great beauty
بازدید 62
0

عوارض خوشگلی و دردسر زیبایی زیاد

همه انسان‌ها بی‌شک به دنبال زیبایی و خوش‌ تیپی هستند، اما باید بدانید که خوشگل بودن همراه با دردسرهایی است که با آگاهی از آنها ممکن است از تمایلات شما دور شوید.

عواقب زیبایی و دردسرهای خوشگلی

بدون شک، همه در جهان به دنبال ایجاد ظاهری زیبا برای خود هستند، اما نباید فکر کنید که افراد زیبا همواره خوشبخت هستند. افرادی که از لحاظ ژنتیکی ظاهر زیبایی دارند، خوش‌شانس هستند؛ به عبارت دیگر، این هدیه از زمان تولد به آنها داده شده است. اما برخی افراد، با وجود ظاهر ظاهری خوب، عیوب زیادی را در خود می‌بینند و از آن راضی نیستند؛ این می‌تواند عامل حسادت آنها نسبت به افراد زیبا باشد.

اگر شما جذاب هستید، بدون شک افرادی وجود دارند که حسادت می‌کنند و این حسادت به شما آسیب می‌زند؛ البته افراد باهوش می‌دانند که چگونه از این حسادت‌ها جلوگیری کنند، اما به هر حال رسیدن به این مرحله کار آسانی نیست.

فشار زیاد

بله، شما بدون شک یک هدیه زیبایی دارید؛ اما به دلیل وجود افراد حسود در اطرافتان، آنها سعی می‌کنند نقاط ضعف شما را به دست آورده و از طریق آنها شما را به پایین بکشند. آنها تلاش می‌کنند به خاطر زیبایی بیش از حد شما، نقاط ضعفتان را کشف کنند و ممکن است به شما صدمه روحی و روانی بزنند.

نادیده گرفتن احساسات

یک امر عجیب و ناشناخته درباره زیبایی وجود دارد و آن این است که دیگران به زندگی فرد زیبا توجهی نمی‌کنند و همه چیز را فقط در قالب زیبایی او می‌بینند. آنها فکر می‌کنند که این فرد، به دلیل زیبایی خود، هیچ مشکلی در زندگی ندارد و عواطف و احساساتش نادیده گرفته می‌شود.

زندگی اجتماعی پر هرج و مرج

افرادی که از نظر ظاهری زیبا هستند، معمولاً در هر محیطی که حضور داشته باشند، توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند. آنها به مراسمات مختلف دعوت می‌شوند و از هر جهت مورد توجه قرار می‌گیرند. در نتیجه، برای بعضی افراد، آنها ممکن است به نظر مغرور و متکبر بیایند. زندگی آنها در جامعه پر از هرج و مرج و شلوغی است و افراد زیادی به آنها جذب می‌شوند، اگرچه آنها ممکن است گاهی اوقات تمایل داشته باشند دایره دوستان نزدیک خود را حفظ کنند.

نداشتن حریم خصوصی

هنگامی که افراد زیبا وارد یک مجلس می‌شوند، معمولاً همه با آنها حرف می‌زنند. به دلیل جذابیت و توجه بیشتری که به آنها می‌شود، همه علاقه‌مند هستند در زندگی شخصی آنها دخالت کنند و حریم خصوصی آنها تضمین نمی‌شود.

مورد قضاوت قرار گرفتن

افرادی که از نظر ظاهری زیبا هستند و توجه بیشتری به آنها می‌شود، باید درباره هر اقدامی که می‌کنند بیشتر از دیگران فکر کنند، زیرا معمولاً به آنها بیشتر قضاوت می‌شود. حتی اگر اشتباهی کوچکی انجام دهند، دیگران به دلیل انتظارهایی که از آنها دارند، بیشتر سرزنش می‌کنند.

آسیب به شخصیت

در این شرایط، توجه همیشگی افراد به ظاهر شماست. وقتی که شما زیبا هستید، ممکن است بیشتر خدمت شما کنند، حتی در یک رابطه عاشقانه نیز، احتمالاً به خاطر زیبایی شما بوده و کسی به شخصیت شما توجهی نمی‌کند. این موضوع می‌تواند باعث ایجاد احساس ناامیدی شود، زیرا شما تنها نقطه قوت خود را در زیبایی می‌بینید و وقتی که می‌خواهید بازیابان صحبت کنید، احساس ناامیدی خواهید کرد.

دخالت اطرافیان

افراد جذاب گاهی اوقات ممکن است احساس کنند که خیلی آزاردهنده است که به اندازه‌ای جذاب نبودند تا حریم شخصی خود راحت‌تری داشته باشند. آنها احساس می‌کنند که همه به حریم شخصی آنها تعرض می‌کنند و دیگر قدرت انتخاب کردن در امور خود را ندارند و همه می‌خواهند در امورشان دخالت کنند.

نگاه‌های خیره دیگران

احتمالاً به عنوان یک فرد جذاب، متوجه شده‌اید که هر جا می‌روید، همه به شما خیره می‌شوند و این خیره شدن بیش از حد ممکن است آزاردهنده باشد. از طرفی، از سوی دیگران تعریف و تمجید دریافت می‌کنید؛ اما وقتی می‌خواهید غذا بخورید یا نوشیدنی بنوشید، دیگران توجهی به شما نمی‌کنند و این واقعاً آزاردهنده است.

نادیده نگرفتن استعدادها

نهایتاً اینکه افراد زیبا چقدر باهوش و ماهر باشند، بی‌اهمیت است؛ زیرا همه فقط به خاطر زیبایی آنها تحسین می‌کنند. این زیبایی که تنها یک شانس و هدیه‌ای است و ربطی به توانایی‌های فرد ندارد، و این خودش آزاردهنده است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *