Husband-to-wife alienation
بازدید 71
0

راهکارهایی برای رفع بی محلی شوهر به زن

در مطالب قبلی بخش سبک زندگی، رازهای همسرداری و رفتار درست با همسر را برایتان بیان کردیم. اما باید ذکر کنیم که این اسرار و ترفندها کامل نیستند. در برخی مواقع، وقت کافی برای صحبت یا توجه همسرتان به شما وجود ندارد و احساس می‌کنید که او به اندازه کافی ارزش قائل نیست یا شاید بی احترامی می‌کند. در اینجا، با یک رفتار و چند جمله سیاستمدارانه، می‌توانید او را به شما نزدیک‌تر و با توجه بهتری رفتار کند.

با ارائه چند جمله سیاستمدارانه در مواقعی که همسرتان کمتر به شما توجه می‌کند، کاری می‌کنید تا او علاقه بیشتری نسبت به شما به خرج دهد و رفتارش بهتر شود.

این جملات را فقط یکبار بگویید و سپس سکوت کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تاثیر آنها را مشاهده کنید.

منتظر می‌مانم تا شرایط خلوت‌تر شود.

وقتی به همسرتان مراجعه می‌کنید و در آن لحظه او به صورتی بی توجه و مشغول به کار دیگری است و به شما توجه نمی‌کند، بهتر است به جای واکنش تند، به او بگویید که بعد از خلوت شدن می‌خواهید درباره صحبت و کارتان صحبت کنید. این جمله با استفاده از یک سیاست کلامی، شما راهی برای غافلگیر کردن همسرتان از بی محلی او می‌باشد. با این عبارت، شما به وی اعلام نمی‌کنید که درک کرده‌اید که او بی توجه است، اما با قرار دادن این موضوع به طور کاملاً مشخص، در نهایت او مجبور خواهد شد پس از آزاد شدن وقتش به شما توجه کند.

اگر شما درگیری داری، بعدا بهم خبر بده یا تماس بگیر

برای مدیریت رابطه با همسرتان در مواقعی که او رفتار سردی با شما دارد و تلاش می‌کند این سردی را به طور غیرمشهود نشان دهد، این جمله جادویی توانایی عجیب و غریبی دارد. زیرا همسرتان نمی‌پذیرد که بی محلی از سوی اوست و با این جمله شما اجازه نمی‌دهید رفتاری داشته باشد که مقصر سردی رابطه شما باشید، و به تدریج او از بی‌احترامی و بی‌محلی کناره خواهد گرفت.

اگر مشکلی در ذهنتان وجود دارد، می‌توانید به من بگویید

شما می‌دانید که دلیل بی‌محلی او چیز دیگری است، اما با گفتن این جمله، از سیاست کلامی بهره برده‌اید تا همسرتان بیانیه‌ای دریافت کند که شما نه تنها از رفتارش ناراحت نیستید و بی‌محلی‌هایش را به خودتان نمی‌گیرید، بلکه از اینکه مشکلی در ذهن و فکر او وجود دارد و شما ناراحت هستید، اطلاع دارید. این باعث می‌شود موقعیت او به طور خودبخود تغییر کند و او دست از بی‌محلی‌هایش بردارد.

من اهمیت می‌دهم که وقتی را برایم می‌گذاری و برایت مهم هستم

وقتی نقطه مقابل و روشنی از آنچه در رفتار همسرتان مشاهده می‌کنید را به او ابراز می‌کنید، بدون شک او را به تغییر رفتارش مجبور خواهید کرد. هیچ مردی نمی‌خواهد در مقابل خانواده‌اش احساس شرم کند، و وقتی شما در مواجهه با سردی و بی‌محلی او اینگونه صحبت می‌کنید، او خود را در بدترین وضعیت شرمساری خواهد دید و به منظور فرار از این احساس تلخ، بدون شک دست از بی‌محلی‌هایش برمی‌دارد.

با ابراز واکنش به رفتار همسرتان با این جملات، او شرمنده خواهد شد و شما به عنوان برنده نهایی این بازی خواهید بود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *