Apple vinegar
بازدید 50
0

بهترین راهکار لاغری با استفاده از سرکه سیب

استفاده از سرکه سیب تأثیر فوق‌العاده‌ای بر لاغری و کاهش وزن دارد. اما برای بهترین نتیجه، باید نحوه مصرف سرکه سیب برای لاغر شدن را بدانید.

سرکه سیب یک ماده غذایی بی‌نظیر است که علاوه بر داشتن فواید فراوان و استفاده از آن به عنوان ضدعفونی‌کننده و لکه‌بری قوی در خانه، برای لاغری و کاهش وزن نیز بسیار مناسب است. اما یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد درباره لاغری با سرکه سیب دارند، این است که چگونه می‌توانند از فواید سرکه سیب برای لاغری بهره‌برده و بهترین زمان مصرف آن برای کاهش وزن چیست؟

سرکه سیب چگونه به کاهش وزن کمک می‌کند؟

متخصصان تغذیه بسیار درباره استفاده از سرکه سیب به عنوان یک ابزار برای کاهش وزن صحبت می‌کنند. آیا می‌خواهید بدانید که سرکه سیب چگونه می‌تواند برای کاهش وزن و حفظ تناسب اندام مفید باشد؟

اسید استیک ترکیب اصلی در سرکه سیب است که به آن خاصیت چربی سوزی می‌بخشد و اشتهای شما را کاهش می‌دهد و متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد. حدود 6 درصد از محتوای سرکه سیب اسید استیک است و بقیه آن شامل آب و اسیدهای دیگر می‌شود.

تحقیقات نشان داده است که سرکه سیب مانع هضم نشاسته در بدن می‌شود و باعث می‌شود که کمترین مقدار کالری وارد جریان خون شود. سرکه سیب می‌تواند در چربی سوزی و کاهش سطح تری‌گلیسرید خون موثر باشد.

کالری سرکه سیب:

هر قاشق غذاخوری سرکه سیب 3 کالری دارد و هیچ کربوهیدراتی در آن وجود ندارد.

بهترین زمان مصرف سرکه سیب برای لاغری:

بهترین زمان برای مصرف سرکه سیب به منظور لاغری، قبل از وعده‌های غذایی است.

شما باید این نوشیدنی را سه بار در روز مصرف کنید:

  1. صبحانه با معده خالی
  2. قبل از ناهار و قبل از شام
  3. مصرف سرکه سیب قبل از خواب می‌تواند کاهش قند خون را تسریع کند و باعث شود فرد دچار کاهش قند شود.

مقدار مصرف سرکه سیب برای لاغری:

مقدار توصیه شده برای مصرف سرکه سیب یک یا دو قاشق غذاخوری است که باید در حجم مشخصی از مایعات مانند آب یا سایر نوشیدنی‌ها حل شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *