حقوق
بازدید 72
0

همه چیز در مورد تصویب افزایش 20 درصدی حقوق شاغلان

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 اعلام کرد که افزایش 20 درصدی حقوق شاغلان در سال آینده در مصوبه این کمیسیون قرار دارد.

افزایش 20 درصدی حقوق شاغلان

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 اعلام کرد که در جلسه امروز، کمیسیون به بررسی جزئیات لایحه بودجه پرداخته و به بخش حقوق شاغلان و بازنشستگان پرداخته است. به این ترتیب، تصمیم گرفته شد که میزان افزایش حقوق شاغلان (کارکنان دولت) در سال آینده 20 درصد باشد، در حالی که در لایحه دولت این میزان به 18 درصد اشاره شده بود.

همچنین، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی اظهار داشت که میزان افزایش حقوق بازنشستگان نیز تعیین شده است و به اندازه 20 درصد خواهد بود. با این حال، بازنشستگان علاوه بر این میزان، نیز شامل 40 درصد اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان بر اساس برنامه هفتم توسعه خواهند بود.

سقف معافیت مالیاتی حقوق کارکنان توسط وی به ارزش 12 میلیون تومان در ماه تعیین شد.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 اعلام کرد که کمیسیون تصمیم گرفته است حداقل حقوق شاغلان در سال آینده به مبلغ 10 میلیون تومان و حداقل حقوق بازنشستگان به مبلغ 9 میلیون تومان باشد.

تصمیم کمیسیون تلفیق برای افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان در لایحه بودجه سال 1403 مرحله اولیه تصویب است

این تصمیم هنوز نهایی و قطعی نیست و نیاز به تأیید نهایی از سوی مجلس و دولت دارد. در فرآیند تصویب لایحه بودجه، تغییرات و اصلاحات ممکن است صورت بگیرد. بنابراین، تا زمان تأیید نهایی لایحه بودجه توسط مجلس و تصویب آن توسط دولت، تصمیم نهایی مشخص نمی‌باشد.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *