ساعت کاسیو ادیفایس
معرفی مدلهای محبوب ساعت‌های کاسیو ادیفایس
نوشته شده توسط ارمان صفائی
7 روز پیش
ارتودنسی لیزری چیست؟
نوشته شده توسط ارمان صفائی
2 هفته پیش
Medical offices have more germs than anything else
بازدید 92
0

وسایلی که در مطب های پزشکی از همه چیز بیشتر میکروب دارد

در مطب پزشکان بیمارستان به علت رفت و آمد بیماران مختلف، میکروب‌های زیادی وجود دارد. اما یک وسیله در آنجا رکورد میکروب‌های توالت فرنگی را شکسته است.

کثیف‌ترین و آلوده‌ترین وسیله در مطب پزشکان چیست؟

کثیف‌ترین وسایل در مطب پزشکان معمولاً آن چیزی نیست که شما به آن فکر می‌کنید. در این بخش وسیله را به شما معرفی خواهیم کرد و می‌گوییم که چگونه می‌توانید از آن جلوگیری کنید.

ملاقات با پزشک باید به ما کمک کند تا سرماخوردگی‌های معمول را از بین ببریم و یا از مسائل و مشکلات سلامتی جلوگیری کنیم و به طور کلی ما را خوب نگه دارد.

اما فراتر از آن، سرفه کردن و عطسه کردن افراد بیمار در اتاق انتظار است که جرم‌ها را در آنجا انباشته می‌کند و شما هیچ وقت نمی‌دانستید.

وسایل آلوده پزشکان در مطب و بیمارستان

در واقع، تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که بیشترین جرم‌ها معمولاً بر روی قلم کلیپ‌بورد است که برای امضاء پرونده‌ها استفاده می‌شود. محققان چند مورد معمول را در ۳ مطب آزمایش کرده‌اند تا ببینند کدام سطح میکروبی ترین است.

آنها ۱۲ آزمایش را در ۴ سطح انجام داده‌اند و متوجه شده‌اند که بیشتر آنها توسط بیماران و پزشکان در مطب ایجاد شده است. نتایج جالب و قابل توجهی بود. قلم کلیپ‌بورد بیش از ۴۶ هزار میکروب، تقریباً برابر با یک توالت فرنگی، داشت.

تجزیه و تحلیل در چندین مطب عمومی پزشکان نشان داد که میکروب‌ها بر روی قلم کلیپ‌بورد به شکل تقریباً ۸ میلیون کلنی در هر اینچ مربع زنده هستند.

آلودگی‌های وسیله‌های پزشکان در بیمارستان

این نتیجه نشان می‌دهد که باکتری‌ها می‌توانند به سادگی تکثیر شوند و به سرعت باکتری‌های دیگری از هم نوع و مشابه خود را به وجود آورند.

صفحه کلید پزشکان، در رتبه دوم از کثیف‌ترین وسایل پس از صندلی و دستگیره در اتاق انتظار قرار گرفته است. همه آنها حتی بیشتر از صندلی توالت، باکتری و میکروب دارند.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 3 =