bangs
بازدید 72
0

موهای چتری به چه فرم صورتهایی میاد؟

اگر شما علاقه‌مند به داشتن مدل موی چتری هستید، اما تردید دارید که آیا این سبک مو به فرم صورت شما می‌پردازد یا خیر، باید بدانید که مدل موی چتری برای هر فرم صورت، استایل و طرز بودن متفاوتی دارد.

فرم کوتاهی  چتری برای انواع صورتها

اگر فرم صورت شما گرد است و عرض و ارتفاع آن تقریباً یکسان است

بهترین مدل موی چتری برای شما، چتری با فرق کج است. این نوع چتری با موهای پر و ضخیم بهترین ظاهر را به شما می‌بخشد. در واقع، مدل چتری با موهای نازک و کم پشت، زیبایی طبیعی چتری را به درستی نشان نمی‌دهد.

اگر فرم صورت شما قلبی شکل است

یعنی پیشانی بزرگ و چانه‌ای و شبیه حرف “وی” در انگلیسی است، مدل موی چتری یک طرفه و آشفته می‌تواند تعادل و زیبایی مناسبی به صورت شما ببخشد. برای این منظور، باید به خاطر داشته باشید که قسمت‌های کوتاه چتری باید روی قوس ابرو قرار بگیرند و قسمت‌های بلند چتری تا گوشه چشمان شما برسد.

در صورتی که فرم صورت شما بیضی شکل است

به این معنی است که ارتفاع آن بیشتر از عرض است. برای این نوع صورت، مدل موی چتری ضخیم و پرپشت بهترین گزینه است، زیرا با ایجاد تعادل بیشتر در ابعاد صورت، ظاهر چهره شما را زیباتر می‌کند.

اگر فرم صورت شما مربعی شکل است

به این معنی است که عرض و طول صورت شما به طور قابل ملاحظه‌ای با یکدیگر تفاوت ندارند و چانه شما شکل مربع را به خوبی نشان می‌دهد. برای این نوع صورت، مدل موی چتری صاف و کمی کوتاه، انتخاب مناسبی است تا به طور حدودی زوایای صورت را پوشش دهد و ظاهری زیبا به شما ببخشد.

بنابراین، مدل موی چتری با توجه به فرم صورت

به صورتی طراحی می‌شود که با آن تناسب داشته باشد. از آنجا که خانم‌هایی که پیشانی بلندتری دارند، مدل موی چتری بسیار مناسبتر و زیباتر خواهد بود، این مدل مو به طور معمول برای صورت‌هایی با پیشانی بلند انتخاب می‌شود. بنابراین، اگر پیشانی شما بلندتر است، مدل موی چتری می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما باشد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *