیمتی حدوداً 10 هزار دلار به فروش رسید؛ این مورد حتی به عنوان شوخی هم در ذهن بسیاری از ما نمی‌آید.

توالت فرنگی طلا

این توالت فرنگی ساخته شده از جنس طلا در آمریکا تولید شده است و در سال 2016 با قیمت بسیار بالا به فروش رسید.

مرسدس بنز الماسی

کمپانی بنز همواره برندی را تولید می‌کند که در بین گران‌قیمت‌ترین خودروها قرار دارد. اما در این باره، یک مرسدس بنز به طور کامل با 300,000 الماس تزیین شده و توسط افراد متخصص آن را طراحی کرده بودند، با قیمتی بسیار بالا به فروش رسید.

سیگار طلا

این سیگار از برندهای بسیار گرانقیمت تشکیل شده بود و تکه‌هایی از طلا روی آن قرار داشت. همچنین، بسته‌بندی خاص و منحصربه‌فرد آن نیز تأثیر زیادی در قیمت بالای آن داشت.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *