ساعت کاسیو ادیفایس
معرفی مدلهای محبوب ساعت‌های کاسیو ادیفایس
نوشته شده توسط ارمان صفائی
7 روز پیش
ارتودنسی لیزری چیست؟
نوشته شده توسط ارمان صفائی
2 هفته پیش
زباله گرد
بازدید 104
0

زندگی زباله گرد ثروتمند

یک مرد 80 ساله آلمانی، با وجود داشتن چندین ملک به ارزش میلیون‌ها یورو، همچنان از زباله‌دان‌ها مواد غذایی و اشیاءی که در آن‌ها پیدا می‌شود استفاده می‌کند. این وضعیت باعث شده که او به عنوان یکی از خسیس‌ترین میلیونرهای جهان شناخته شود. تصاویر او در روزهای اخیر به صورت ویروسی در فضای مجازی منتشر شده و می‌توان گفت که او فضای مجازی را به انفجار کشانده است.

از آنجا که این مرد اخیراً چندین هزار یورو برای خرید یک ملک با ارزش صرف کرده است، اغلب پول‌های خود را در بانک نگه نمی‌دارد و به همین دلیل دقیقاً میزان درآمد و دارایی او نیز مشخص نیست.

جزئیات عجیب‌ترین بخش داستان این مرد در این است که با وجود ثروت بیشماری که دارد، همچنان از غذاهایی که در زباله‌دان‌ها قرار دارند و اشیاءی که دیگران دور می‌اندازند، استفاده می‌کند.

هاینز اخیراً در گفتگویی با روزنامه آلمانی Bild اظهار داشت:

“مردم بیش از حد اسراف می‌کنند و غذاهای خود را آنقدر دور می‌اندازند که با این دورریزها می‌توانی تمام خانواده خود را سیر کنی. به عنوان مثال، مردم یک بسته سوسیس می‌خرند، یکی را می‌خورند و سپس باقی مانده را به سادگی در سطل زباله می‌اندازند. و اینجاست که من با خوردن این باقی مانده‌ها می‌توانم…”

این مرد مستمری اهل دارمشتات در جنوب غربی آلمان است و اعلام کرده است که دارای 7 خانه ویلایی و 2 واحد آپارتمان است. همچنین، حدود 500,000 یورو (معادل 540,000 دلار) نقدینگی در حساب بانکی خود دارد، اما باید توجه کرد که این مبلغ تنها یک بخش از کل پول و دارایی او است. او که هر روز در حال افزایش ثروت خود است، به تازگی حدود 700,000 یورو برای خرید یک خانه دیگر سرمایه‌گذاری کرده است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =