ایران و ژاپن وارد یک چهارم نهای
بازدید 118
0

ایران و ژاپن وارد یک چهارم نهایی می شوند

سایت رسانه‌ای ایتالیایی “areagoal” در یک خبر به دیدارهای امروز جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اشاره کرد و ایران و ژاپن را به عنوان شانس اصلی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی دانست.

به تازگی، تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه میانه شب چهارشنبه ۱۱ بهمن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه در دوحه برگزار می‌شود و ساعت شروع آن ۱۹:۳۰ است.

علاوه بر این دیدار، تیم‌های بحرین و ژاپن نیز در همان روز و ساعت ۱۵ در مسابقه‌ای به مصاف هم خواهند رفت. سایت “areagoal” در این خبر خود به دیدارهای امروز جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اشاره کرده است.

در سایت مذکور درباره بازی ایران و سوریه آمده است که:

تیم ایران با حضور بازیکنانی مانند سردار آزمون و مهدی طارمی مزیتی نسبت به سوریه دارد. از سوی دیگر، تیم ملی سوریه با صعود به مرحله یک هشتم نهایی بهترین نتیجه خود را کسب کرده است، اما به نظر می‌رسد شانس کمی برای صعود به مراحل بالاتر داشته باشد.

همچنین در ادامه، سایت مورد نظر اظهار داشته است که ایران و ژاپن با شکست حریفان خود، به مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهند کرد.

تیم ملی سوریه در مسابقات قبلی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ بهترین نتایج خود را کسب کرده است. آنها به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده‌اند که این به معنای این است که توانستند از گروه مرحله گروهی عبور کنند و به مرحله بعدی راه یابند. این موفقیت نشان دهنده توانایی و عملکرد خوب تیم ملی سوریه در مسابقات جاری است.

چه تیم‌های دیگری در مرحله یک هشتم نهایی حضور داشتند؟

در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، علاوه بر تیم ملی سوریه، تیم‌های دیگری نیز حضور داشتند. این تیم‌ها عبارتند از:

  • تیم ملی عراق
  • تیم ملی عمان
  • تیم ملی استرالیا
  • تیم ملی چین
  • تیم ملی کره جنوبی
  • تیم ملی قطر
  • تیم ملی عربستان سعودی
  • تیم ملی امارات متحده عربی

این تیم‌ها با صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به مرحله بعدی راه یافتند و در ادامه رقابت‌ها در تلاش برای رسیدن به مراحل بالاتر هستند.

برچسب‌ها:, , ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *