Breakfast pancakes
بازدید 44
0

کدام صبحانه صورت را پیر و زشت نشان میدهد!

صبحانه، اولین و مهمترین وعده غذایی است که به طور قابل توجهی بر تمامیت چهره و جوانی پوست تأثیر می‌گذارد. با خوردن یک صبحانه مغذی، می‌توانید به بدن خود انرژی لازم را برای بیدار شدن و شروع یک روز عالی فراهم کنید. انواع مختلفی از مواد غذایی برای صبحانه وجود دارند، اما برخی از آنها تأثیر مستقیم بر پوست، چهره و زیبایی دارند. در ادامه، صبحانه‌هایی را معرفی می‌کنیم که ممکن است باعث زشت شدن شوند.

تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف کربوهیدرات‌های پردستکار شده به عنوان صبحانه، جذابیت چهره مردان و زنان را کاهش می‌دهد. مواد غذایی حاوی کربوهیدرات تصفیه شده شامل کیک، بیسکویت، شیرینی، دونات، کلوچه، نان شیرین، پنکیک، آبمیوه و موارد مشابه هستند که برای صبحانه مناسب نیستند و تأثیر مخربی بر روی پوست، چهره و زیبایی دارند.

از آنجا که کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده باعث افزایش سطح قند خون می‌شوند، بدن برای مقابله با این افزایش ترشح انسولین را افزایش می‌دهد. این واکنش می‌تواند منجر به کاهش شدید سطح قند خون شود که به آن هیپوگلیسمی می‌گویند. این وضعیت می‌تواند تأثیر منفی بر جریان خون و ظاهر پوست داشته باشد و باعث پیر شدن پوست می‌شود.

علاوه بر این، مصرف کربوهیدرات تصفیه‌شده می‌تواند بر جریان خون محیطی و بیرونی تأثیر بگذارد و به سرعت ظاهر پوست را تغییر دهد.

صبحانه متعادل به طور معمول شامل مقدار مناسبی فیبر، پروتئین، چربی‌های سالم و مواد مغذی کوچکتر است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *