ساعت کاسیو ادیفایس
معرفی مدلهای محبوب ساعت‌های کاسیو ادیفایس
نوشته شده توسط ارمان صفائی
7 روز پیش
ارتودنسی لیزری چیست؟
نوشته شده توسط ارمان صفائی
2 هفته پیش
بانک
بازدید 80
0

آموزش دریافت شماره حساب بانک ملی به صورت شبای بانک ملی

اگر شما مشتری بانک ملی هستید و نیاز به دریافت شماره حساب شبای بانک ملی دارید، در این متن با روش دریافت شماره “شبا بانک ملی” آشنا خواهید شد.

در این آموزش، با روش دریافت شماره حساب بانکی شبای بانک ملی آشنا خواهید شد

شماره شبا، که مخفف “شماره شبکه بانکی بین‌المللی” است، یک شماره اختصاصی برای هر حساب بانکی است. این شماره حاوی 26 کاراکتر از حروف و اعداد تشکیل شده است و تمام اطلاعات بانکی شما در آن ذخیره می‌شود. اگر شما حساب بانکی در چندین بانک دارید، برای هر حساب بانکی شما یک شماره شبا جداگانه وجود خواهد داشت.

استفاده اصلی از شماره شبا در انتقال وجه از طریق سامانه ساتنا و پایا است. بنابراین، اگر قصد دارید مبلغی را از طریق این دو سامانه انتقال یا دریافت کنید، حتماً باید شماره شبا بانکی خود را دریافت کنید.

برای دریافت شماره شبا بانکی

نیازی به وارد کردن اطلاعات حساب خصوصی و حساس خود مانند نام و نام خانوادگی، رمز پویا، رمز ایستا و CVV2 ندارید. اگر برنامه یا وب سایتی را پیدا کرده‌اید که برای دریافت شماره شبا از شما این اطلاعات را درخواست می‌کند، حتماً مطمئن شوید که این سایت فیشینگ نیست و باید از اعتماد به این نوع وب سایت‌ها خودداری کنید. تنها چیزی که برای دریافت شماره شبا به صورت غیرحضوری نیاز دارید، شماره حساب بانکی خود است.

در ابتدا، باید به سایت اصلی و منبع سامانه شماره شبا بانک ملی مراجعه کنید. لینک مربوطه را در بخش زیر آورده‌ایم.

در مرحله دوم، شما وارد سامانه شماره شبا بانک ملی خواهید شد. سه فیلد مختلف وجود دارد که از طریق آنها می‌توانید شماره شبا را دریافت کنید. بنابراین، اگر تصمیم به دریافت شماره شبا دارید، باید ابتدا فیلد اول یعنی “تبدیل شماره حساب بانکی ملی به شبا” را انتخاب کنید. سپس، از بخش بالا نوع حساب خود را انتخاب نموده و در فیلد پایینی شماره حساب خود را وارد کرده و در نهایت گزینه “دریافت شناسه شبا” را انتخاب نمایید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + یازده =