منوچهر هادی سراغ سریال اجتماعی رفت
بازدید 116
0

منوچهر هادی سراغ سریال اجتماعی رفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سریال، منوچهر هادی در حال ساخت سریالی اجتماعی است که به مسائل اجتماعی و شهری تهران بزرگ و خدمات شهری می‌پردازد و در ژانر درام تولید می‌شود.

تصویربرداری این سریال به تهیه کنندگی سلیم ثنایی مدتی است در تهران آغاز شده است.

سریال تازه هادی با فیلمنامه‌ای از امیرمحمد عبدی درباره مسائل و مشکلات روزمره مردم در زندگی شهری است.

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم گولت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =