سرمربی
بازدید 66
0

اتمام صبر برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال

کمیته فنی فدراسیون والیبال صبح فردا با ساختاری جدید با حضور تمامی اعضا جلسه را تشکیل خواهد داد. این خبر به نقل از سایت فدراسیون والیبال اعلام شده است. در جلسه قبلی شورای مشورتی فدراسیون والیبال که در روز یکشنبه هفته گذشته برگزار شد، اعضا به مدت سه ساعت در مورد گزینه‌های نهایی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران در سال ۲۰۲۴ بحث و تبادل نظر کردند. در پایان جلسه، اعضا نهایتاً اولویت‌های خود برای سرمربیگری تیم ملی را اعلام کردند و پیشنهادهای خود برای حضور در کمیته فنی را به صورت محرمانه به دکتر مرادی، سرپرست فدراسیون والیبال، اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، وحید مرادی، سرپرست فدراسیون والیبال، پس از جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل نظرات شورای مشورتی و مشورت با برخی از بازیکنان، مربیان و کارشناسان داخلی و خارجی که سابقه همکاری با گزینه‌های مدنظر را داشتند، و همچنین برگزاری جلسات و مذاکرات مجدد با گزینه‌های مدنظر، تصمیم گرفته است که نخستین جلسه کمیته فنی را با ساختاری جدید و چابک برگزار کند. این جلسه هدف دارد تا در خصوص سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان تصمیم‌گیری نماید، و این جلسه فردا تشکیل خواهد شد.

در نشستی که از ساعت ۱۰ صبح فردا یکشنبه، ۱۷ دی‌ماه آغاز می‌شود، یکی از تصمیماتی که بر سرنوشت والیبال ایران تأثیرگذار خواهد بود، در مرحله انجام قرار خواهد گرفت. در این نشست، فردی برای سرمربیگری تیم ملی انتخاب خواهد شد، کسی که مردان والیبال ایران را با هدف ممکن کردن صعود غیرممکن‌ترین به المپیک پاریس ۲۰۲۴ هدایت کند.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *