Wolf
بازدید 62
0

شبیه کدام حیوان میخوابی؟

اگر شما علاقه‌مند هستید که بفهمید خواب شما به کدام حیوان شباهت دارد، در این مطلب به سوال شما پاسخ داده‌ایم.

آیا تا به حال کسی به شما گفته است که روند خواب شما شبیه به خرس است؟ احتمالاً واقعاً درست می‌فرمایید! به گفته یک متخصص خواب، روزمرگی و خوابیدن ما می‌تواند به چهار نوع حیوان که شامل خرس، شیر، گرگ و دلفین هستند، تقسیم شود. هر حیوان نماینده‌ی یک کرنوتایپ است که الگوی بیولوژیکی و ریتم خواب و بیداری ما را تعیین می‌کند.

این متخصص خواب یک آزمون ساده و جذاب دارد که به شما نشان می‌دهد کدام حیوان بهترین توصیف‌گر روند روزانه‌ی خواب و بیداری شماست. با انجام این آزمون، شما می‌توانید کرنوتایپ شخصی خود را کشف کنید و این آزمون ممکن است به واقعیت و عملکرد شما نسبت داده شود. بپیوندید و همراه ما باشید تا حیوانات خواب را بهتر بشناسیم و یاد بگیریم چگونه می‌توانیم ریتم داخلی خود را مدیریت کنیم.

  • خرس‌ها:

به نظر می‌رسد برای برقراری عملکرد بهینه در طول روز، به حدود ۸ ساعت خواب کامل نیاز دارند. اطلاعات جالبی که وجود دارد، این است که آنها همچنین از ۲۰ دقیقه چرت پس از ظهر استفاده می‌کنند. افرادی که الگوی خواب خرس را پیروی می‌کنند، بین ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر بیشترین بهره‌وری را در انجام کارهای سخت و مهم دارند. به نظر می‌رسد در این بازه زمانی، شرایط ذهنی و تمرکزی برای انجام وظایف پیچیده و فعالیت‌های روزانه بهترین است.

  • شیرها:

با انرژی فراوانی از خواب بیدار می‌شوند و روز خود را از ساعت ۷ صبح شروع می‌کنند. جلسات برگزاری و شروع پروژه‌های جدید همگی در اوایل بعد از ظهر انجام می‌شود. تمرکز بر فعالیت‌های گروهی به این معنی است که شیرها تا ساعات شب فعالیت‌های پرانرژی را ادامه می‌دهند. با این حال، به دلیل فعالیت‌های زیاد، آنها نسبت به سایر حیوانات نیازمندی به خواب را زودتر احساس می‌کنند و بنابراین معمولاً در حدود ساعت ۱۰:۳۰ شب به رختخواب می‌روند.

  • اگر شما بیشتر شب را مثل جغد بیدار می‌گذرانید، احتمالاً یک گرگ هستید

گرگ‌ها نمی‌توانند با اولین آلارم از رختخواب جدا شوند و معمولاً ترجیح می‌دهند دیرتر از سایر حیوانات برای آماده شدن و شروع به کار آماده شوند. بیشتر ایده‌های بزرگ غالباً پس از ناهار و همچنین با شام به سراغ آن‌ها می‌آید. گرگ‌ها به طور معمول در نیمه شب به خواب می‌روند و صبح‌ها با صعوبت با صدای زنگ ساعت از خواب بیدار می‌شوند.

  • اگر با بی‌خوابی مواجه هستید یا خواب سبکی دارید، احتمالاً یک دلفین هستید

دلفین‌ها زود صبح بیدار می‌شوند و پس از صبحانه و نوشیدن قهوه، به کارهای خلاقانه خود می‌پردازند. آنها ممکن است نیاز به یک پیاده‌روی سریع بعد از ظهر داشته باشند تا از خواب‌آلودگی خود رها شوند و قادر به تمرکز روی فعالیت‌های ذهنی و روانی خود شوند. مدیتیشن و یوگا پس از انجام کار به دلفین‌ها کمک می‌کند تا قبل از خواب، حواس و احساسات خود را به آرامش برسانند، و بیشتر آنها در حدود ساعت یازده و نیم شب به خواب می‌روند.

 

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *