نمایش فیلم‌تئاتر «بعد از تمرین» در خانه هنرمندان ایران
بازدید 107
0

نمایش فیلم‌تئاتر «بعد از تمرین» در خانه هنرمندان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم‌تئاتر «بعد از تمرین» (۱۹۸۴) به‌ کارگردانی اینگمار برگمان چهارشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سالن ناصری سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

پس از نمایش این فیلم‌تئاتر، نشست نقد و بررسی آن با حضور عباس غفاری، میزبان و رامتین شهبازی، منتقد تئاتر برگزار می‌شود.

در «بعد از تمرین»، هنریک کارگردان پابه‌سن گذاشته تئاتر، گذشته و آلام و رنج‌هایی را که برای بازیگران اجراهایش به بار آورده، مرور می‌کند.

ارلاند یوزفسون، اینگرید تولین، لنا اولین و برتیل گوو بازیگران این اثر هستند.

نمایش این فیلم، نهمین نشست از برنامه نمایش و تحلیل آثار برگزیده داستانی، مستند و فیلم‌تئاترهای اینگمار برگمان است که با عنوان «نور زمستانی» دی ۱۴۰۳ در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این جلسه می‌توانند به سامانه تیوال مراجعه کنند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم گولت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =