Handsome
بازدید 87
0

راهکارهای خوش تیپی و ظاهری آراسته

راه‌های صحیح برای خوش‌تیپ بودن و رازهای جلوگیری از اشتباهات در داشتن تیپ مناسب را گردآوری کرده‌ایم. در ادامه مجموعه‌ای از اشتباهاتی که ممکن است مانع از خوش‌تیپ بودن شما شود آورده‌ایم. از قدیم‌الایام تا کنون، انسان‌ها همواره در پی زیبایی بوده و متمایل به ظاهری شیک، جذاب و خوش‌تیپ هستند. برای داشتن جذابیت و تیپ مناسب، تنها برندپوشی و پیروی از مد مورد توجه قرار نمی‌گیرد. در واقع، با رعایت نکاتی می‌توانید زیباتر از همیشه به نظر برسید. اگر می‌خواهید جذابتر از هر زمان دیگری به نظر برسید، باید از اشتباهاتی که در اینجا  آورده‌ایم و ممکن است مانع از خوش‌تیپ بودن شما شوند، خودداری کنید و آن‌ها را به‌عنوان یک خط قرمز در نظر بگیرید.

به فرم و استایل بدنتون توجه نمی‌کنید

راز خوش‌تیپ شدن در این است که اندام خود را به درستی بشناسید و بر اساس ویژگی‌های بدنی خود، لباس مناسب را انتخاب کنید تا شما را زیباتر نشان دهد. اگر به فرم بدنتون توجه نکنید، شیک و خوش‌پوش به نظر نخواهید رسید.

همچنین، متناسب بودن لباس با موقعیت نیز بسیار مهم است. پوشیدن لباس مناسب در هر موقعیت به واقع به متناسب بودن با جمع و احترام به آن مناسبت و حضوری که در آن جمع هستید، مربوط می‌شود و به شیک‌پوشی شما کمک می‌کند. بنابراین، در موقعیت‌های رسمی، لباس‌های کژوال را پوشیدن نکنید.

قانون انتخاب رنگ‌ها را رعایت نمی‌کنید.

برای به نظر رسیدن خوش‌تیپ، به انتخاب رنگ لباس‌هایتان دقت کنید. انتخاب رنگ‌های هماهنگ در استایل شما تأثیر زیادی دارد. با انتخاب رنگ‌های ناهماهنگ، نمی‌توانید استایل زیبا و هماهنگی داشته باشید. سعی کنید در هماهنگی رنگ‌ها دقت کافی را به خرج دهید.

همچنین، لباسی که به سایزتان نمی‌خرید

برای خوش‌تیپ به نظر رسیدن، لباسی را انتخاب کنید که برازنده و اندازه‌تان باشد و از پوشیدن لباس‌های تنگ یا خیلی گشاد بپرهیزید.

سعی دارید همیشه دنبال مد روز باشید

همیشه پوشیدن لباس‌های مد روز به تنهایی جذاب نیست و باید در انتخاب لباس، تنها به مد توجه نکنید. بلکه لباس‌ها و اکسسوری‌هایی بخرید که طرح و رنگ آن‌ها به گونه‌ای باشد که شما در تمام فصول سال یا حتی در سال‌های دیگر هم بتوانید از آن‌ها استفاده کنید و زود قدم نشوید.

ست کردن لباس را به درستی انجام نمی‌دهید

ست کردن رنگ لباس‌های خود تأثیر شگفت‌انگیزی در زیبایی ظاهری افراد دارد. افرادی که هوشمندانه رنگ لباس‌های خود را ست می‌کنند، معمولاً توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند و به نظر خوش‌تیپ‌تر می‌رسند.

فقط فکر می‌کنید باید برند و گرون بخرید

بسیاری از افراد فقط به هزینه کردن و خرید لباس‌های مارک و برند اعتقاد دارند، اما راز شیک‌پوش بودن تنها در خرید لباس‌های گرانقیمت نیست. شما می‌توانید با رعایت نکاتی در پوشش، بدون پوشیدن لباس‌های مارک، به نظر خوش‌تیپ برسید. البته، منکر نیستیم که بسیاری از لباس‌های گرانقیمت شیک و با کیفیت هستند.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *