برف و باران در محورهای چالوس
بازدید 46
0

برف و باران در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و جاده‌های ۲۷ استان

به گفته مهرداد برقی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، وضعیت ترافیک در برخی محورهای مهم کشور به شرح زیر است:

در محور چالوس، در مسیر جنوب به شمال از پل زنگوله تا سیاه‌بیشه و مناطق هزارچم و تویر، و در مسیر شمال به جنوب از ماسال تا دزدبن و منطقه هزارچم، ترافیک سنگین گزارش شده است.

در آزادراه تهران – شمال، در مسیر جنوب به شمال از شهرستانک تا تونل البرز و انتهای آزادراه، و در آزادراه پردیس – تهران از انتهای آزادراه تا هشتگرد نیز ترافیک سنگین است. همچنین در آزادراه قزوین – کرج، منطقه هشتگرد ترافیک سنگین است.

اما محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت، رفت‌وبرگشت ترافیک روانی دارند و گزارشی از ترافیک در این مسیرها ثبت نشده است.

درباره وضعیت جوی محورهای مواصلاتی نیز، کارشناس اعلام کرد که محور چالوس برف و باران دارد و محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت بارانی هستند.

همچنین، بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های مختلف گزارش شده است، از جمله استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان، لرستان، مرکزی، مازندران، البرز، اردبیل، گیلان، تهران، گلستان، سمنان، قزوین، زنجان، بوشهر، فارس، قم، اصفهان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، هرمزگان، کرمان و یزد.

به علاوه، محورهای هشتگرد – طالقان، سروآباد – پاوه، سی سخت – پا دنا، گنج‌نامه – تویسرکان، واژک – بلده و پول – خلخال، مسدود شده‌اند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *