حمید استیلی
بازدید 77
0

حمید استیلی درمقابل امارات، بازی ساده‌ای داریم

حمید استیلی، هافبک سابق تیم ملی، با اشاره به اینکه بازی مقابل امارات سختی ندارد و می‌توانیم مانند بازی با فلسطین پیروز شویم، درباره مساله بحثی که آیا باید با توجه به حریفان مرحله حذفی در بازی با امارات عمل کنیم یا نه، می‌گوید: “سرمربی باید شرایط را برای آینده تیم صلاح می‌بیند، اما به هر حال من فکر می‌کنم اگر برنده شویم، همین طور خواهد بود. می‌توانیم با تیم سوم گروه دیگری بازی کنیم که این ممکن است برای ما بهتر باشد تا اینکه به امارات بازی کنیم و دوم شویم که شرایط سخت‌تری برای ما به وجود می‌آید. بازیکنان ما به دلیل داشتن تیم قوی و با برنامه‌ریزی قدرتمند کادر فنی، با قدرت به مرحله بعدی حذفی صعود خواهند کرد.”

حمید استیلی اظهار کرد که در صورت داشتن کمی شانس، ما قادر هستیم تا به فینال پیش برویم.

در پاسخ به سوالی که از استیلی پرسیده شده که اگر او مربی تیم بود، کدام موضوع را در تصمیم‌گیری‌هایش مدنظر قرار می‌داد؛ نتیجه‌گیری یا مصلحت تیم ملی برای بازی‌های حذفی، او گفت: “من مصلحت را در نظر می‌گرفتم و سعی می‌کردم برنامه‌ای را انتخاب کنم که به ما شرایط بهتری برای صعود به مراحل بعدی حذفی فراهم کند. البته فکر می‌کنم در مرحله اول حذفی هم می‌توانیم موفق باشیم، اما بازی در مرحله دوم حذفی سخت خواهد بود.”

استیلی با اشاره به اینکه “اگر کمی شانس داشته باشیم، قادر هستیم تا به فینال پیش برویم”، درباره مدعیان قهرمانی این تورنمنت می‌گوید: “به هر حال، همه روی ژاپن خیلی حساب می‌کردند، اما این تیم در حد بازی‌های دوستانه و بازی‌هایی که در جام جهانی داشت ظاهر نشده است. قبل از جام کره، ژاپن و استرالیا را مدعی می‌دانستیم، اما الان تیم‌هایی مانند ازبکستان و عراق هم در حد قهرمانی نشان داده‌اند و واقعاً تیم‌های خوبی هستند. این مسأله کار را برای تشخیص تیم قهرمان در آینده سخت می‌کند. همچنین، تیم عربستان نیز تا حدودی افت داشته است.”

 

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *