Walking for weight loss
بازدید 76
0

پیاده روی برای لاغری: مقدار و مکان

پیاده روی یک روش عالی برای کاهش وزن و بهبود تناسب اندام است. این یک ورزش کم فشار است که می توان آن را در هر مکانی و بدون نیاز به تجهیزات خاصی انجام داد.

میزان پیاده روی برای لاغری:

برای مبتدیان: 30 دقیقه پیاده روی با سرعت متوسط 3 تا 4 بار در هفته را هدف قرار دهید.
با پیشرفت: به تدریج مدت زمان و شدت پیاده روی خود را افزایش دهید. می توانید تا 60 دقیقه یا بیشتر، 5 تا 6 بار در هفته پیاده روی کنید.

مکان های مناسب برای پیاده روی:

در فضای باز: پیاده روی در فضای باز می تواند به شما کمک کند تا از طبیعت لذت ببرید و ویتامین D دریافت کنید. پارک ها، باغ ها و مسیرهای پیاده روی مکان های خوبی برای پیاده روی در فضای باز هستند.
در داخل خانه: اگر نمی توانید در فضای باز پیاده روی کنید، می توانید از تردمیل استفاده کنید. تردمیل ها به شما این امکان را می دهند که در هر شرایط آب و هوایی پیاده روی کنید و همچنین می توانید سرعت و شیب را تنظیم کنید.

آیا پیاده روی صورت را لاغر می کند؟

بله، پیاده روی می تواند به کاهش چربی صورت کمک کند. هنگامی که کالری بیشتری نسبت به آنچه که مصرف می کنید می سوزانید، بدنتان چربی ذخیره شده را برای تامین انرژی از بین می برد. این شامل چربی موجود در صورت شما نیز می شود.

نکات دیگر برای لاغری با پیاده روی:

با شدت مناسب پیاده روی کنید: برای سوزاندن کالری بیشتر، باید با شدت متوسط ​​یا تند پیاده روی کنید.
زمان خود را پیگیری کنید: با استفاده از یک برنامه یا دستگاه ردیاب تناسب اندام، می توانید مدت زمان و مسافتی که پیاده روی می کنید را پیگیری کنید.
اهداف واقع بینانه تعیین کنید: اهداف کوچک و قابل دسترس تعیین کنید و به تدریج آنها را افزایش دهید.
با یک دوست یا گروه پیاده روی کنید: پیاده روی با دیگران می تواند انگیزه شما را افزایش دهد و آن را سرگرم کننده تر کند.
رژیم غذایی سالم داشته باشید: برای لاغری و تناسب اندام، علاوه بر پیاده روی، باید رژیم غذایی سالم نیز داشته باشید.
به یاد داشته باشید: ثابت قدم باشید و ناامید نشوید. ممکن است مدتی طول بکشد تا نتایج را مشاهده کنید، اما اگر به طور منظم پیاده روی کنید، به مرور زمان لاغرتر خواهید شد و تناسب اندام بیشتری خواهید داشت.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *